Даслаць навіну
Знайсці
09.08.2018 / 16:05 32

Вільня пачала сябе рэкламаваць як «еўрапейскі пункт G». Касцёл крытыкуе

Павялічыць выяву

У чацвер стартавала рэкламная анлайн-кампанія Вільні, якая яшчэ да афіцыйнага старту нарабіла нямала розгаласу — яна прэзентуе горад як «еўрапейскі пункт G».

Як паведамляе Delfi, асноўная ідэя рэкламы Go Vilnius заключаецца ў тым, што Вільня — гэта нязведаны скарб, знайсці які — адна асалода.

У рэкламе на англійскай мове гаворыцца: «Вільня — гэта пункт G Еўропы. Ніхто не ведае, дзе ён, але калі яго знаходзяць, гэта ўражвае». На рэкламных плакатах намаляваная дзяўчына, якая сціскае прасціну-карту ў месцы, дзе пазначаная Вільня.

У межах кампаніі створаны сайт, які прапануе прайсці тэст: у адказ на некалькі пытанняў прапанавана карта славутых мясцінаў Вільні, адаптаваную для кожнага наведніка.

Акрамя таго, распрацаваны шэраг відэаролікаў, на якіх людзі атрымліваюць асалоду ад Вільні.

Раней урад прасіў Віленскую мэрыю адкласці пачатак рэкламнай кампаніі да завяршэння візіту Папы Францыска, які адбудзецца ў верасні.

Літоўская каталіцкая царква крытыкавала рэкламу, сцвярджаючы, што яна умацоўвае імідж горада сэкс-турызму.

Прэм'ер-міністр Літвы Саўлюс Скверняліс заявіў, што маркетолагі выбралі «дзіўны метад рэкламы», аднак нормаў маралі не перайшлі.

Рэкламнае агенцтва Go Vilnius сцвярджае, што выкарыстоўваючы гульню слоў і метафары, прэзентуе сталіцу Літвы як горад, што прыносіць задавальненне, а рэклама не вульгарная.

Яшчэ да афіцыйнага пачатку рэкламнай кампаніі ёй было прысвечана 900 публікацый у замежнай прэсе, заявіла дырэктар агенцтва Go Vilnius Інга Раманоўскене.

Вільню рэкамендавалі наведаць The New York Times, галоўныя брытанскія навінныя парталы The Guardian і The Independent, французскія, нямецкія і фінскія СМІ.

0
Olka / адказаць
11.08.2018 / 14:16
Янка, а вы считаете, что у нас достаточно рекламы для привлечения туристов? И вообще хорошей рекламы, которая бы освещала культурные события? Помнится для разработки логотипа Минска даже иностранцев нанимали И где этот логотип? Из-за советского прошлого и не конкурентного настоящего у нас очень низкий уровень графической культуры, и у заказчиков, и у потребителей. Сейчас очень трудно выделиться на рекламном рынке. Вильнюс попытался это сделать, увидим, была ли эта попытка удачной. Но одно очевидно, лучше быть городом, в котором есть точка G, чем городом, реальным символом которого стал автозак.
1
райцэнтр / адказаць
13.08.2018 / 09:10
Гісторыя ўзнікненьня ідэі наступная: Дзе мы, літоўцы, і дзе наша Вільня? На мяжы з РФ. А што можна назваць еўрапейскай д..й? Ну то што тут не ясна? Вельмі дакладная рэкляма.
0
Элтон Макс / адказаць
12.09.2018 / 08:45
Дерзкая секс реклама Вильнюса https://www.youtube.com/watch?v=ARTK-Q5dmwk
Паказаць усе каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ JavaScript пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ...
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
2017 2018 2019
ПН АЎ СР ЧЦ ПТ СБ НД
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31