Даслаць навіну
Знайсці
20.11.2018 / 10:11 7

Новая мода — бёрпі. «50 бёрпі на дзень». Талкова!

Бёрпі« ўжо паспелі палюбіць і зненавідзець піша msn.com. Усё часцей гэта практыкаванне можна пабачыць у Instagram вядомых спартсменаў. Для яго не трэба ні дадатковых вагаў, ні рыштунку − толькі ты і тваё цела. Ўпасці − падскочыць. Гучыць не вельмі складана. Дык ці здольныя ўсяго 50 бёрпі ў дзень прымусіць ваша цела змяніцца ў лепшы бок?

Павялічыць выяву

istockphoto.com

Што такое бёрпі?

Гэта практыкаванне прыдумалі яшчэ ў 30-х гадах мінулага стагоддзя амерыканскія навукоўцы як тэст на фізічнае развіццё вайскоўцаў. Цяпер яно ўваходзіць у праграмы трэніровак для тых, хто абавязаны мець высокую фізічную працаздольнасць: пажарныя, спецпадраздзяленні, прафесійныя спартсмены. А ўсё таму, што гэта функцыянальнае практыкаванне, у якім задзейнічаны ўсе групы цягліц: рукі, грудзі, квадрыцэпсы, ягадзічныя цягліцы, біцэпсы, сцёгны і брушны прэс.

Разбярэмся, з чаго складаецца бёрпі. Варта сказаць, што варыяцый у яго можа быць мноства, і вы можаце выбраць тую, якая вам больш спадабаецца. Але класічнае практыкаванне выглядае так, як на здымку з Вікіпедыі:

Павялічыць выяву

Перавагі

Практыкаванне развівае не толькі цягавітасць, але і сілу і каардынацыю. Акрамя таго, паколькі для яго выканання вам не спатрэбіцца дадатковага абсталявання, займацца можна дзе заўгодна. Яшчэ адзін бясспрэчны плюс бёрпі — паскарэнне метабалізму, калорыі будуць спальвацца і пасля трэніроўкі.

Як правільна выконваць?

Пачаць абавязкова трэба з разагрэву. 5-хвілінная размінка для вашых суставаў дакладна не перашкодзіць.

Ваша задача ў тым, каб зрабіць максімальную колькасць практыкаванняў у адведзены час, які вызначаецца вашай фізічнай падрыхтоўкай. Напрыклад, гэта могуць быць 30 секунд інтэнсіўнай нагрузкі з 10 секундамі адпачынку ці 3 хвіліны з хвілінным перапынкам. 

Якія ёсць варыяцыі?

Самы просты варыянт — без скачкоў і адцісканняў, з яго можна пачаць. Ускладненымі варыянтамі могуць быць змены напрамкаў ў скачку, заскокванне на платформу, ўдары нагамі або пацяжэнне з гантэлямі. Абмяжоўваемся толькі сваёй фантазіяй.

nn.by

4
Szsz. / адказаць
20.11.2018 / 14:23
Сколько же умственно отсталых в этих наших интернетах.
0
беларуска / адказаць
21.11.2018 / 10:40
ось навіна, гэтае практыкаванне даўно ў спартовых залах, у тым ліку Беларусі. ад кампа адыходзіць трэба аўтарам
2
Максим Дизайнер / адказаць
21.11.2018 / 15:56
metsavend,

Да-да. Лучше со штангой в обнимку, а потом вечером- с борщеваркой-содержанкой, а не с сябрами в кавярне. Заколебали уже своим ЗОЖем и штангами. Лучше бы друзьям чаще звонили, и родственников навещали, а не штанги 
Паказаць усе каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ JavaScript пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ...
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
2017 2018 2019
ПН АЎ СР ЧЦ ПТ СБ НД
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31