Написать новость
Найти
42
падарожны / ответить
23.02.2020 / 11:44
Каго вы нам сунеце? Гэтае абы што, якое развалила БНФ?
36
Той самы / ответить
23.02.2020 / 12:08
А за сябе яму не сорамна? Можа яшчэ і з Дзьмітрыевым размову пачытаем...

Сорамна чытаць аб гэтай вікаўскай  "апазіцыі".


17
Чужак / ответить
23.02.2020 / 12:16
«НН»: Таксама вы за тое, каб захаваць усеагульную вайсковую павіннасць. А самі служылі? АЯ: Так сталася, што не служыў. «НН»: А ці не лепш патраціць гэтыя грошы на дарогі, бальніцы, паліклінікі? АЯ: Канечне, не лепш. НН»: А трактары «Беларус» каму пастаўляць будзеце? АЯ: Трактары будзем прадаваць паўсюль. У тым ліку і ў Ангельшчыну. Я некалькі гадоў таму быў там, бачыў гандлёвы дом з беларускімі трактарамі. М-да...Вот ЭТО теперь называется оппозицией. Дилетантизм и популизм. Сдается мне, что в Беларуси на первых же свободных выборах победит АГЛ #2. А то и #1.
13
Mktx / ответить
23.02.2020 / 12:41
Толькі байкот.
17
siri / ответить
23.02.2020 / 12:45
Яшчэ адзін апазіцыйны правадыр на пытаньне аб грошах ні бэ ні мэ ні кукарэку. Калі запыталі б яго : з чаго жывяце? Адказ быў бы: Мне мой бойфрэнд грашыма памагае.
11
меркаванне / ответить
23.02.2020 / 12:59
Нейкі дробны і не выразны па ўсіх напрамках. І як такія становяцца кіраўнікамі, ды яшчэ і БНФа?
9
Яраслаў / ответить
23.02.2020 / 13:16
Еще один помощник друзьям и нешта перакладае Сограждане, если вы ничего вы жизни не создали и не заработали, то Hasta Luego ! Какие вообще могут быть президентские амбиции, займитесь собой, Алексей! P.S Отдельное браво, конечно, за танки на улицах и патриотизм!
14
Nokia / ответить
23.02.2020 / 14:15
Дзіўна, што людзі, якія павучыліся на двухтыднёвых семінарах у якой Польшчы ці Літве, думаюць, што могуць кіраваць краінай. А тым, якія пабывалі на слуханнях ў Еўрапарламенце, увогуле зрывае дах ад пачуцця асабістай значнасці. Лёха нармальны хлопец. Завязаць толькі з усім гэтым лайном. Знайсці нармалёвую працу або стварыць свой бізнэс. І можна жыць. Або ёсць магчымасць пераўтварыцца ва ўмоўнага Лябедзьку, які нідзе не працуе і жыве з грантаў. Ці яшчэ горш ў гарадскога фрыка.
14
Баршчэўскі / ответить
23.02.2020 / 14:31
Той самы,

я абсалютна ня згодзен зь Зянонам Пазьняком наконт Ганса-Георга Віка, і яму пра гэта шчыра казаў. Ён яго ня ведаў, а я, яшчэ будучы в.а. старшыні БНФ у канцы 1990-х - са згоды Зянона - сустракаўся няраз зь Вікам, прчым ня ўофісе, а, можна, сказаць, у полі. Размаўлялі сам-насам па-нямецку пра беларускую палітыку. І менавіта Вік мне казаў "Wenn die Opposition in nächsten 20 Jahren zur Koordination ihrer Handlungen nicht gelangt, da wird hier Russland sein" ("Калі апазыцыя ў бліжэйшыя 20 гадоў не навучыцца дзейнічаць скаардынавана, тут будзе Расія"). І вы самі бачыце, як яно ўсё адбывалася гэтыя 20 гадоў. І партыяч КХП - БНФ дайшла да гэтай ідэі толькі 21 сьнежня мінулага году, калі ўпершыню паўдзельнічала ў акцыі супраць т.зв. "інтэграцыі" зь іншымі палітычнымі групоўкамі. У чым Вік ня меў рацыі? Гэта першае. Другое - гэта тое, што Вік быў толькі чыноўнікам-выканаўцам таго, што вырашалі тады ў АБСЭ - ніводнага самастойнага кроку прадпрыняць ён ня мог.
Той, хто малюе дэмана з Ганса-Георга Віка, толькі прыніжае самога сябе: беларускія справы ў канчатковым выніку будуць вырашаць самі беларусы, а ня трампы, пуціны, дуды або вікі. Пра гэта я казаў і Пазьняку, і Юрасю Беленькаму, але яны схільныя паўтараць адну і тую ж мантру з году ў год - напэўна, каб апраўдаць татальны няпосьпех сваёй самаізаляцыянісцкай, а па сутнасьці, сэктанцкай палітыкі.
8
Адыкватник) / ответить
23.02.2020 / 14:33
Чалавек иде на выбары и адразу гаворыть што Лукашэнка застанецца)))
по экономике там вообще пустота...не серьезно
4
Кажыма праўду / ответить
23.02.2020 / 14:42
«Калі «Паланэзы» едуць па праспекце, я адчуваю гонар за краіну»

«НН»: Чаму вы падтрымліваеце правядзенне парадаў з танкамі на праспекце?

АЯ: Таму, што гэта адзін з найбольш моцных спосабаў фармавання патрыятызму, гонару за сваё войска і за сваю краіну, асабліва ў моладзі, падлеткаў. І я лічу, што класна, калі праз такую форму дзеці прасякаюцца патрыятызмам.
4
пляткар / ответить
23.02.2020 / 14:47
Ну ок, чарговым разам нас змабілізавалі. Што далей? Дзеля чаго гэтая мабілізацыя і ўвогуле які сэнс гэтага ўдзелу ў кампаніі па легітымізацыі "гаранта"?
Калі Янукевіч сам кажа, што ў 2020 няма шанцаў, дык навошта пнецца?
42
пляткар / ответить
23.02.2020 / 14:50
Баршчэўскі, а чым вы тут публічна хваліцеся? Што бегалі да грамадзяніна іншай краіны па параду (ці толькі?) як нам жыць у Беларусі?
2
Чужак / ответить
23.02.2020 / 14:50
«НН»: А трактары «Беларус» каму пастаўляць будзеце? АЯ: Трактары будзем прадаваць паўсюль. У тым ліку і ў Ангельшчыну. Я некалькі гадоў таму быў там, б НН»: Таксама вы за тое, каб захаваць усеагульную вайсковую павіннасць. А самі служылі? АЯ: Так сталася, што не служыў. НН»: То-бок калі танкі ў чарговы раз выязджаюць на праспект, вы адчуваеце гонар? НН»: А ці не лепш патраціць гэтыя грошы на дарогі, бальніцы, паліклінікі? АЯ: Канечне, не лепш. Наша Ніва»: Вы неяк казалі, што гатовы былі адразу дамовіцца аб адзіным кандыдаце і паступіцца ўласнымі амбіцыямі. Вы не верыце ў сваю перамогу? Аляксей Янукевіч: Я веру ў сваю перамогу і веру, што буду прэзідэнтам, але думаю, што не ў 2020-м. Думаю, што ў 2020 годзе Аляксандр Лукашэнка застанецца пры ўладзе. А тое, што можна зрабіць, — гэта скансалідаваць і змабілізаваць нацыянальна-дэмакратычную частку грамадства. І на гэта не так шмат часу застаецца. Смесь дилетантизма, глупости и инфантилизма. Этот "кандидат" даже не допускает какой-либо реальной борьбы за власть. И этот человек не стесняется называть себя политиком.
25
Нямір / ответить
23.02.2020 / 14:53
Толькі Зянон..!!!  
4
Дзяніс Svl / ответить
23.02.2020 / 15:12
Парни не могли бы вы пояснить,что не так с Янукевичем? Я видимо что-то упустил.Это связано с выборами 2010?
10
даведка / ответить
23.02.2020 / 15:27
«НН»: Вам 43 і вы не жанаты. Чаму?
Таму, што его шеф Костусев посещает гей-парады... Что не ясно-то?!
Вот станет кандидатом в президенты, тогда официально и сделает каминг-аут. )) 
9
даведка / ответить
23.02.2020 / 15:29
Что все эти единые кандидаты могут противопоставить цыцкам Канопацкой и миллионам её семьи? ))
7
Той самы / ответить
23.02.2020 / 15:29
Баршчэўскі, абсалютна не згодны з Вамі. І вось чаму. Добра вядома, з прызнаньня самаго Г.-Г.Віка, аб ягонай супрацы з КГБ. 

Добра вядома, што казаў Г.-Г.Вік  на канфэрэнцыі ў Беластоку аб далучэньні Беларусі да Расеі... Ягоныя словы вызвалі абурэньне прысутных там В.Голубева, Латышонка, Трыгубовіч. 

Больш за тое, яшчэ і Радыё Рацыя і Радыё Палёнія падцьвердзілі словы Г.-Г.Віка. У сваім выступе В.Голубеў перапытаў ў Г.-Г.Віка ці дакладна ён зразумеў яго, той падцьвердзіў сказанае, хоць і больш мяккай форме...

Ведаеце Лявон Пятровіч, я паважаю Вашу думку, але мушу сказаць наступнае - Г.-Г. Вік - кадравы выведнік і дыплямат зь вялікім досьведам... 

Не буду   казаць тое, што мог бы сказаць  Вам пры асабістай сустрэчы, але давайце не будзем наіўна і  прастадушна ўспрыймаць асобу нямецкага дыплямата і выведніка Г.-Г. Віка зь ягонымі адносінамі да Расеі...

2
любите родину мать вашу / ответить
23.02.2020 / 15:31
"Он все больше хмелел. Я за ним по пятам. Только в самом конце разговора Я обидел его, я сказал: - Капитан! Никогда ты не будешь майором!" дакладней за класіка не скажаш! 

не павінен прэзідэнт разьбірацца ва ўсіх дакладнасьцях. не павінен, бо не можа. не можа адзін чалавек разьбрацца ва ўсім. прэзідэнтам можа стаць любы чалавек, у якога душа баліць за краіну, за Радзіму, за народ, за ўсіх жыхароў. і жадае больш жыцьця свайго зрабіць Радзіму квітнеючай і незалежнай, а людзей - шчасьлівымі. а тое, як гэта зрабіць - другаснае: знойдуцца ў краіне годныя, адукаваныя адмыслоўцы ў кожнай галіне. не знойдуцца ў краіне, у сьвеце адшукае. без сумневу, калі не красьці ў народа, а працаваць толькі на краіну, зрабіць гэта, хоць наблізіцца да гэтага, не так ужо і цяжка і складана!
15
123 / ответить
23.02.2020 / 15:39
Тут вымушаны пагадзіцца з каментатарам, хаваючымся пад нікам "Баршчэўскі")
7
HENRIK KWINTA / ответить
23.02.2020 / 16:02
Мутны тып.
12
Той самы / ответить
23.02.2020 / 16:09
Баршчэўскі, і яшчэ, скажу адносна Вашага выказваньня наконт "сэктантскай палітыкі" КХП БНФ. Ведаеце Лявон Пятровіч, калі б у Вас не было вядомага казусу  ў палітыцы, які адбыўся пасьля ад'езду З.Пазьняка... я б магчыма не так востра ўспрыняў Ваша меркаваньне.

А  так прабачце, капітан патопленага карабля  наўрад ці здольны даваць парады адносна пракладкі курса...

10
Сержик / ответить
23.02.2020 / 16:17
Сразу видно очень умного человека: сфотографировался на фоне книг. Или это постер, как ранее в известной компашке?
45
Таки вот / ответить
23.02.2020 / 16:58
Баршчэўскі
("Калі апазыцыя ў бліжэйшыя 20 гадоў не навучыцца дзейнічаць скаардынавана, тут будзе Расія").
Что значит координироваться? То есть собрать своих прыхильноков по Беларуси сообща, число коих за истекшие 25 лет не достигает и 5-10 тысяч по Республике, в редкие моменты, как, например, это случилось в Минске в дек. 2010-го, вывели на Плошчу аж 30, по другим данным 40 тысяч. Тут дело в том, спадар, Борщевский, что даже при самой чудесной координации, ни вы, ни ваши поплечники, ни вместе, ни порознь, все равно не собираете вокруг себя даже сотню тысяч. ТО есть проблема не в слабой координации. Проблема в том, что число симпатизантов вашего прозападного проекта в Беларуси, я уж не говорю о белорусизации, не составляет никакой весомой величины. То есть ни победить путем революции (Плошча, майдан), ни путем электоральной победы на самых прозрачных и демократических выборах вы скорее всего не сможете. Запад это, наконец, просчитал, и сильно урезал финансирование. Потому как рассудил здраво: не в коня корм. А сделать ничего нельзя без поддержки народной. НО что у вас есть, чтобы заинтересовать народ поверить вам? Белорусизация? Не цикаво большинству. Демократия, права человека, вступаем в НАТО и рулим в ЕС? Чтобы потом получить войну от России? В общем тухлое ваше дело.

https://nn.by/?c=ar&i=246516#startcomments

2
счётчик Гейгера / ответить
23.02.2020 / 17:23
Але гадоў 10 дакладна ўжо няма гэтага ўсяго. Партыям даводзіцца выкручвацца самім. І гэта нармальна, здарова. Калі мы хочам ажыццяўляць палітыку ў адпаведнасці з нацыянальнымі інтарэсамі, то, мне здаецца,
https://nn.by/?c=ar&i=246516

пусть скажет спасибо своему "патрону" Адбеливацелю М. , яки и перакиравау финансы ад партый да НЖО.... Прыстасаванцам и грантасосам.... А 15,02.2016 финиш....
И у грантасосау "соску" атабрали по-крупному..... Остались самые-самые....
+ сразу настроен на поражение.... И зачем лезть, возникает вопрос + нет ответа на главный вопрос, если бы в Беларуси были ВЫБОРЫ честные, прозрачные и справедливые выиграл бы их диктатор или нет ?
6
Вацлаў / ответить
23.02.2020 / 17:37
падарожны, вы нешта блытаеце, хіба БНФ разваліла ня тое, што зладзіла цырк на дроце падчас альтэрнатыўных выбараў, калі Вярхоўны Савет яшчэ ва ўсім сьвеце быў лічыўся адзінай легітымнае заканадаўчае уладай тутака, га?
8
Баршчэўскі / ответить
23.02.2020 / 17:51
пляткар,

любы не-пляткар ведае, што той, хто займаецца палітыкай, павінен кантактаваць з рознымі людзьмі, атрымоўваць неабходную інфармацыю пра намеры гэтых людзей і г.д. 
19
Мітрафан / ответить
23.02.2020 / 18:10
Той самы,А ён усё дае парады! То з Варшавы, то з  Ню-Ёрка. Усё нам курс пракладвае з днішча' дзе з 1999-га году знаходзіцца. "Толькі  Зя"!
3
Зiма / ответить
23.02.2020 / 18:12
Спадар Даведка, я у захапленнi! Bravissimo!!
11
Адыкватник) / ответить
23.02.2020 / 18:19
даведка, даведка,  За такия цыцки можна и прагаласавать!!!
2
Той самы / ответить
23.02.2020 / 19:02
Мітрафан, вам трэба вучыць не толькі геаграфію, але і найноўшую гісторыю, каб не блытацца ў датах і падзеях.
6
даведка / ответить
23.02.2020 / 19:11
Адыкватник), аб чом и речь. )) 
4
Жвір / ответить
23.02.2020 / 19:31
Баршчэўскі
Калі апазыцыя ў бліжэйшыя 20 гадоў не навучыцца дзейнічаць скаардынавана
Sp. Barščeūski, pa-pieršaje, nie puskajcie liudziam dym u vočy. Na toj momant (boļš za 20 hadoū tamu) apazycyja miela dobruju skaardynavanasc`. Jak minimum, na boļšuju skaardynavanasc` i različvac` bylo niemahčyma z abjektyunych pryčynaū. Ci na stoļki heta mylo važnym, zlabadzionnym i pieršastupiennym pytaņniem, kab dlia vyrašeņnia jaho patrabavalasia razburyc` užo mieūšajasia, pravieranaje i pracujučaje ??? Vy padyšli da pytaņnia zusim jaho nie ūzvažyūšy... Vy prosta biazhluzda kupilisia na Vika...

Bo vyhliadaje na adsiačeņnie halavy, dzielia spynieņnia smerkaū... Dvaccac` hadoū praminula, a skaardynavanasci niama i ū paminie. I spytaj Vas usich paasobku, što Vy razumiejecie pad toj "skaardynavanasciu" -   atrymaješ stos asobnych, adno adnamu supiarečlivych adkazaū... 

Pa-druhoje, kali majstar biarecca niešta rabic`, jon dobra ūjaūliaje vynik, jaki choča atrymac`, i aceņvaje svaje mahčymasci dlia dasiahnieņnia patrebnaha vyniku. Jaki Vynik Vy atrymali z dapamohaj Vika ? Popiališča Vy atrymali na 20 hadou napierad. A jaki vynik atrymaū Vik ? Toj, jakoha i damahaūsia -  Vašaje popiališča. Vos` z hetaha i sychodzcie, bieručysia analizavac` dziejaņni. 

Dyk ci sapraūdy apazycyja miela partebu ū tym Viku i nu zusim nie mahla pražyc` biez jaho takich "kaštoūnych", vostra nieabchodnych paradaū dy dziejaņniau pa ich ažycciaūlieņni ??? 
Rozumu b Vam,..aļbo Vy prosta niešta niedahavorvajecie...
Чтобы оставить комментарий, пожалуйста, включите JavaScript в настройках вашего браузера