Страхавая кампанія прадставіла рэкламу, якую немагчыма прапусціць
На Youtube нельга не паслухаць рэкламу з ролікаў Unskippable — уся інфармацыя змяшчаецца ў 5 секунд.
«Вы не можаце прапусціць гэтую рэкламу, бо яна ўжо скончылася», — кажа дыктар у роліку.
Голас за кадрам не хлусіць: Youtube дае магчымасць прапусціць непажаданую і нецікавую рэкламу пасля 5 секунд роліка. Але страхавая кампанія Geiko палічыла, што 5 секунд дастаткова для рэкламы.
Ролікі Gieco доўжацца паўхвіліны-хвіліну. За першыя 5 секунд героі прамаўляюць рэкламную фразу, а далей заміраюць. Карцінка не спыняецца — акторы намагаюцца не рухацца, нягледзячы на тое, што адбываецца вакол.
0
0
0
0
0
0
Каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
Выйшла на свабоду палітзняволеная Дзіяна Чарнушына. Яе мужу застаўся яшчэ год за кратамі
 2
Падатковая змяніла ўмовы праверкі фізасоб — вось як
 1
Украінскаму алігарху Ігару Каламойскаму выставілі падазрэнне ў арганізацыі заказнога забойства. А гэта пажыццёвае
 4
Маладая бухгалтарка з Баранавічаў захапілася анлайн-казіно і змагла прайграць паўмільёна рублёў сваіх кліентаў
 3
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера