Написать новость
Найти
4
Alex14Minsk / ответить
19.11.2019 / 15:01
При всем уважении, где ж взять этих "сумленных аутакратау" . Наивно думать, что поколение существующих госуправленцев вдруг станут сумленными. Этому в академии имени Президента точно не учат, там другие приоритеты. Нужно вырастить новую генерацию людей честных, совестливых, порядочных. А для этого нужны учителя и соответствующая среда обитания. А пока самый главный вопрос: как объяснить нашим детям и внукам всю мерзость происходящего.
4
счётчик Гейгера / ответить
19.11.2019 / 15:04
"Ну, хочаце вы фармаваць Палату прадстаўнікоў без наўпростага ўдзелу грамадства. Дык фармуйце. Але БЕЗ ІМІТАЦЫЯЎ. Хай прадстаўніцтва Адміністрацыі прэзідэнта, Рады бяспекі, ідэалагічнай вертыкалі збіраецца і прызначае 110 чалавек"
https://nn.by/?c=ar&i=241338

Абсолютно согласен ! А чтобы окончательно довести ситуацию до абсурда НАДО "НИКЧЕМНЫМ" ОППАМ ИЗ ВСЕХ ПАРТИЙ обратиться публично к гражданину лукашенко , чтобы Сам назначал указом типа "парламент" и типа депутатов в местные советы по предложению его же "прихвостней" из местной вертикали....
А нам всем не надо забывать Салтыкова-Щедрина и Крылова, высмеивая эту "преступную" и антинародную власть....
PS/ особенно мне понравилось высказывание мидовца Глаза и также нового "депутата" Савиных по поводу выборов в РБ. Наверно надеялись, что удасться "перекупить" наблюдателей ОБСЕ и избирательный цирк признают как честные, справедливые и прозрачные Выборы.
5
Опт / ответить
19.11.2019 / 15:09
Где Рудковский видит честных аристократов?
8
Цетка Алена / ответить
19.11.2019 / 15:36
Па-першае, прывядзiце прыклад сумленнай/добрай аутакратыi . Шмат набярэцца? Па-другое, такая заваева цывiлiзацыi як выбарчае права каштуе дорага. Чаго здаецца саветам было не адмянiць выбары, нiхто б ня пiскнуу? Немагчыма адмянiць выбары i не скацiцца да узроуня канiбалау, так што не марыць пра сумленную аутакратыю трэба, а думаць, што рабiць з тым што есць .
15
Вацлаў / ответить
19.11.2019 / 15:53
Абое рабое.
3
belariy / ответить
19.11.2019 / 15:57
згодзен. абрыдзеў ужо ўвесь гэты цырк.
2
Minak / ответить
19.11.2019 / 16:07
Да сістэмнага марнатраўства рэсурсаў трэба дадаць яшчэ (і гэта, бадай, больш важна) - сістэмнае скажэнне маралі і заняпад этычных норм паводзін.
Тыя студэнты, што цугам стаяць у чарзе на выбарчым участку бы авечкі на ўбой, могуць стварыць толькі сервільнае грамадства і ніяк не нашу будучыню.
Тыя ўсе учылкі, з якіх складаюцца выбарчыя камісіі, і якія непасрэдна ажыццяўляюць фальсіфікацыі, у школе на сваіх рабочых месцах ніколі не выхаваюць свабодных людзей з незалежным крытычным мысленнем.

4
Алёна К. / ответить
19.11.2019 / 16:24
Сярод прыстойных суседзяў трэба больш менш сябе трымаць прыстойна, згодна з правіламі. Можа, і зрабілі б так, як піша сп. Рудкоўскі, але не дасць жаданне хоць какі-некалі выехаць "на захад", ды і "нізы" могуць не вытрываць. Так што, будзе пакуль "хай так"...
21
Таки вот / ответить
19.11.2019 / 16:37
До некоторых стало нечто доходить. Аж праз 20 гадоу. Что уж говорить об остальных. 

Западную представительную и буржуазную демократию надо выстрадать, дорогой товарищ  Рудковский.
Дорасти до нее цивилизационно. А не получить «на халяву». Вон украинцы не хуже Лукашенко имитируют демократию. Все типа демократы. А развития нет. Во всяком случае у большинства в карманах пусто как и ранее.
6
Таки вот / ответить
19.11.2019 / 16:38
Alex14Minsk, При всем уважении, где ж взять этих "сумленных аутакратау" .
https://nn.by/?c=ar&i=241338

"Есть такая партия!" :))
0
bugaga / ответить
19.11.2019 / 17:41
Суцэльны Орўэл і двудумства, асабліва ў Давыдзькі ды Ярмошынай
1
меркаванне / ответить
19.11.2019 / 18:19
счётчик Гейгера, калі, па-твойму, оппы някчэмныя, то і зварот іх будзе някчэмным? Дык навошта ім прапаноўваць некуды звяртацца? Звярніся сам, як самы кчэмны. 
0
меркаванне / ответить
19.11.2019 / 18:25
Таки вот, трэба проста ўладу, якая ганарыцца сяброўствам з кіркоравым і цімаці, замяніць на сучасных прыстойных прафесіяналаў. А то будзем чакаць пакуль чэрнь разам з павадыром і ім абранымі прыкарытнымі стануць еўрапейскімі дэмакратамі, то жыцця не хопіць. Тут галоўны тормаз толькі адзін у краіне, лічу.
8
Томас / ответить
19.11.2019 / 18:58
Кто это чудо?
0
Василиса / ответить
19.11.2019 / 19:43
Было в начале прошлого столетия, помните..Царь испугался-издал манифест: Мертвым свобода, живых под арест!
1
Эхо / ответить
19.11.2019 / 20:11
Выборы для народа, который в выборы не верит. Более того, они его раздражают. Провокация какая-то... Подозреваю, что здесь, если эти выборы начнёт проводить администрация, вертикаль, совбез и прочие госорганы то они, такие выборы, и их начнут раздражать. 
2
Таки вот / ответить
19.11.2019 / 20:47
меркаванне,Трэба. Ну, меняйте. Лукашенко не дазваляе? Ну, решайте сами. Или будите народ. Перемены могут быть либо эволюционными, либо революционными. Третьего не дано. 
1
Пожалуй / ответить
19.11.2019 / 20:48
Томас / 19.11.2019 / 18:58 А вы зачем косите под западного чела? Зачем вам эта "с" на конце? Пишите просто: Тома. Вы же мужчина в конце концов?
0
Vic / ответить
19.11.2019 / 20:54
Ха! Ну это же так просто! Маньяк Вася хочет быть главным. Всех нагибать и брать жирные куски из общего котла. И как он может обосновать свое такое право? Модное слово "легитимизировать". Силой? Так найдутся еще сильнее и дадут по зубам. Попы вот легитимизируются просто: "Бог одобрил". Монархи: "Кровь у меня королевская". А тут такая читерская штука "Выборы"! Самое то для шакала. Подтасовал, и нет проблем, имеешь право на жирный кусок. А лохи - чуть свет и на работу.
2
меркаванне / ответить
19.11.2019 / 22:32
Таки вот, а праз дэмакратычныя сумленныя выбары- гэта эвалюцыйна ці рэвалюцыйна для цябе? 
0
меркаванне / ответить
19.11.2019 / 22:34
Пожалуй, эта дрэсірованая лошадь, каторая умее капытам кароткія саабшчэнія набіраць. 
0
bell / ответить
19.11.2019 / 22:39
Тады не будзе яму чым прыкрывацца. А так - гэта народ так прагаласавў, кажа ён.
1
нештавед / ответить
19.11.2019 / 23:03
А давайце на хвілінку пакінем у баку крык душы і цалкам справядлівы і праведны гнеў шаноўнага спадара Рудкоўскага ды азірнёмся на наша нядаўняе савецкае мінулае. У СССР/БССР рэгулярна праводзіліся гэтак званыя выбары. Усе выдатна ўсведамлялі – і “ўверсе”, і “ўнізе” – гіганцкую дзяржаўную хлусню пра тыя выбары. І што? Ішлі, як міленькія, радамі і калонамі, урачыста.., каб першымі паспець у буфет на выбарчым участку, прыкупіць дэфіцытных прадуктаў, кніжак, ну і, канечне, укінуць бюлетэнь у скрыню. Ну, гэта як бы невялічкае “спасіба парціі радной” за буфет-костачку. І гэтакім парадкам, як мінімум, два замбаваныя пакаленні выраслі. А што ж сённяшняе пакаленне, якое вырасла ў “суверэннай” РБ? Ды ўсё тое самае! Лукашэнка & Ярмошына з эфектыўнай дапамогаю міліцыі ды асобаў у цывільным працягнулі “слаўную” традыцыю савецкіх выбараў-ашуканства. У наяўнасці маем – пакаленне інфантыльных палітычных пафігістаў, пра якое з вялікім жалем і шкадаваннем нядаўна пісаў спадар Карбалевіч – адзін з разумнейшых палітычных аналітыкаў. “Лепш скасаваць інстытут выбараў увогуле” – Ого! А крэдыты з МВФ ды ЕБРР? А заходнія інвестыцыі? А гандаль з ЕС ды ЗША? Кажаце, сістэма з ракаваю пухлінай? А лукашэнкі, давыдзькі ды ярмошыны праз тое абсалютна не пераймаюцца. Болей за тое, яны якраз самі і выгадавалі гэтую пухліну і далей вакол яе завіхаюцца. На іхны век хопіць, аж занадта.
6
счётчик Гейгера / ответить
20.11.2019 / 01:31
меркаванне, меркаванне / Адказаць
19.11.2019 / 18:19
https://nn.by/?c=ar&i=241338#startcomments

Меркаванне ! Наблюдаю за Вами несколько месяцев... И что ? Ни одного предложения, только критика других неравнодушных к судьбе Беларуси людей.
+ меня нет,а  верхушку да "никчемных" оппов в Брюсселе "на заднем дворе"  чиновники 5-го разряда не принимают... И даже если я обращусь , возможно, с каким-то предложением в ЦИК к Ермошиной и зарегистрирую своё предложение как Предложение в соответствии с Законом об "Обращении и граждан и юридических лиц" в 2-х экз. никто этого не заметит, это меньше чем комариный укус...
У "никчемных" оппов есть ресурсы : финансовые, пресса, людские... Но мало "мозг...в"....
А это один из элементов "системной работы" , чтобы победить , "свалить" диктатуру в стране.
А для начала собраться хотя бы надо : прошло уже 3 дня....
0
Мiхась / ответить
20.11.2019 / 01:45
Alex14Minsk Не готов согласиться по поводу необходимости в учителях. Социальная несправедливость и лживость власти  - лучший учитель для будущих честных автократов. Главное, чтобы транзит власти произошел... И ешё нюанс... Есть правила игры, которые не предполагают честность. По крайней мере на текущем этапе развития нашего общества. Любая власть которая будет говорить народу только правду перестанет быть властью очень быстро, особенно в нашем обществе. Если бы народ (общество) хотел бы правды он бы не смотрел ТВ, он бы уже давно массово проявил бы неабыякавую гражданскую позицию, недовольство неправдой и не боялся бы отхватить дубиналом по голове или словить резиновую пулю в лоб. Но народу(обществу) на правду положить, ему не правда, а чарка и шкварка нужны. Чарка по больше, а шкварка пожирнее, желательно ещё дешевый кредит на жильё и на посвежее авто. Народ не глуп, прагматичен и хорошо понимает, что правда обойдётся очень дорого. Не понимает он только одно, что рано или поздно ему эту правду придется таки узнать.
1
Таки вот / ответить
20.11.2019 / 10:00
меркаванне,Демократические выборы при Лукашенко-Ермошиной не будут. Забудьте. Правда в том, что у белорусов при этом режиме нет эволюционного решения проблемы режима. 
1
Жвір / ответить
20.11.2019 / 10:53
Лепш сумленная аўтакратыя, чым фікцыйная дэмакратыя
Гэта, як заяўляць, ціта, лепш *аўно бурай каровы, чым чорнай.
0
Lisoid Kotov / ответить
20.11.2019 / 12:21
Согласен. Работа над проблемой начинается с признания проблемы. 
Это и для всех нас, жителей страны, будет полезно осознавать:

- Здравствуйте, меня зовут Анатолий и я живу при диктатуре.
- Привет, Анатолий.
Аплодисменты...
1
меркаванне / ответить
20.11.2019 / 12:32
счётчик Гейгера, ну а ты сам сябе прызначыў "мозгам" апазіцыі? Ты паспрабаваў бы падыскутаваць з самімі оппамі, а то пішаш-пішаш тут. А на самой справе, гэта, даўно не табой прыдуманае, не дае тых вынікаў, якія ты тут предрекаешь. І з тваіх каментароў акрамя абраз на людзей, якія супрацьстаяць рэжыму, нічога не застаецца. Дарэчы, каб не было абраз, то не было б да цябе маіх каментароў. Без апазіцыі, гэта маё перакананне, было б наогул усё безнадзейна, бо людзей дзеяння зусім бы не засталося, а толькі маўклівае балота з дуляй у кішэні і ў каментарах, як у цябе.
0
меркаванне / ответить
20.11.2019 / 12:33
А ў табары аўтакратыя? Як там абіраюць барона? 
0
меркаванне / ответить
20.11.2019 / 22:09
счётчик Гейгера, у мяне стопітсот да цябе прэдлажэній. Рабі сам тое, што прапаноўваеш рабіць іншым. Ты ж верыш, што зрабіўшы ўсё атрымаецца? Ну дык дакажы, кчэмны! 
1
Геннадий / ответить
23.11.2019 / 10:24
Пока Рудковский держит народ за дураков, результат всегда будет таким же.
Чтобы оставить комментарий, пожалуйста, включите JavaScript в настройках вашего браузера