Даслаць навіну
Знайсці
0
Пісарчук / адказаць
11.02.2020 / 17:31
Прадалі яму, а заплоцім мы. Задзяўбаў такі "факторынг". І давайце казаць, што гэта не перастаноўка прапагандыстаў месцамі, а выдзяленне пад іх новага канала, з усімі выдаткамі - БелаРаша тудэй такая (Мукавозчык на ролю Сіман'ян падышоў бы, калі што). Пытанне: а куды дзеўся БТ24, які й планавалася рабіць навінавым, інфармацыйным міжнародным каналам? Грошы на тб трацяць каласальныя. На выхадзе - пшык з расійскім напаўненнем. Карацей, новая ініцыятыва выглядае як звычайная схема па асваенні сродкаў. Вы ўпэўненыя, што ў краіне, дзе існуюць заробкі па 70 рублёў за месяц, плаціць за нізкаякасны тэлекісель - гэта лепшая інвестыцыя? Я - не.
0
Вожык / адказаць
11.02.2020 / 17:35
Дакладна
0
ranen / адказаць
11.02.2020 / 18:03
Все чиновники думают, что проблемы можно залить деньгами. Они сидят, смотрят в потолок и мечтают о бесконечном потоке финансирования - как бы они развернулись, как бы пошли у них дела. Вот и начинают они выдумывать: "Евроньюсы", "модернизации", "европейские игры", "ледовые дворцы", "дождинки" и т.д.. Деньги уходят, как вода в песок. И остаются белорусы у разбитого корыта.
0
Лістападаўскі Ґаспадар / адказаць
11.02.2020 / 18:30
На базе бт можа быць толькі бт. Ня эўраньюс, ня Fox і нават ня CNN.
1
Логистик / адказаць
11.02.2020 / 18:56
Просто пилят деньги на глазах у нищих. У них такое же представление о телевидении как и о теории струн у папуаса. Этот проект ожидает полный провал, который будет продаваться как достижение.
0
Ed. / адказаць
11.02.2020 / 19:11
Тое, што тут называюць "дзяржаўным" ТБ, насамрэч есць не дзяржаўнае, а грамадскае ТБ.  І ў Нарвегіі, і ў Швэцыі, і ў Нямэччыне, і паўсюль у Еўропе - 49 мадэляў Грамадскага ТБ. Таксама есць яно ў Японіі, Паўдневай Карэі.
4
Нейкі чалавек / адказаць
11.02.2020 / 20:05
Я разумею крыўду таварыша Дынько, якога не паклікалі на нараду, а яму так хацелася. І нават у гэтай сітуацыі трэба быць разважлівым. Сама па сабе канкурэнцыя не павышае якасці прадукту. Мы можам назіраць гэта, напрыклад, на рынку расійскіх серыялаў і ток-шоў, дзе залежнасць, хутчэй, адваротная. Тое ж тычыцца рынку папяровай макулатуры з постданцовымі, прылепінымі і так далей. Піпл хавае, аж за вушамі трашчыць. Што да свабоднай канкурэнцыі на беларускім рынку СМІ, дык няцяжка здагадацца, хто будзе весьці тут рэй. Падказка: гэта будуць зусім не беларусы. І пагатоў не таварыш Дынько. Асабліва павесяліў "роўны доступ да дзяржаўных датацый". Прапанова даваць датацыі СМІ разнастайных россотрудничеств ды радыёсвабод, канешне, смелая. Але, прабачце, неразумная.
0
Прохожий / адказаць
11.02.2020 / 20:31
Нехилый распил НАШЕГО бабла!!!!
0
Аўтар / адказаць
11.02.2020 / 21:35
Нейкі чалавек, вы не маеце рацыі. У развітых краінах ніхто не дае грошы на "разнастайных россотрудничеств ды радыёсвабод". Але, напрыклад, у Нарвегіі ёсць правіла, што ў кожным рэгіёне павінна быць мінімум два канкуруючыя выданні. Калі аднаму з іх даходаў ад продажаў мала, то яно атрымлівае датацыі ад дзяржавы. Таму што павінна быць канкурэнцыя. Па тым жа прынцыпе ўлады Францыі фінансуюць стратную апазіцыйную, камуністычную газету "Юманітэ" і г.д. Вось што я меў на ўвазе.
0
Дзяніс1 / адказаць
11.02.2020 / 21:39
А чаму Еўраньюз нізкаякасны?
0
Арагорн / адказаць
11.02.2020 / 21:40
"Эўраньюс на базе БТ" - БТ на базе дыктатуры пахана. Пахан на базе-шыі-карку падаткаплацельшчыка зь яўным стакгольмскім сындромам. Самы час бы адправіць "базіс і надстройку-надбудову" у адной асобе на овощную базу чорнарабочым, для пачатку. Хто будзе канваірамі? Калі на гэта ня здольныя падаткаплацельшчыкі, дык што - сытуацыю будзе ратаваць Андрэй Дынько? Алесь Пушкін? Ужо. Зараз. Толькі ім і выносіць чужыя гоўны... Усё выглядае на тое, што толькі чырвонарукі Пушкін уратуе тутэйшых і Беларусь. Свежо предание старины глубокой. М-да.
2
счётчик Гейгера / адказаць
11.02.2020 / 22:07
 
  а дебаты в прямом эфире будут ? Например диктатор-Статкевич, или обсуждение 17 дач диктатора, или проведение ЧМ и олимпиад, если тёмные улицы белорусских малых городков....
А 2 боинга, а низкая зарплата пересидента, всего 4, 5 тыс долларов....
А украинские и польские каналы в сетках...
Ну-ну !
1
Таки вот / адказаць
12.02.2020 / 07:10
Это как же он боитсяз а свою власть, что пропагандонов созвал. Думает мы будем смотреть его пропаганду на новом канале ТВ. Ошибается, я  и сейчас не смотрю.
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера