Написать новость
Найти
12
Сайт / ответить
18.09.2017 / 09:34
+1
27
Санча Панса / ответить
18.09.2017 / 09:35
Беларусам патрэбны выбары, а не чарговы пастух. А наконт "дайце інфармацыю", дык на мінулым тыдні ў Мінску прайшлі два істотныя мерапрыемствы, арганізаваныя АГП: круглы стол наконт вучэнняў "Запад 2017" і прэзентацыя эканамічнай альтэрнатывы дэкрэту № 3. Ці прыгадала пра гэта "Наша Ніва"?
1
хамса / ответить
18.09.2017 / 09:39
>Дзе чалавек, які называе сябе палітыкам?
можна сказаць, памятаючы пра партызанскую рэспубліку, што ў партызанах (ад слова 'партыя')), але нешта не выпадае..
вельмі слушна ўсё напісана.. сама пра гэта думаю.. так - у нас дыктаура, і амаль нічога нельга рабіць у рэальнасці, але ў віртуальнасці можна рабіць амаль усё!
але не робіцца.. не толькі дзейснымі 'палітыкамі', але, што дрэнна, не з'яўляюцца і новыя.. новай фармацыі
9
Jeż Jerzy / ответить
18.09.2017 / 09:39
праўда!
6
9324 / ответить
18.09.2017 / 09:41
Дарагая Наша ніва са стотысячнай аўдыторыяй, а дзе беларускі "Дождж"?
20
leikobel / ответить
18.09.2017 / 09:44
Згодзен з Вамі абсалютна! Але і Навальны нам таксама не патрэбен, гэту барацьбу з карупцыяй мы ўжо прайшлі даўно!
6
Я / ответить
18.09.2017 / 09:46
наивно..   сначала надо посмотреть откуда пришёл Навальный и какие стартовые условия. 
ну и сколько миллионов он отсудил у РФ по своим делам  через европейский суд.
наша узурпация благоразумно никаких судов таких не признаёт. иначе бы давно разорилась только на выплатах обиженым.
опять же сбор денег таким макаром как в РФ у нас невозможен.  просто налоговая придёт. а до чего докопаться - найдёт. 
1
Я / ответить
18.09.2017 / 09:48
к редакции

как можно ОБСУЖДАТЬ в условиях ПРЕМОДЕРАЦИИ ?? 
это не обсуждение. а пародия на него. бокс по переписке.
хотя в той же литературной полемике старой было понятно когда выйдет очередной номер газеты и не дёргаться ) а тут  что ждать от модератора ?? через минуту одобрит твой пост или через 4 часа когда ты ужа забил на происходящее.

это к слову о новых технологиях.
9
Верасень 18 / ответить
18.09.2017 / 09:48
Добра напісаў. 
І галоўнае -- слушна. Абсалютна слушна.
17
Бенедзікт / ответить
18.09.2017 / 09:59
Улад Швядовіч, незразумела чаму не ўзгадаў "беларускіх  Навальных"  - Ганчарыка, Мілінкевіча,  Казуліна, Статкевіча...

Не ўзгадаў напэўна таму, што ў справах гэбэшных распрацовак, у апазіцыйным асяродку, "полигон Белоруссия"      значна апярэджвае Расею, дзе тыя ж гэбэшныя навацыі ўжываюцца пасьля выпрабаваньняў на Беларусі. 

Добра вядома адмоўная выніковасьць для апазіцыйнай дзейнасьці  -  мітусьня "лидеров оппозиции"  у палітыцы - а такая дзейнасьць - галоўнае для любога "навальнага".

Так што тых жа "навальных" мы ўжо праходзілі. Спазьніўся        Улад Швядовіч  са сваемі рэкамендацыямі. 


2
abba / ответить
18.09.2017 / 10:03
Людзі прагнуць крэпкіх хазяйственнікаў, а не Навальных.. выбіраць ніхто ня хоча.. улада дэскрыдэтавала інстытут выбараў і саму палітыку, таму адказ вельмі просты.. "Галоўны той у каго ружжо"
Цынічна? Так. Але ў дадзеных абставінах, халера ад той папулярнасці.. у нас як не хацелі паміраць за Сталіна/Гітлера/цяперашніх лідараў, так не захочуць паміраць за Зянонаў/Статкевічаў/*любоепрозвішча*.. за асобу паміраць ніхто не пайдзе, нават за Беларусь сумнёўна, каб нехта пайшоў..
Змена ўлады можа развівацца выключна па сілавым сцэнары, пытанне ў тым, хто будзе наступны: Віця, Шуня, ці госць з зялёнымі чалавечкамі за спінаю..

Рэкамендую Макіявелі перачытаць у нашым выпадку
8
Александр / ответить
18.09.2017 / 10:05
 Навальный неплох на своем месте,но нам он не нужен. У нас уже есть один похожий , никак сам не уйдет, да плодится очень на старости лет...
2
wik / ответить
18.09.2017 / 10:06
Сайт
+5 
4
Беларус / ответить
18.09.2017 / 10:08
Навальный в тех же условиях? Серьезно? Русские только сейчас начали косо поглядывать на Кремль, раньше их все устраивало.
А в Беларуси каток репрессий уже 20 лет ходит, страна небольшая. Режим существенное жестче.
Того же Филлиповича на сутки раз 5 сажали, хотя он простой ютуб-блогер и никаких акций даже близко не организовывал. 
Поэтому нечего тут спекулировать, тем более кивать на Навального.
18
Гугл Иванович / ответить
18.09.2017 / 10:10
Вот вы валенки. Навальный - это проект кремля, зачем нам такой клоун...?
5
Раман / ответить
18.09.2017 / 10:12
Навальны - наўрад, хутчэй Гавэл, але ўся крытыка беларускай апазіцыі - у кропку. 

Я рэгулярна чытаю шэраг незалежных сайтаў, але нават я не бачу амаль ніякай актыўнасці апазіцыі. А што казаць пра шэрагавага беларуса, які нават СМІ не чытае? Нават не дзіўна, што яны не ведаюць пра апазіцыю амаль нічога або паўтараюць мантры БТ. Палітыкі самі павінны крычаць аб сабе, імкнуцца быць бачнымі, дагуквацца да ўсіх людзей. А ў нас яны хутчэй гуляюць у схованкі, што калі і сам захочаш, то ўсё адно не знойдзеш пра іх амаль ніякіх звестак. 

Сапраўды, іх не пушчаюць на ТБ. Але ж ёсць ФБ, ВК, ёсць Наша Ніва. Ёсць Белсат у рэшце рэшт. Зрабіце гучную заяву, запосціце ў ФБ - і гэта стане медыя-падзеяй, вас заўважаць, будуць абмяркоўваць. Але ж не. Маўчаць, бяздзейнічаюць, стаяць на месцы, не хочуць размаўляць. Абсалютная праўда. 

У мяне складае стаўленне да Навальнага, Латынінай - але ж яны сапраўды варушацца, размаўляюць, іх бачна і чутно. 
4
Хутар / ответить
18.09.2017 / 10:19
Вельмі пераканаўча. Прапаную аўтару стаць нашым даўгачаканым навальным. Галава, рукі ёсьць, язык падвешаны, бачым, як мае быць, справіцца. Там і пабачым, што за "навальны" у нас.
2
Віктар Малочка / ответить
18.09.2017 / 10:19
У многім магу пагадзіцца з аўтарам,бо шмат чаго бачыў з нутры таго,аб чым напісана! Ад астатніх,персанальных,адзнак ,устрымаюся!
2
Беларус / ответить
18.09.2017 / 10:20
Кстати говоря - разница между Беларусью и Россией в том, что у нас люди обо всем так или иначе знают, и про 15 резиденций, и про семью, и про .........
В расеюшке прозревшие крепостные делают круглые глаза, видя дачу Медведева с квадрокоптера.
У нас разные ситуации и разные народы. 
2
Mikola / ответить
18.09.2017 / 10:22
А якая матывацыя у нашых палiтыкау? Статкевiч выходзiць на акцыi з гонару, а не з надзеi. Астатнiя: хто стамiуся, хто спужауся... А "палiтыкi" кшталуту Караткевiч цi Рымашэускага працуюць выключна ад гранта да гранта...
4
гарадзенка / ответить
18.09.2017 / 10:22
Навошта нам яшчэ адзін Навальны, у нас ужо ёсць такі самы і ён кіруе дзяржавай.

Часткова аўтар мае рацыю пра распаўсюд інфармацыі, але памыляецца ў галоўным - ад фінансавання любых праектаў залежыць вынік. Навальнага вельмі добра фінансуюць, магчыма і з "брыгады" пуціна, а нашых фінансуюць па чуць-чуць, толькі на штрафы і хапае. Пра значэнне фінансавання варта прыгадаць падзеі 100 гадовай даўніны, калі германцы выдатна прафінсіравалі леніна, а той імгненна захапіў уладу, выкарыстаўшы гэтыя грошы для Кастрычніцкай рэвалюцыі.

Нашых палітыкаў відаць ніхто так фінансаваць не будзе, бо ў нас самых няма грошай, а іншыя краіны вельмі зацікаўлены каб Беларусь і надалей заставалася палігонам для барацьбы супраць Расіі. Няўжо можна сур'ёзна меркаваць, што хтосьці будзе клапаціцца пра паляпшэнне жыцця беларусаў, акрамя нас самых.

Інфармаванне насельніцтва вельмі патрэбна, але на сёняшні дзень для беларусаў самае лепшае інфармаванне гэта пусты халадзільнік, адсутнасць працы і назапшваемая злоба супраць такога становішча. Таму ў сёняшняй сітуацыі, у якой мы апынуліся, мае рацыю Зянон Станіслававіч - трэба гуртавацца разам, можна што заўгодна прыдумаць якія небудзь клубы па вывучэнню зорнага неба і г. д., каб зрабіцца нацыяй і аб'яднацца.
4
Bobas / ответить
18.09.2017 / 10:24
Адзін такі барацьбіт з каруцыяй у нас з 1994 г. сядзіць на пасадзе так, што не зрушыш. Тут грамадства такое - грамад.актывісты спрабавалі ўжо здаецца ўсё - і дэманстрацыі, і мітынгі, і намётавы пляц, і плясканне ў ладкі, і супольнага кандыдата, і кандыдацкую калону, і Плошчу, але чаркашкварачнікі (рас.ватнікі) незрушальныя. Ну а актывісты - яны таксама людзі, ну колькі разоў можна біцца галавой аб суцэльны мур чаркашкварачнай абыякавасці і потым яшчэ за гэта тэрмін цягнуць? Вось яны і раз'ехаліся па замежжах, а тая жменька, што засталася, робіць, што можа. Чаркашкварачнікаў усё задавальняе (між інш. аўтапарк, якім ездзяць чаркашкварачнікі па вуліцах Мінска, ня горшы, чым у Варшаве, Вільні або Празе), хто ім замінае далучыцца да мітынга ці дэманстрацыі? Але ж не - іх усё задавальняе, Масква падкідвае рэгулярна грошыкаў на ўтрыманне за ўзорныя паводзіны і добра, нашы узорныя паводзіны павінны добра аплачвацца. А пачнеш выступаць супраць улады, будзе, як на Украіне, тады трэба жыць сваім розумам, сэрцам і гаспадарскай кемлівасцю, а гэта вельмі цяжка, гэта адказнасць. А так як цяпер вельмі добра - стой ці ляжы, як парсючок у хлевіку, а гаспадар табе вядро бацвіння тры разы на дзень прынясе. Лепата! Жыццё ўдалося!
1
belariy / ответить
18.09.2017 / 10:28
наконт беларускай апазіцыі згодзен. але нешта ў мяне такое адчуваньне, што калі б Навальнага зьмесьцілі ў нашы беларускія рэаліі, то ён бы тут даволі хутка здуўся і мы перасталі бы пра яго чуць як і пра цяперашнюю беларускую апазіцыю.
5
Дзядзька Антось / ответить
18.09.2017 / 10:28
Мікола Статкевіч і ёсьць беларускі Навальны. І Навальны усім крытыкам вулічных акцый кажа: "Не сядзі, а прыходзь".
3
Федар / ответить
18.09.2017 / 10:29
 Да, Статкевич не Навальный, но  делает то, что может и заслуживает уважения.  Остальные, похоже, ждут, когда что-то изменится в России. Рымашевский  и Северинец вроде бы как христианские демократы и могли бы работать на этом поле перед угрозой прихода “христианского государства святая русь”, но, увы, ничего не делают. У оппозиции нет сайта сравнимого по качеству с сайтом kasparov.ru. Кроме Нашей Нивы читать практически нечего.  За обозримое время не появилось ни одного ролика лидера какой-либо партии, который привлек бы широкое внимание общественности. Что мешает заниматься контрпропагандой в сети? Видно, что Навальный хочет стать президентом России. У нас, возможно, - только Статкевич и Некляев.  Но уличных акций недостаточно, им надо  больше работать в сети, пока ее не прикрыли.
0
Max / ответить
18.09.2017 / 10:46
Трэба асобная платформа для такiх абмеркаванняў кшалту чатаў медузы
0
wik / ответить
18.09.2017 / 10:46
к редакции ! - НН - думала об своем радио ???
9
user / ответить
18.09.2017 / 10:49
В Беларуси Навальных не будет, потому что беларусы не делают себе кумиров.
1
Сяржук Вінаградаў / ответить
18.09.2017 / 11:01
Па-беларуску будзе "чые акцыі". Наконт аналізу: тое, што на ўсходзе робіцца, ня ёсьць для нас найлепшым прыкладам. У нас іншыя ўмовы.
1
Рыгорка / ответить
18.09.2017 / 11:10
Паспрабую патлумачыць, чаму мне не падабаюцца такія вось "а вось у іх там ууух, а у нас тут айй..." меркаванні.
Па-першае, сам Навальны. Так, выглядае някепска. Так, ёсць success stories. Але, не варта забываць, што Навальны - сутнасна не толькі Навальны. Гэта і СМІ, і атачэнне, і кантэкст. У рэшце рэшт, расейская ментальнасць, якая дужа адрозніваецца ад беларускай. І тут насамрэч вялікае пытанне што будзе з Навальным, калі яго "перасяліць" на Беларусь. І, ці ведае аўтар літоўскага Навальнага, ці ўкраінскага, ці польскага? Чаму менавіта ягоную асобу трэба браць за прыклад?
Па-другое, наша апазіцыя. Ну, напэўна не трэба казаць, што не крытыкуе беларускую апазіцыю толькі мёртвы. Ёсць такі выраз: які народ, такая і ўлада. Дык вось, шаноўнае спадарства, гэткім жа чынам можна сказаць, што які народ, такая і апазіцыя. Аўтар кажа, што рэзультатаў ня бачна. А я ў процівагу скажу так: яны ігнаруюцца. Праца апазіцыі ігнаруецца гэтак сама, як і праца гісторыкаў, пісьменнікаў, іньшых людзей. Людзі не разумеюць навошта ім палітыка, гэтак сама як не разумеюць навошта ім культура, гісторыя і мова. Усё да аднаго. Не трэба і перабольшваць: усе вядомыя палітыкі ёсць у сацсетках, з імі можна паразмаўляць, можна прыйсці на іх мерапрыемствы - ніхто на варце не стаіць. Можна ўрэшце рэшт пачытаць ды самаадукавацца. Але хто гэта робіць?
Вылазьце з рускай інфапрасторы, чытайце беларускія газеты, глядзіце белсат, беларускіх блогераў. Зарэеструйцеся ў фэйсбуку ды ціўтэры. І можа быць здарыцца цуд. Вы зразумееце што і ў Беларусі ёсць жыццё, ёсць людзі, ёсць дыскусіі, ёсць мемы і ўсё як мае быць.
2
Хром / ответить
18.09.2017 / 11:10
І хто гэта нам увесь час імкнецца падсунуць нейкі шлак
1
Зьмітрок / ответить
18.09.2017 / 11:12
Палітык - гэта медыя пэрсона. 2017 год. Мякка кажучы, блог Навальнага на youtube выглядае больш сур'езна, чым блог Статкевіча.
0
Мiхал / ответить
18.09.2017 / 11:23
Іншыя лежачы на канапе, кіску гладзяць левай ці правай лапкай (байкатуюць дурыбары і г.д.)
0
Артур / ответить
18.09.2017 / 11:27
лидеры появляются после начала революции, не факт что это даже будет кто-то известный тут часто писанный
Чтобы оставить комментарий, пожалуйста, включите JavaScript в настройках вашего браузера