З’явілася яшчэ адна гарэлка з беларускім брэндам — «Сваяк»
Яе вытворцы рэкламуюць яе як «напой для ўпэўненых мужчынаў».
Яны цвердзяць, што вырабляюць яе на сучасным высокатэхналагічным абсталяванні з устаноўкай «плацінавай фільтрацыі». Кошт гэтага інвестыцыйнага праекту складае 10 млн даляраў ЗША.
Для «Сваяка» распрацаваныя спецыяльныя рэцэптуры, якія адлюстроўваюцца ў назвах: «Хлебная», «На бярозавых пупышках», «Кедравая», «Журавiнавая», «Лiпа з мёдам».
Назва «Сваяк» напісаная на беларускай мове, што адразу падкрэслівае нацыянальную прыналежнасць гандлёвай маркі. На бакавой грані бутэлькі — 5 традыцыйных тостаў: «За сустрэчу», «За здароўе», «За каханне», «За бацькоў» і «За сваякоў».
Вырабляе напой і прасоўвае новы брэнд Мінскі завод вінаградных вінаў.
0
0
0
0
0
0
Мінздароўя дазволіла продаж папулярных у народзе гарбат
 3
Каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
Зноў аштрафавалі на буйную суму Ніну Багінскую
 3
СБУ патлумачыла лукашыстам, дзе героі, а дзе тэрарысты
 12
Польскі бізнэс патрабуе адкрыць памежныя пераходы на мяжы з Беларуссю або кампенсаваць яму страты
 15
Навошта Лукашэнку «Еўраопт»?
 2
Полацкі кікбаксёр збіў амапаўца, але ў турму не сядзе
 4
Рэстаўратарскі цуд адбыўся ў Стоўбцах ФОТА
 1
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера