Геніі беларускага маркетынгу: «Данное колбасное изделие имеет высокие органолептические качества и приемлемую политику ценообразования»
Федэрацыя прафсаюзаў выпусціла ўласны сервелат. І накіравала ва ўсе прафкамы ліст з прапановай на тую кілбасу самім перайсці і перавесці на яе сталоўкі, санаторыі і турбазы.
Ліст напісаны на адным дыханні, гэта сапраўдны шэдэўр маркетынгу.
«Данное колбасное изделие имеет высокие органолептические качества и приемлемую политику ценообразования», — піша прафсаюзны кіраўнік.
«Следует также отметить особенность дизайна оформления колбасного батона, — дадае ён. — что делает его более привлекательным и несет в себе позиционирование белорусского орнамента и единения трудового коллектива».
0
0
0
0
0
0
У Баранавічах заўважылі ката-кіроўцу ФОТАФАКТ
 5
Арангутан змог залячыць рану пры дапамозе лекавай расліны. Такое ў дзікай прыродзе адбылося ўпершыню
 2
Мадонна дала найвялікшы канцэрт за сваю карʼеру
 2
Каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
У Баранавічах пачынаецца трэці масавы суд за пратэсты
 1
Дзе знаходзілася першая друкарня на Беларусі?
 7
Алейнік: Беларусь захавала каналы камунікацыі з Захадам
 3
«Мы змагаемся не за тое, каб трошачку нешта змяніць, а каб прыбраць рэжым Лукашэнкі». Гісторыя беларускіх «Кіберпартызанаў»
 4
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера