Написать новость
Найти
38
Пан Алесь з Жухавіч / ответить
13.01.2020 / 14:50
Усё так.
49
Соломія / ответить
13.01.2020 / 15:01
Атеистка, но рассуждает как самая искренняя христианка. 
Люди!!! Не уподобляйтесь быдлу, отвечая злом на зло, агрессией на агрессию!
Общество, убивая преступников, не хочет признавать и свою вину в содеянном.
Не делайте то, что НИКОГДА уже не сможете исправить...

33
Павел Ас / ответить
13.01.2020 / 15:09
Смяротнае пакаранне не з’яўляецца стрымліваюшчым фактарам для злачынчаў. Проста пакуль грамадства жывёць жывёльнымі інстынктамі, то і смяротнае пакаранне ў краіне і высокі ўзровень забойстваў. Станем больш чалавечнымі і смяротнае пакаранне адменім і колькасць забойстваў значна скараціцца.
22
belariy / ответить
13.01.2020 / 15:09
часам думаю, а каб выконваць сьмяротныя прысуды даручалі не нейкім ананімным міліцыянтам, а тым, хто уголас выступае за сьмяротныя прысуды ?? толькі каб усё гэта было афіцыйна і прылюдна.
57
Qwi / ответить
13.01.2020 / 15:21
Странное оправдание убийцам. Сейчас у многих жизнь не сахар.
51
самый Серый / ответить
13.01.2020 / 15:38
Глыбока! Праўдзіва! Сапраўды ўсе менавіта так!
20
ranen / ответить
13.01.2020 / 16:23
если взять за категоричный императив: убийство должно наказываться убийством.. то что, выходит теперь нужно расстрелять палача и судью? Кант, что не так с этим государством?  Нас захватили существа не мыслящие и установили звериные законы? Или у нас правит утилитаризм - убить несколько людей во имя общего блага? Тут я согласен так и до фашизма(коммунизма) не далеко. Но человечество чуть два раза не покончила жизнь самоубийством в 20 веке следуя этому правилу и что мы так и не выучили урок. Кто тут собирается праздновать, в первых рядах, день победы и отдает приказы на расстрел?    
42
Нейкі чалавек / ответить
13.01.2020 / 16:29
Пачала з туманных гуманістычных саплей, а потым змяніла тэму і перайшла на адвечную песню пра "крывавы рэжым". Раю спадарыні Ганне ніколі не сустракаць падобных п'яных вырадкаў у цёмнай падваротні. Але ж некага яны там сустрэнуць. На шчасце, ужо не гэтыя. 
19
любите родину мать вашу / ответить
13.01.2020 / 16:53
чалавек нараджаецца геніем, ці злодзеям. гэта - аксіёма. у пацьверджаньне якой усе ведаюць пра існаваньне сямей, якіх адначасова "выхавалі" тых ж, як геніеў, так і злодзеяў. адныя і тыя ж бацькі, што, з аднаго дзіцяці выхоўвалі генія, а з другога злодзея? вядома, што - не. таму, чалавек нараджаецца геніем, ці злодзеям. і гэта - аксіёма! але ж бацькі ўсё ж могуць паўплываць на тое, кім вырасьце ягонае дзіця. але ж на гэтае патрэбны час, веды, жаданьне здольнасьці. такім бацькам трэба яшчэ ў першыя гады жыцьця дзіцяці зразумець, кім нарадзілася ягонае дзіця, геніем, ці злодзеям? і накіроўваць/перанакіроўваць ягоную сутнасьць у патрэбнае рэчышча. хто, колькі % бацькоў могуць гэтым займацца? пытаньне рытарычнае.
18
Вацлаў / ответить
13.01.2020 / 17:28
belariy, калі ня будзе каму прыбіраць сьмецьце з вуліц, хаваць нябожчыкаў ці тушыць пажары - прыйдзецца праявіць грамадзянскую адказнасьць і ўзяць задачу на сябе. А што рабіць? Хтосьці мусіць, каб астатнія гарэзавалі ў сваіх чыстых гасьціных. Шмат у чым мы ўжо гэта робім, калі, напрыклад, грашыма дапамагаем выдаваць беларускія кнігі на Вуллі ці вяртаць у краіну асобнік Статуту ВКЛ, падпісваемся на валанцёрства, хоць і не абавязаны гэтага рабіць.
А яшчэ было б нядрэнна, каб у тых выпадках, калі забойца выходзіць з-за кратаў ці бяжыць - і зноў забівае, адказнасць за гібель ахвяры неслі гэтак жа ўсе тыя, што ўголас крычаць аб сьвяшчэнным праве забойцы забіваць і ня быць забітым.
24
Вацлаў / ответить
13.01.2020 / 17:33
Павел Ас, Сьмяротнае пакараньне не з’яўляецца стрымліваюшчым фактарам для злачынчаў (што слушна, але яно не прэтэндуе быць такім), але калі мы яго адменім, то паводле гэтага ўсе адразу стануць нюхаць рамонкі і перастануць забіваць. Л - лёгіка.
39
Someone / ответить
13.01.2020 / 17:45
Хочется спросить у защитников смертной казни: вот если лично вам дать пистолет в руки и приказать расстрелять их по приговору, хватит ли смелости? Или хотите, чтобы кто-то за вас это сделал, а вы позлорадствуете и посмакуете? В таком случае вы ничуть не лучше убийц. Помыслы у вас есть, а вот решимости нет, или обстоятельства другие. А я не хочу, чтобы от моего имени государственная машина кого-то убивала (она это делает от имени граждан РБ). Это дикость и хуже вского самого тяжкого преступления. Я даже пойму если родственик этой женщины отомстит и убьет кого. Но вы, которые этих парней даже и не знаете - и такая кровожадность. Жизнь дает не государство, не ей ее и отнимать. Только пожизненное заключение.
12
Pcholkin / ответить
13.01.2020 / 17:45
Вроде бы с изложенным можно согласиться. Но это всё теоретические рассуждения. В нем нет собственных ощущений. Ощущений родственников, знакомых жертв. Не то чтобы я, не дай Бог, пожелал этого Анне, но у неё и тех кто не испытал подобного абсолютно разная мотивация. А от сюда и позиции. Очень трудно быть гуманистом, являясь отцом, матерью, сыном, дочерью... невинно убиенных. Они могут быть сверх эмоциональными, но их нельзя не слышать.
При всём при том, я всё же за пожизненное. Абсолютно не верю, что в сорок, как предполагает  Анна,  до них дойдёт - они осознают то, что совершили и покаются. Тем не менее, готов смириться с увеличением себестоимости нашего бюджета на срок до их естественной смерти. Но, также предлагаю не лишать их возможности самим определиться (а вдруг Анна права) и не изымать у них шнурки  от обуви. При этом, хочу надеяться, что моё предложение не выходит за рамки общечеловеческого  гуманизма.
5
Святлана / ответить
13.01.2020 / 17:59
Прыйшла на памяць даўнішняя гісторыя. Можа, перакажу не зусім дакладна, але галоўнае вось у чым. Сям'я з Германіі ўсынавіла немаўлятка з Расіі. Хлопчыка вельмі любілі ў сям'і, выхоўвалі як роднае дзіця. Юнак вырас, скончыўшы школу, паступіў у каледж. І вось аднойчы прапаў. Бацькі вельмі перажывалі, думалі, што з хлопцам нешта здарылася. Праз некаторы час яго знайшлі: ён проста сыйшоў з дому і бадзяжнічаў. Яму гэта спадабалася. І яму было ўсё роўна, што людзі,якія яму аддалі сваю любоў, перажывалі за яго... Прыёмныя бацькі спадзяваліся, што здарылася проста недарэчнасць і яна больш ніколі не паўторыцца. Але ж.... Хлопец сыходзіў зноў і зноў... Бацькі, паколькі вельмі любілі яго, прасілі хаця б тэлефанаваць ім, што з ім усё ў парадку. Я аб тым, што спадчыннасць мае таксама не малое значэнне. Бываюць , канешне ж, выпадкі, калі ў такіх сем'ях вырастаюць нармальныя дзеці. Бываюць выпадкі, калі ў прыёмнай сям'і з такіх дзяцей вырастаюць добрыя людзі. Але гэта хутчэй выключэнне,чым правіла. Чаму ў нас так многа дамоў-інтэрнатаў, дзе выхоўваюцца дзеці з падобных сем'яў? Гэта вялікая праблема. І не так проста працаваць з гэтымі дзецьмі. А яны вырастаюць і нараджаюць сабе падобных і гэтак жа іх "выхоўваюць". Няхай бы тыя, хто спачувае дзецям з такім лёсам, забралі іх у свае сем'і і сваім прыкладам паказалі, як трэба выхоўваць гэтых дзяцей. У краіне сітуацыя з алкагалізацыяй насельніцтва дасягнула страшэнных маштабаў. Насельніцтва дэградуе. Гэта страшна
17
Вожык / ответить
13.01.2020 / 17:59
Вы гэта матулi той настау́нiцы давядзiце, яна у́дзячна будзе на такi маналог (((
19
Тарас-на-тэрасе / ответить
13.01.2020 / 18:05
Згодны са спадарыняй Ганнай.
Забіваючы грамадзян праз судовы прысуд дзяржава адказваецца ад сваёй адказнасьці.   Бо калі чалавек зьдзейсьніў гэты бесчалавечны акт-- грамадзтва ў нечым памылілася, дазволіла выхаваць яго забойцам, ня здолела ўгледзіць у ім небясьпеку, ня здолела абараніць яго ахвяраў. Адказваючыся ад утрыманьня гэтых людзей у турме, праз тое што быццам яны цяжар на шые грамадзтва (што абсалютна няпраўда, дарэчы) грамадзтва быццам кажа, гэта ўсё ён, мутацыя, вар'ят. Ён вырадак, а наша сацыяльная сыстэма ўся ў белым.
Беларусь, нягледзячы на тое што прэзыдэнт раз ад разу дэкляруе, што яна ёсьць сацыяльнай дзяржавай, перакладваючы гэтую адказнасьць паказвае свой сапраўдны твар, у якім нічога сапраўды сацыяльнага няма.
39
Дзядзька Антось / ответить
13.01.2020 / 18:06
Аяяяй. Бедненькія хлопчыкі... Першым такое пісаць, спадарыня Севярынец, уявіце сабе на месцы гэтай вучыцелькі, ці яе маці... Не дай Бог канешне... За маскай паказушнай гуманнасці і маральнай чысціні часта хаваецца нарцысізм і проста проста духоўны вакуум.
11
Нават / ответить
13.01.2020 / 18:10
Ганне,як педагогу,дауно трэба зразумець,што тэорыя tabula rasa не адпавядае рэчаіснасці.
49
Alehna / ответить
13.01.2020 / 18:40
Пра такіх, як сп. Севярынец, добра спадар Мукавозчык піша. Такое адчуванне, што Ганна мае манаполію на крытыку. І ў яе заўсёды нехта ў нечым вінаватыя, але не злодзеі з забойцамі і яна сама ў тым ліку, а грамадства, прэзідэнт. Добра, што Бога не прылятае.))))))
36
Александр / ответить
13.01.2020 / 18:41
Я иного мнения.Просто наша раса засорилась всевозможными элементами.Пора пойти по пути господина Адольфа! 
23
bell / ответить
13.01.2020 / 18:52
Нельга забіваць, трэба даць час на пакаянне. Таму, за мест расстрэлу, трэба даваць пажыцьцёвае такім людзям.
3
Капітоній / ответить
13.01.2020 / 19:15
Падтрымліваць смяротнае пакаранне - не значыць забіваць усіх падрад. І трэба вельмі не любіць людзей, каб за кожным выракам абавязкова бачыць нядбайнасць ці наўмыснае шкодніцтва.  
7
меркаванне / ответить
13.01.2020 / 19:57
Alehna, а чаму не пішаш там, дзе чытаеш мукавозчыка, а лезеш сюды са сваім лукашысцкім светапоглядам?
5
Капітоній / ответить
13.01.2020 / 21:48
belariy А вам забойцаў лютых у пад'езд падсяліць. І таксама - прылюдна.
11
Т 34 / ответить
13.01.2020 / 22:30
меркаванне, значит погляды должны быть только ваши, а остальные погляды априори неправильные?))) Ах, ах, какие молодцы! И вы еще обвиняете кого то в диктатуре? И ругаете Сталина? Смешные детишки..
9
Да-ааа / ответить
13.01.2020 / 22:34
Жертвы убийц - на убийцах, а вот в случае казни государством - убийство, на каждом гражданине. Я и по вере, и по чувствам - не хочу убивать. Почему меня заставляют это делать?
7
Не профпригоден / ответить
14.01.2020 / 00:06
Не хочу корчить из себя великого гуманиста, но, на мой взгляд у этих 2х парней в общем то и шанца не было. Они выросли в мире грязи, нищеты и страданий и кроме этого ничего в жизне не видели и не знали. Какое право имеет это убогое гос-во их расстреливать, когда оно ничерта не сделало чтоб у них был выбор?
5
Элтон Макс / ответить
14.01.2020 / 08:59
Смысла в смертной казни нет никакого. В Беларуси смертная казнь только лукашенке на забаву.
2
belariy / ответить
14.01.2020 / 09:44
Вацлаў, вось я і зыходжу сам з сябе. прыбіраць вуліцы, тушыць пажары, хаваць нябожчыкаў - я і ўсё гэта, і ўсё астатняе магчымае магу рабіць спакойна і прылюдна. у гэтым для мяне няма абсалютна ніякіх праблем. але вось пазбавіць чалавека жыцьця, нават вінаватага. і каб потым усе пра гэта ведалі - тут я пачынаю сумневацца ў сабе.
2
belariy / ответить
14.01.2020 / 09:47
Капітоній, ну тады я пачну патрабаваць заканадаўства як у штатах ці ў Швейцарыі - права мець дома зброю. а не, дык я сам знайду сабе якую зброю і ў выпадку канфлікту мне будзе чым адказаць такім забойцам. 
2
Таки вот / ответить
14.01.2020 / 10:50
Соломія,  "Люди!!! Не уподобляйтесь быдлу, отвечая злом на зло, агрессией на агрессию!" Ваша философия толстовская: непротивление злу насилием. Опровергнута практикой человечества. Инстинкт самовыживания однако. Кто подставлял "своб щеку насильникам" в природе, те давно канули в лету.
https://nn.by/?c=ar&i=244310
4
Таки вот / ответить
14.01.2020 / 10:53
belariy, часам думаю, а каб выконваць сьмяротныя прысуды даручалі не нейкім ананімным міліцыянтам, а тым, хто уголас выступае за сьмяротныя прысуды ?? толькі каб усё гэта было афіцыйна і прылюдна. Я за. Готов выполнять во имя страны и людей смертные приговоры. Даже публично. Давайте мне автомат.:)) Не все ж такие тюти, как вы.:)) Добро и справедливость должны быть с кулаками. Я так считаю.
https://nn.by/?c=ar&i=244310
9
Таки вот / ответить
14.01.2020 / 10:58
Не профпригоден, Какое право имеет это убогое гос-во их расстреливать, когда оно ничерта не сделало чтоб у них был выбор? " Государство, си речь чиновники, имеют право расстреливать преступников по праву обладания своей монополии на применение насилия. У вас такого права нет. И права не применять насилие у вас тоже нет. Потому что вы не власть и т.н. оппозиция никогда к власти не придет. Потому что страшно далеки от своего народа. Насилие- это нормально. Насилие по Марксу- это "повивальная бабка истории". Вам не нравится? Но вся история человечества буквально пропитана насилием. А кто плохо учился, не понимает этого, не знает свою и мировую историю, я не виноват.:))
https://nn.by/?c=ar&i=244310
6
Frai / ответить
14.01.2020 / 11:00
А как Анна объяснит то, что её любимый Бог допустил жестокую расправу над ни в чем не повинным человеком? Он же всемогущий, знал, что случиться, но ничего не сделал. ...Странно... Может Боженьке тоже стоит расскаяться и взять на себя часть вины в содеянном? Честное слово, все эти попытки манипулирования просто смешны. Вы все виноваты. Как не быть виноватым и жить правильно знаю только я, так как являюсь посредником между Богом и людьми. Делайте, что я скажу и будет вам счастье. Мы, все люди, всегда будем виноваты с точки зрения этих "Анн". Всегда, чтобы и как не делали. Очень рад, что у Анны нашлись силы и время написать статью про Илью и Станислава. И очень жаль, что не нашлось желания написать хоть что-то про учительницу Надежду. Ну, что там про нее писать: жила и работала по совести, здесь хайпа не сделаешь, а могут еще начать задавать неудобные вопросы о том, как её всемогущий Бог это допустил. Не, про это мы писать не будем. P.S. Еще и 37-ой год сюда приплела. Хоть бы имела каплю уважения и сочувствия к тем людям, кто безвинно пострадал в то страшное время. Но зачем размениваться на такие мелочи, зачем смотреть на мир объективно, трезвым взглядом, когда так эффектно можно закончить статью. 37-ой год сейчас и всё тут. Тьфу.
Чтобы оставить комментарий, пожалуйста, включите JavaScript в настройках вашего браузера