Даслаць навіну
Знайсці
27
Devil / адказаць
27.03.2020 / 08:56
Жанчына?
3
Литао / адказаць
27.03.2020 / 09:33
Наш родной Шумахер.
3
Кажыма праўду / адказаць
27.03.2020 / 09:56
Цэмент скралі, кладка на пяску. У паркінгу сцяна павінная вытрымліваць удар аўто, хуткасць там невялікая.
8
Ліцьвін металіст / адказаць
27.03.2020 / 10:28
Devil, якая нафіг розьніца? Ты .....? Па ўсяму відно, што так! Сам то правы маеш, які стаж? Падазраю, што стаж у цябе: восеньні зьбіраюся ў аўташколу.
10
Ліцьвін металіст / адказаць
27.03.2020 / 10:32
Кажыма праўду, гэтыя сьцены выконваюць выключна функцыю шпалераў, там кладка палова цэглы, у цэмент вядома спёрлі, у нас гэта сьвятое, але нават калі б і не сьпёрлі, то павер, аўто можа слуп зьнесьці, а сьцяну тонкую тым болей, мо кіроўца замест тормазу зачапіўся за педаль акселератара, такое здарыцца можа, калі абутак вельмі кепскі ці досьвед малы
2
ЯНКА / адказаць
27.03.2020 / 10:59
★ Сьмешна. Але як машынка, зробленая ледзь ня з фо'льгі, можа прабіць цагляную сьценку? :) ★
1
Кажыма праўду / адказаць
27.03.2020 / 11:33
Ліцьвін металіст, гэта сцяна над эскалатарам, яна не можа быць «дэкаратыўнай» перагародкай.
2
Ліцьвін металіст / адказаць
27.03.2020 / 12:17
Кажыма праўду, а пакажыка, дарагі, нормы, дзе патрабуецца, каб гэтая сьцяна была моцнай і мела нейкую таўшчыню, яна нешта трымае?? Вы інжынэр, ці гуманітары? Гэта сьцяна носіць функцыю звычайнай перагародкі і ня болей.
7
Ліцьвін металіст / адказаць
27.03.2020 / 12:23
ЯНКА, машына з фальгі?? Праўда?) А вы самі маеце машыну? Ці вы так ляпнуць вырашылі, паказаць, ціпа разумны?) Машына легкавік, нават такая важыць каля 1.5 тон =1500 кг, энэргія ўдара кенэтычная = (mV^2)/2, палічыце якую энэргію дась гэтая машына нават на адносна невялікай хуткасьці ў 15-20 км у г. І сілу можаце таксама палічыць узяўшы звычайны разгон, формулы знойдзеце. І падумаеце. Гэтую тонкую сьцяну малатком прабіць можна, ня кажучы ўжо пра машыну, гэта ж шпалерная кладка, а не арміраваны бэтон.
0
Яўген_2020 / адказаць
27.03.2020 / 13:22
То столь адвалілася ў Арэна-Сіці, то сценку машына прабіла. 

Што за арганізацыя там будоўля вяла?
0
Кажыма праўду / адказаць
27.03.2020 / 13:37
Ліцьвін металіст, гэтую кладку павінныя былі арміраваць, яна складзена з адмысловай цэглы з трыма адтулінамі пад арматуру. Т.ч. сэканомілі не толькі на растворы, але і на арматуры – на шкоду бяспецы. Тут прэтэнзіі ўладальнікам будынка 100%.
1
Ліцьвін металіст / адказаць
27.03.2020 / 15:35
Кажыма праўду, не, скрасьйі у нашых чыноўнікаў, у галоўнага, ва ўсіх нават дробных прарабаў гэта сьвятое
0
ЯНКА / адказаць
27.03.2020 / 21:37
★ Ліцьвін металіст (12:23), так, праўда. І я не кажу пра часткі рухавіка, якія мы адлівалі з мэталу, працуючы ў стальцэху. А ўсяготкі пра кодаб, што робіцца з танклявай бляхі дзеля зьмяншэньня агульнае вагі аўтамабіля. ★ І тутака ня трэба быць недаробленым фызыкам, як вы. Нам яшчэ ў сярэдняй школцы казалі, што дзеля трываласьці гэна бляха мацуецца на спэц'яльныя каркасы й падчас аварыі слугуе наўмыснаю спружынаю, якае сплюшчваецца й дэфармуецца так, каб зьменіць удар на пасажыраў. ★ А наконт машыны, то мы ці не штодня калясім па горадзе з шо'ферам, дыплямаваным інжынэрам. І раз гэты гарадок па насельніцтву большы за ўсю Беларусь, даводзіцца бачыць розныя (часьцей, лёгкія) аварыі. Дзе плюшчацца й кіўбасяцца аўты, а ня сьцены, якія ў нашым, мінскім, выпадку былі збудаваныя настолькі блага, што ня вытрымалі ўдар карыта з «фо'льгі». ★
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера