Даслаць навіну
Знайсці
10
LitvinM / адказаць
12.02.2020 / 11:52
Найперш тут Лукашенка павінен зрабіць усе магчымае. Так, пакуль ен трымае удар. Але гэта пакуль што справа не дайшла да шокавага пагаршеньня сітуацыі ў эканоміке. А гэта безумоўна адбудзецца. І вось не бачна каб ен і яго памагатыя сапраўды рыхтавалісь, і рыхтавалі краіну да гэтага. Такое адчуваньне, што па-ранейшаму спадзяюцца што "усе залагодзіцца". Але відавочна што гэтага не будзе. Як на мой погляд - трэба тэрмінова займацца эканомікай адкінуўшы ў бок усю гэтую баўбатню з маскоўцамі, і трэба нарэшце пачынаць размаўляць з народам, а не з прыкарытнымі журналюгамі, і размаўляць шчыра. А праблем мы канешне не пазбегнем, але вытрымаць цалкам здольны - тут 100%. Галоўнае не рабіць глупствы, не хлусіць, не спрабаваць па старому на трох зэдліках дупу мяць. Тут сапраўды - момант ісьціны, Рыгоравіч.
120
Чебаркуль / адказаць
12.02.2020 / 11:58
Абсурд и цирк и с этой интеграцией и с новыми американскими "друзьями."
91
Брыдкая пачвара / адказаць
12.02.2020 / 12:15
Гэта тое выданне , якое першае пусціла "навіну" аб яднанні Расеі і Беларусі!? Божачкі , які дабрадзеі, так хвалююцца аб нашай незалежнасці. Толькі не ведаюць чым дапамагчы, бедакі. А гэта проста —прадайце пару мільёнаў нафты за поӯкошта і ў крэдыт, трохі металу, а купіце у нас тысяч дваццаць трактароў і машын, пераканайце Польшчу і Балтыі купляць энергіі ў нас і тады Рыгорыч з урадам будзе за вас, вывядзе расейскія ваеныя базы і пабудуе сцяну на мяжы з Расеей. Карацей, кошт пытання мільярдаӯ 30-40 , дробязі да такой вялікай краіны.
14
Кажыма праўду / адказаць
12.02.2020 / 12:18
Паўстань краіна родная, паўстань у смяротны бой
З фашысцкай сілай змрочнаю, з трыклятаю ардой…

Дзякуй, амэрыканскія браты, як той казаў, сябра спазнаецца ў бядзе. Адзіная ў свеце звышдзяржава ЗША – найпершы саюзнік краін Балта-Чарнаморскага рэгіёну.
6
Патомак ВКЛ / адказаць
12.02.2020 / 12:18
25 лет всем здравомыслящим было понятно, что пришедшее к власти в Беларуси руководство с политикой  =мы же браття= в позе с протянутой руокй к России в конце концов приведет к утрате государства Беларусь, зато удалось посидеть на троне , с любопытством поглядывая на  =шапку Мономаха=.От= шапки= отодвинули, а теперь и свою требуют снять....
34
Василиса / адказаць
12.02.2020 / 12:19
Гульня усе гэта , различаная на "народзец".
16
Логистик / адказаць
12.02.2020 / 12:20
Цели Лукашенко и цели Беларуси катастрофически разные. Лукашенко - сохранить власть для подавления частного бизнеса, подавления экономического развития во всех сферах беларуского общества, культурная и моральная деградация для лёгкого и удобного управления. Цели Беларуси- свобода, реформы, частный бизнес, свобода для развития культуры и развитие в обществе национального самосознания, укрепление национальной армии. Разница в целях диктатора и нации не дадут нужного выхлопа. Дни Лукашенко сочтены и начался обратный отсчет. Все национальные ценности проданы за бесценок, нация растоптана силавиками, опозиция уничтожена. Таким образом при любом раскладе страна проигрывает по всем направлениям.
44
шлёма / адказаць
12.02.2020 / 12:25
Выбор из двух один. Либо под влияние России, либо под влияние Штатов. Американская нефть не компенсирует российские дотации. Здесь надо четко знать будет давать Запад кредиты, и будет ли Запад списывать долги нам, как списывает Польше, Прибалтам и др. в ЕС.
3
Беларус з-за мяжы / адказаць
12.02.2020 / 12:29
Чебаркуль, езжайте лучше в Чебаркуль! Там ведь великолепный памятник В. И. Ленину, отлитый из чугуна!!
Белорусы сами разберутся, как развивать свою родину
7
Сержик / адказаць
12.02.2020 / 12:34
Кто завёл страну в эту ситуацию? Народец? Сначала- только отставка и демократические выборы!!!
51
Чебаркуль / адказаць
12.02.2020 / 12:36
А как будем праздновать День единения народов Беларуси и России 2.04.?? Какие готовятся праздничные мероприятия и где? Осветите, пожалуйста, этот вопрос.
22
Палкоўнiк Зэман. / адказаць
12.02.2020 / 12:49
Занадта многакампанентная задача сфармулявана аўтарам Washington Post. Рашыць яе не падсiлу нават акадэмiку!
45
шлёма / адказаць
12.02.2020 / 13:03
Как бы не заниматься пустословием, а помочь реально - деньгами. Сначала миллиардов 20 дол. а потом еще 20 млрд.дол. на погашения предыдущего долга, плюс еще 20 млрд. дол. на раскрутку. Вот тогда ситуация кардинально изменится. Открыть рынки для наших товаров на Западе. Помочь не словами, а делами и деньгами, построить Балтийско-Черноморский коллектор за два года. А то хотите чтоб мы делали в угоду вам за свой счет.
5
меркаванне / адказаць
12.02.2020 / 13:24
Учора даў цэнныя даручэнні розным жукам, каб належным чынам паласкалі мазгі ляхтарату, сёння во гэта аптымістычная стацця, пра тое што трэба рабіць амерыканцам, так што можна спакойна працягваць гуляць з Колькам у какей і ў вус не дуць, да, самапрызначаемы? Штрафы ж ужо сабраў з апазіцыі на падтрымку штаноў карнікам?
8
Чебаркуль / адказаць
12.02.2020 / 13:35
Дзядуля заигрался в какей.
60
makswit / адказаць
12.02.2020 / 13:43
Штаты са сваімі "незалежнымі", а на самой справе залежнымі ад кіруючай магнатэрыі, мяркую, СМІ, Штаты як заўжды трымаюцца свайго шляху. Ім патрэбная шокавая тэрапія, якая зробіць Беларусь дзяржавай бяз уласнае маёмасці, і зробіць Беларусь дзяржавай, залежнай ад крэдытаў, прыватнага бізнэсу ды транснацыянальных карпарацый. Штаты ставяцца да Беларусі як да тыповае дзяржавы трэцяга сьвету, якую зьявіўся шанс узяць пад свой фінансавы ды ваенна-палітычны кантроль, мяркую.
Штаты - гэта шмат большае зло, чым Расія, мяркую. Штаты большае зло ўвогуле, а таксама большае зло з пункту гледжання інтарэсаў Беларусі. Натуральна, што Беларусь ня можа трываць ды ня будзе трываць ціск Расіі датычна Бел.незалежнасці. Але пасьля таго як ціск Расіі спыніцца, Беларусь можа працягнуць будаваць з Расіяй саюзныя,роўныя ды ўзаемнавыгадныя стасункі. Расія досыць даляглядная (пэрспэктыўная) дзяржава, і калі Расія будзе разьвівацца ў станоўчым рэчышчы, а не ў рэчышчы агрэсіўна-таталітарным, то для Беларусі будзе карысна мець саюзныя стасункі менавіта з Расіяй. У любым выпадку, Штаты - гэта не вар'янт для сталага супрацоўніцтва, мяркую.
4
Жвір / адказаць
12.02.2020 / 13:49
Dobra, što intaresy USA i bielaruskaha naroda supadajuc` ! A jak inakš ? USA -  harant bielaruskaj niezaliežnasci i terytaryjaļnaj nieparušnasci !
3
Адыкватник) / адказаць
12.02.2020 / 13:53
А хто ж падписау тыя пагадненни 20 гадоу назад??? той каму вы закликаете дапамагчы))) ну смех
Саша не умеет договариваться с Европой и Америкой, это ментальный вопрос скорее
С Помпео в хакей не пагуляешь и чарку не махнеш и патом в баню..
17
Valadzimir / адказаць
12.02.2020 / 13:56
// Чебаркуль пісаў (-ла) 12.02.2020 / 11:58  Абсурд и цирк и с этой интеграцией и с новыми американскими "друзьями." ... // Брыдкая пачвара пісаў (-ла) 12.02.2020 / 12:15  Гэта тое выданне , якое першае пусціла "навіну" аб яднанні Расеі і Беларусі!? Божачкі , які дабрадзеі, так хвалююцца аб нашай незалежнасці. Толькі не ведаюць чым дапамагчы, бедакі....// .......................................................................................................
Цалкам з вамі згодны. Мала таго, вельмі падобна на тое, што, прыкрываючыся дэмагогіяй пра падтрымку суверэнітэта РБ, ЗША на самой справе лічаць больш імаверным, а магчыма непублічна-таемна яму спрыяюць, якраз першы сцэнар разьвіцьця адносінаў РБ з РФ - "здацца Пуціну". Нагадаю, як гэтыя перспектывы "в интервью «Евразия.Эксперт» оценил директор по аналитике компании Geopolitical Futures (США) Джейкоб Шапиро: "...Очевидно, что Соединенные Штаты хотели бы развивать более тесные отношения с Беларусью – и как минимум создать бо́льшую дистанцию между Беларусью и Россией. Я не ожидаю, что произойдет что-то революционное, и не считаю таковым поворот США к Беларуси. Я бы сказал, что в белорусско-российских отношениях больше  шансов на революцию, чем в белорусско-американских."  
І нагадаю, што на працягу некалькіх (!) бліжэйшых месяцаў (напярэдадні прэзідэнцкіх выбараў у РБ і плануемага запуску першага блока БелАЭС, а можа і адначасова зь імі) ва Ўсходняй Еўропе ля межаў РБ і РФ будуць праходзіць арганізаваныя ЗША грандыёзныя вучэньні войскаў НАТА і ЗША. І ёсьць вялікае падазрэньне, што падчас іх "чыста случайна" можа "здарыцца" нешта такое, што якраз і падштурхне РБ і РФ да "рэвалюцыйнага" зьбліжэньня.
3
андрушка / адказаць
12.02.2020 / 14:24
гэта быў бы шанец
4
Ёпрст / адказаць
12.02.2020 / 15:28
Розныя ольгінскія сержыкі будуць развадзіць публіку заклікамі накшталт "Толькі адстаўка і дэмакратычныя выбары", штурхаючы Лукашэнку у абдымкі Пуціну! Зараз ідзе вайна Крамля па аннексіі Беларусі і з гэтага трэба рабіць высновы! Калі Лукашэнка будзе аддаляцца ад Расеі - гэта вельмі добра! Гэта шлях да еўрапейскай дэмакратычнай Беларусі! Іншыя шляхі у сучасных абставінах - шлях у склад Расеі!
2
litwin / адказаць
12.02.2020 / 16:51
Трэба зусім не купляць нафту у Крамля. А за транзыт нафты і газа з Масквы браць па максімуму.
На карте очень четко обозначена граница между Литвой и Московией. А в «пояснительной записке» содержится такая фраза: «Московия никогда не прекратит смотреть на чужие земли, как на свои».

6
litwin / адказаць
12.02.2020 / 16:52
ЗША браты , дапамогуць

23
Ganz / адказаць
12.02.2020 / 18:31
litwin
ЗША браты , дапамогуць
Ага, гэтак сама "дапамогуць" як некалі "дапамаглі" Іраку ды Югаславіі.

20
Брыдкая пачвара / адказаць
12.02.2020 / 18:38
litwin, ——вірджынскі скунс табе брат.
12
Valadzimir / адказаць
12.02.2020 / 19:50
// Брыдкая пачвара пісаў(-ла) 12.02.2020 / 18:38  litwin, — вірджынскі скунс табе брат. // ...............................................................................
+100500 !

https://nn.by/?c=ar&i=245974
4
Ёпрст / адказаць
12.02.2020 / 20:13
Брыдкая пачвара, ідзі паглядзі у Курапаты на працу тваіх расейскіх родзічаў-энкаведыстаў!
Нешта амерыканцы у такіх забойствах беларусаў не заўважаны! Наадварот, дапамагалі у часы  Другой сусветнай і зараз падтрымліваюць нашую незалежнасць ад паміраючай адсталай расейскай імперыі!
1
Надзя / адказаць
12.02.2020 / 21:14
шлях цывiлiзацыi-25 год назад трэба  было пайсцi ...затрымалiся  и адсталi .
12
Брыдкая пачвара / адказаць
12.02.2020 / 22:07
Ёпрст, ——хіба у НКУС не было беларусаў,украінцаў, палякаў ,латышоў. Ну, а галоўны каты Беларусі Берман і Цанава самі разумееце хто, былі па нацыянальнасці. Ну,а пра дапамогу амерыканцамі ў падтрымкі незалежнасці ад адсталага імпэрскага рэжыма могуць распавесці жыхары Хірасімы і Нагасакі. Якім пашанцавала, а можа не пашанцавала выжіць у жніўні 1945 года.
5
american / адказаць
12.02.2020 / 22:23
Никакой шоковой терапии Лукашенко проводить не будет . Его частые поездки к хозяину и выпрашивание дешевой нефти не что иное как свадебный танец перед сдачей страны под полный контроль росии . Не способен он на самостоятельные шаги по реформе экономики. Он пытаеця выторговать себе гарантии сохранения власти под росией , хотя понимает что Путин убрет его быстро как только аншлюс состоится . Путин и саму Беларусь расчленит на области и ликвидирует как отдельную географическую единицу что бы убрать возможность будущего отделения страны от росейской империи. Ситуация патовая может тянутся год или два . Время работает на московитов ибо ухудшние экономической ситуации вызовет недовольство внутри Беларуси и даст возможность к госперевороту организованного кротами ФСБ и ГРУ в правительстве Лукашенко. Выход у Лукашенко один - реформы в экономике , причем радикальные , перееориентация рынка сбыта . Постепенное снижение потребления  нефти/газа поставляемого  из росии за счет других источников . введении высоких пошлин на росейский транзит и аренду  обьеков на территории РБ. Преимущество - Беларусь маленькая страна с хорошей инфраструктурой .  1-2 года реформ могут изменить ситуацию когда расейцы сами будут просить лукашенко покупать их нефть и газ . Основная проблема нежелание Лукашенко проводить реформы . 
....
...
3
american / адказаць
12.02.2020 / 22:31
шлёма, Выбор из двух один. Либо под влияние России, либо под влияние Штатов.
https://nn.by/?c=ar&i=245974#startcomments
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
это для таких как ты , привыкших лежать под кем-нибудь . рабская-совецкая психология . я тебе один секрет скажу Америке не нужны колонии как они нужны росии . все что их интересует - а можно ли выгодно вести бизнес с партнером ? все ! ни кокошников , ни бессмерных полков на палках 9 мая американцы заставлять носить не собираюся . а знаешь почему ? потому что весь американский бизнес частный - ему  идеология и скрепы до лампочки  . ему нужна прибыль . он согласен работать с диктатором Лукашенко или Пиночетом . но тебе этого не понять. не работает твой мозг .
...
4
american / адказаць
12.02.2020 / 22:36
makswit,  Штаты - гэта не вар'янт для сталага супрацоўніцтва, мяркую.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Что лахтинские , отдал пригожин приказ  посеять сомнения в рядах шлем и брыдких шмар о возможности независимости Беларуси ? Надо гуглу отключить на время автоперевод с рюзкого на беларуский . Хотя ваши кокошники и так через комменты просвечивают. 
.....
.....

https://nn.by/?c=ar&i=245974#startcomments
3
american / адказаць
12.02.2020 / 22:55
Брыдкая пачвара, вірджынскі скунс табе брат
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Тебе Кадыров роднее ? 
....

6
Геннадий / адказаць
13.02.2020 / 00:58
american, Вы правы, у американцев ничего личного, только бизнес. Вы и нас, воспитанных на православных традициях и моральном кодексе, хотите сделать такими? Думаю, не получится. Давайте без нас.
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера