Даслаць навіну
Знайсці
0
Ліхтар / адказаць
03.06.2012 / 02:19
"Гэта яшчэ больш пасварыць апазыцыю, як пасварыла яе дыскусія наконт байкоту і ўдзелу." Х-м, калі апазіцыя ня ўмее дамаўляцца нават сама з сабой, то мо няхай распадаецца хоць на малекулы.
0
Ба что я вижу Маня / адказаць
03.06.2012 / 03:29
Па-другое, сацыялягічныя апытаньні сёньня паказваюць, што толькі 10% насельніцтва зьбіраюцца сёньня не пайсьці на выбары. Большасьць прыйдзе на выбары. Апазыцыя не такая ўплывовая сёньня, каб яе паслухалі. І апошняе — ў грамадзтве няма стаўленьня да гэтых выбараў як да падзеі, якая вырашае лёс іх сям’і і краіны. --------------------- почитайте Милинкевич сам себе противоречит! т.е. другими словами он сказал, что население ходит на выборы по привычке и выборам не верит, можно было бы отговорить так как "ў грамадзтве няма стаўленьня да гэтых выбараў як да падзеі" Но мы "оппазиция это делать не будем, а позволим попиарится т.е. заработать политический капитал "профессианальным недачникам" а то их и совсем забудут и подтвержадет "Апазыцыя не такая ўплывовая сёньня, каб яе паслухалі." другими словами народу она такая не нужна. А кому нужана? ясно кроме народа есть власть, вот с ней и играют
0
Алесь / адказаць
03.06.2012 / 07:02
Паважаны,адкуль такая лічба(10)?Бачу,што вельмі хочыцца вам ісці на выбары.
0
""""" / адказаць
03.06.2012 / 07:25
правду сказал.
0
belariy / адказаць
03.06.2012 / 07:44
ну да. много в чём соглашусь с Милинкевичем.
0
Ганна / адказаць
03.06.2012 / 10:10
Таксама не разумею, адкуль такая лічба 10 адсоткаў, гэта хлусня. І хацелася б ведаць, што зрабіў Мілінкевіч для аб'яднання апазыцыі, каб мець права казаць пра стан яе з высокай трыбуны. А ўдзел апазыцыі ў выбарах пакуль сядзяць палітвязні - гэта Ганьба, гэта здрада! Тым больш, што сам Мілінкевіч падцверджвае,што Лукашэнка нелігітымны. Дык навошта гуляць у легімітызыцыю. Выбары без Лукашэнкі , без Ярмошкінай -вось якімпавіненбыць лозунг нармальнай палітычнай партыі!
0
канстатацыя / адказаць
03.06.2012 / 10:30
Мы ўсе не прызнаём гэтыя дурыбары, яны ня будуць ні легітымнымі, ні свабоднымі, ніхто іх не прызнае. Удзел ці байкот ня зробіць іх для Захаду легітымнымі. Гэта па-першае. Па-другое, сацыялягічныя апытаньні сёньня паказваюць, што толькі 10% насельніцтва зьбіраюцца сёньня не пайсьці на дурыбары. Большасьць прыйдзе на дурыбары. Апазыцыя не такая ўплывовая сёньня, каб яе паслухалі. І апошняе — ў грамадзтве няма стаўленьня да гэтых дурыбараў як да падзеі, якая вырашае лёс іх сям’і і краіны. І падыход, што мы запэцкаемся паходам на дурыбары — я зь ім нязгодны. Трэба выкарыстоўваць кожную магчымасьць. Дурыбары ня так часта бываюць. Таму я лічу, што абмежаваны ўдзел — гэта абсалютна слушны падыход. ...................... Трэба ж быць дакладным у фармулёўках і тэрмінах, спадар апазіцыянер, якога запрашаюць на розныя канферэнцыі і бяруць усялякія інтэрўю.. Як назваць тое, ў чым вы ўдзельнічалі? Калі мякка беларускаапазіцыйна сказаць - то толькі нагодай для, хоць і абмежаванай, прапаганды дэмакратычных каштоўнасьцяў. А калі казаць праўду? Такі малайцы бсэрээм-аўцы! Прыдумалі слоган для байкоту выбарам-дурыбарам. Ідземце на дурыбары, каб наблізіць сапраўдныя свабодныя дэмакратычныя выбары? Ну калі Статкевіч дазвол даў - чаму б не? Але было б справядліва правесьці апытаньне - так бы мовіць - свабодныя выбары і сярод астатніх палітвязьняў!? Што выгодна рэжыму і ці не справакуе гэта катаваньні для тых, хто пазбаўлены волі самым подлым шляхам і толькі таму, што йнакшым чынам рэжым не можа абмежаваць іх волю і ўплыў гэтых палітыкаў на прыняцьце апазіцыяй якіх бы ні было рашэньняў? Наконт "рады ўраду" - нельга казаць, а ні рада, а ні ўрад. Ідзе размова пра стварэньне структуры неабходнай для Беларусі. Такая структура можа быць створана толькі ў замежжы. Інакш толькі Расея і будзе тут уплываць - разам са сваімі паслугачамі і стаўленнікамі. Чаму такая структура дагэтуль ня створаная? - Таму што тая ж кагэбня фээсбэшная добра працавала... Улада ўзурпаваная і нелегітымная - гэта факт. Вы, спадар Мілінкевіч, тут аніякай дзейснай структуры стварыць не можаце. Пойдзеце на дурыбары каб казаць, што ўлада ўзурпаваная і нелегітымная? Вельмі гераічна. Калі сапраўды ў вас такая мэта - трапіце ў турму - ў лепшым выпадку. Не трапіце - значыць дрэнна выканалі сваю працу апазіцыйнага палітыка.
0
2Ліхтар / адказаць
03.06.2012 / 10:40
Так и есть. Для меня, то что сейчас называется оппозицией не оппозиция вовсе. Если б это была оппозиция, то давно бы уже поняли, что с диктаторским режимом можно бороться только заодно. А их разгромили и они ещё думают объединяться или нет. Правильно сказал Позняк, что объединять сегодняшнюю оппозицию нет смысла, нужно создавать нечто новое, новый противовес режиму, которым было в 90х БНФ, на подобии польской солидарности.
0
Timo / адказаць
03.06.2012 / 10:47
Мілінкевіч стаў проста нічым, аўтарытэту і значэння яго заявы не маюць. Ці - рабі наадварот таму, што кажа гэты "палітык" і не памылішся.
0
Іван / адказаць
03.06.2012 / 11:05
Згодны з Мілінкевічам.
0
бумбарашык / адказаць
03.06.2012 / 11:15
Согласен, когда власть накроется медным тазом, а это будет скоро, то нужно что бы хоть в парламенте были адекватные люди.
0
Крывіч / адказаць
03.06.2012 / 11:16
Мілінкевіч нічым не горшы, чым тыя, хто зрабіў яго "апазыцыйным лідэрам". Ён такі лідэр, як лукашэнка - прэзідэнт!
0
Rubon / адказаць
03.06.2012 / 11:27
Ну, загнуў спадар Аляксандар у сваім памкненьні дагадзіць рэжыму! Ні ў адной краіне сьвету добраахвотна на парляманцкія выбары (нават на сапраўдныя) 90% ня ходзіць! І ў нас ніколі не хадзіла. Гэта нават тэарэтычна немагчыма (больш за 10% у дні выбараў з розных прычын не ўключаныя ў сьпісы выбаршчыкаў, хварэюць і з хаты не выходзяць, працуюць нелегальна ці легальна за мяжою і г.д.). Усяго начуўся ад Мілінкевіча, але каб вярзьці такую лухту...
0
Сымон / адказаць
03.06.2012 / 11:47
Чаго друкуюць яго балбатню?
0
цёплы дождж / адказаць
03.06.2012 / 11:52
Пачну з таго самага пытаньня — якая мэта? Пазбавіцца ад кэдэбістаў у апазыцыі, пастроіць усіх, выпрацаваць адну лінію і зрабіць аднаго лідэра?... Гэта яшчэ больш пасварыць апазыцыю, як пасварыла яе дыскусія наконт байкоту і ўдзелу. Гэта яшчэ больш аддаліць апазыцыю ад людзей........... ___________________________________________________________________ Он читал меморандум? Он даже не понял какая цель создания рады нац. адрадження. А цель - свержение власти Лукашенко. А то что отвернет ОКОНЧАТЕЛЬНО народ от таких оппозиционеров как Милинкевич - ТО ЭТО ХОРОШО И ПРАВИЛЬНО!-нечего распылять силы. Тем более, что он сам признается о своей "СТОМЛЕННАСЦИ" . Ну так идите, отдыхайте и хватит изображать из себя оппозицию. А полковник не устал еще, поэтому и флаг ему в руки. И еще- где в меморандуме ты милок узрел проведение одного лидера ? Там речь идет об обеспечении свободных выборов. Якія гэта людзі будуць смяяца з урада , які будзе клапаціцца пра іх- бамжы, п'яніцы, абывацелі маласвядомыя? Дык ты ж палітык - павінен людзей весці да прауды, а не абывацель які можа толькі на лауцы пасяждзець ды пра суседку языком пачасаць. Вось гэта і есць твой узровень??!!
0
яшчэ адзiн згарэў на рабоце / адказаць
03.06.2012 / 12:02
Даааа, з гэтымi 90%, якiя быццам жадаюць прыняць удзел, ён глупавата выглядае.
0
Марек / адказаць
03.06.2012 / 12:32
2 Ганна i Ка Женщинам и госчиновникам надо вообще запретить голосовать. Если человек сачкует выборы в парламент, значит ему, на 100 адсоткаў, надо запретить голосовать на президентских выборах, во всяком случае я никогда не подам руки демократу, который сачкует парламентские выборы, но ходит на президентские. Президентская власть это власть одного человека, каким бы демократом он не был (к нашему диктатору это ясный пень не относится) в отличие от парламентской улады, какими бы дегенератами последние небыли. Милинкевич прав, но КПД от этих выборов-невыборов у нас не более 10%, изменить ничего в принципе нельзя, лучше сконцентрировать все силы на южном направлении, поехать на Украину и работать там на все 100 на демократизацию и европеизацию Украины, там есть смысл хоть что-то изменить, безусловно если у вас нет более важных дел в этом пророссийском регионе, пока еще называемом Беларусь. Даже если вы оппозиционер и бойкотируете все выборы, все равно вы тут ходите в магазины, после платные туалеты, платите налоги, последнее если честно меня больше всего убивает, платить налоги с которых потом содержат армию ментов направленную в первую очередь на защиту одного человека и подавление инакомыслия в любых его формах.
0
Ізноў усё на боўлінг ? / адказаць
03.06.2012 / 12:35
Па-сакрэту шэпатком: Людзі стаміліся быць кеглямі, каб зь іх «страйкі » выбівалі... каму патрэбен бессэнсоўны сэнс?
0
Сергей / адказаць
03.06.2012 / 12:36
И если это один из лидеров оппозиции - то мои слова здесь не напечатают............................................................................................................................................................................................................................................. вон!
0
Сенсэй / адказаць
03.06.2012 / 13:30
Timo не напрягайтесь насчет значимости Милинкевича, не вы ее определили, не вам ее и уничтожить. Даже если вы будете делать все наоборот тому, что скажет этот политик, ситуацию вы не измените. Ваша кишка тоньше
0
Fak / адказаць
03.06.2012 / 13:32
Милинкевич во всяком случае в отличие от других хоть, что-то толковое говорит. Объясните мне дураку смысл байкота так называемого? Оппозиция с президенских выборов сидит и так как мыши под вениками. Два раза вылезли на ДВ и ЧШ и всё. Пойдёт или не пойдёт оппозиция на выборы, как сказал Милинкевич, ЕС всё равно выборы не признает. Закрыть места оппозиции власть найдёт как, вот уже Белая Русь активизировалось. Ну и какй смысл? Или как оппом переклыли границу с Вильней, так они и совсем разлинились, даже не хотят пойти на улицы с людьми повстречаться, поговорить, донести свою позицию?
0
Hanna / адказаць
03.06.2012 / 13:45
Мiлiнкевич: апазыцыя дыскутуе па пытаньнях, якія не такія важныя для лёсу краіны. ------------------------ (???) Наадварот, пытаньнe кампанii байкоту -- важнae для лёсу краіны. Пачынаць байкот "выбарам" i не спыняць яго трэба было б адразу пасля рэферэндуму 1996. А таксама адразу ж стварыць ценявы Урад у процiвавес нелегiтымнай Уладзе. Нiчога гэтага не было зроблена, нажаль. Але лепей позна, чым нiколi. Байкот i прапанова Барадача - адзiны правiльны накiрунак!
0
Олег / адказаць
03.06.2012 / 13:57
Меня уже достал господин Милинкевич и вся эта опабратия,кроме словоблудия ничего не делает,вот поэтому я горячо поддерживаю структуру создаваемую господином Борадачом,Милинкевич как и половина оппозиции завербована КГБ,пока Казулин сидел, он по улицам гулял ,а рассказ Михалевича подтверждает просто так после выборов на свободу не выходят! Устал уже народ от вас!уехали бы уже как Позняк да не дурили бы голову людям толку от вас 0,только людей подставляете которые выходят на акции протеста поверив вашим лозунгам!хрен вам, больше не буду я получать из за вас дубинкой по голове,многие рядовые участники акций протеста пересидели больше чем кандидаты в президенты. Кто объяснительную написал ,кто согласился сотрудничать с КГБ ,кто прошение о помиловании ,чисто по человечески понятно ,что в тюрьме условия адские и хочется дамой к своей семье и т.д ,но зачем тогда лезть в политические компании если не готовы идти до конца и пройти через ад?Разве не знали чем выборы в Беларуси заканчиваются?Отсюда и вывод шли на выборы не что бы победить, а что бы пропеарится как борцуны за свабоду Беларуси,дабы когда Лукашенко не будет был приличный политический копитальчик. Если идете на выборы так идите до конца,если завете людей на улици так не подводите их.Мне интерестно за что сидел Лихавид, Мерзаянов?за что по голове более 700 человек получило?что бы вы поездили языком почесали? И откуда такая цифра что только 10% людей не пойдет на выборы?да всех каво я знаю проигнарирую выборы!опалитичные люди и так на них не ходят, потому что побарабану,а опозиционно настроенные, потому что толку 0 от таких выборов.В идеале если оппозиция единогласно будет бойкотировать выборы и призовет народ не ходить на них, явка составит процентов 30 ,тобиш лишь электорат Лукашенко. Теперь у меня надежда только на Бородоча и бывших военных, и работников правоохранительных органов,они не повернут назад и не подведут людей которые за ними пойдут(Статкевича пример)! Надеюсь редакция НН пропустит мой комментарий ,даже если мои взгляды не совпадают с вашими.
0
Racyja / адказаць
03.06.2012 / 14:15
Katory raz davjalosja pachuc` dumku Milinkevicha, i katory raz kanstatuju, shto nikoli ne pragalasuju za jago.
0
Андрусь / адказаць
03.06.2012 / 15:08
Дзіўныя ў нас людзі: чым бліжэй да выбараў, тым болей сумневу ў сваіх дзеяннях. Толькі байкот і нічога іншага, ну няўжо так складана улучыць памяць ды узгадаць падзеі 19 снежня 2010 года!!!
0
Олег напiсаў(ла) 3 чэрвеня 2012 у 13:57 / адказаць
03.06.2012 / 15:28
Надеюсь редакция НН пропустит мой комментарий, даже если мои взгляды не совпадают с вашими и Олега. Теперь у Олега надежда только на Бородоча... ------------------------ АЛЕРГIЯ Не хiрэю ж, не куру, не плачу, Мо ўсё ж пройдзе з белых яблынь дым? Не расце ўсёроўна барада Чэ, Застаюся зноўку маладым. I таму нi з кiм ня буду бiцца Cэрцам некранутым барадой, Не прывабіць гойсаць за сабой Нi ўся Плошча, нi ўся cталiца За краiну слуцкіх паясоў, За спецназ i iншых zмагароў. Мо хiрэю? Мо куру? Мо плачу? Алергiя на барада Чэ й.
0
Марек / адказаць
03.06.2012 / 15:35
Ізноў усё на боўлінг ? каму патрэбен бессэнсоўны сэнс? _______________________________ Философский вопрос с какой стороны лучше разбивать яйцо с тупой или острой, я предпочитаю разбивать яйцо с тупой стороны, это к вопросу что хуже диктаторская Беларусь (тупая сторона) или большая, полудиктаторская, но менее прозападная Россия (острая сторона). Если честно не хочется лишний раз грузиться на эту тему, потому что вопрос не столь принципиальный. Во всяком случае Путин сказал что на окончание своего второго (четвертого) срока, он внесет поправки в конституцию что президентом можно быть не более двух сроков вообще, не знаю, но в этом вопросе я ему верю, демократия мне ближе чем национализм, извините возможно НН не моя газета.
0
Ізноў...ту Марек / адказаць
03.06.2012 / 16:16
Зьмяняльнасьць, абнаўленьне ўлады гэта нават не першы клас- гэта кубікі дэмакратыі, складальнікі Свабоды
0
Timo / адказаць
03.06.2012 / 16:26
Сенсэй, я и не напрягаюсь в отношении таких, как Милинкевич, и никого не свергаю, просто моё мнение высказываю. В следующий раз, когда к кому-то так лично обращаетесь, как здесь ко мне, подумайте, как глупо это. И вообще - мозг нельзя отключать, если он в наличии, не только кишками думать.
0
извините возможно НН не моя газета / адказаць
03.06.2012 / 16:48
Марек напiсаў(ла) 3 чэрвеня 2012 у 15:35 Философский вопрос с какой стороны лучше смотреть на яйцо с тупой или острой? Философский ответ: на своё как не смотри оно чужим от этого не станет. Потому "Путин сказал что на окончание своего второго (четвертого) срока, он внесет поправки в конституцию что президентом можно быть не более двух сроков вообще", если президентом будет не он. А это возможно? Судя по нашим яйцам, извините, судя по изменениям в нашей Конституции - любые изменения в ней по... по барабану - конституции президентов не меняют.
0
Рыгор / адказаць
03.06.2012 / 16:52
Наnna згодзен на 100%. Мае думкі.
0
Байкацішча з Барадзішчай / адказаць
03.06.2012 / 18:30
Hanna, Ваш камент найлепшы і поўнасцю супадае з маім меркаваннем.
0
dodik / адказаць
03.06.2012 / 19:11
Опять какие-то структуры, правительства, каких-то людей собирать, заставить граждан кому-то поверить..сплошной процесс.. ЧТО ВСЕ ЭТИ ЛЮДИ ХОТЯТ СДЕЛАТЬ???, кроме того, что хотят работать в структурах и чтобы их любили??
0
Вася дурак / адказаць
03.06.2012 / 20:28
Справа Падаляка жыве і перамагае. Дзіўнаватыя людзі, якія не ўмеюць жыць уласным розумам, зноў уцягнутыя ў ГБшна-ФСБшную траўлю Мілінкевіча. А разгадка тут простая - Мілінкевіч адзіны апазіцыйны палітык, якому пачалі давяраць простыя беларусы. Вось гэта і непакоіць ФСБ і іх прыспешнікаў у Беларусі.
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера