Даслаць навіну
Знайсці
18.11.2019 / 15:16 8

У Мінску зачыняюцца ўсе крамы Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House

У Мінску зачыняюцца ўсе крамы польскага брэнда LPP, куды ўваходзяць Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House. Беларускія кампаніі развівалі пункты па франшызе, але цяпер церпяць страты. Што адбываецца — у матэрыяле TUT.BY.

Павялічыць выяву

У маі ў гандлёвым цэнтры Galleria Minsk нечакана ліквідавалі краму польскага брэнда Reserved. У групе кампаній «Рапа» патлумачылі, справа не ў новай краме H&M, а ў супрацоўніцтве з польскім бокам — кампаніяй LPP.

Цяпер у Galleria Minsk зачынілі краму Sinsay, неўзабаве ліквідацыя чакае Mohito, Cropp, House, а таксама Reserved у Green City. Гэтыя крамы яшчэ працуюць, праўда з Cropp і House ўжо знялі шыльды. Аказваецца, польскі бок нават не стаў выкупляць адкрытыя па ўсіх умовах франшызы крамы. Далей палякі зацікаўлены развіваць брэнды самастойна.

Франчайзі: «У апошні момант польскі бок адмовіўся ад куплі нашых магазінаў»

Павялічыць выяву

У Беларусі пяць брэндаў партфеля LPP развівалі група кампаній «Рапа» і кампанія «ТДМ-імпарт».

Першая займалася крамамі Reserved, Mohito і Sinsay. Кіраўнік рознічнымі праектамі групы кампаній «Рапа» Антон Семяненка кажа, што польскія партнёры рабілі ўсё, каб разарваць адносіны з беларускімі кампаніямі.

— Быў заключаны дагавор аб тым, што польскі бок купляе ў нас гэтыя крамы (Reserved, Mohito, Sinsay), але ў апошні момант яны адмовіліся ад куплі. Яны непрыстойна сябе павялі — не вытрымалі ўзгодненыя ўмовы кантракту франчайзінгу і дамовы аб куплі-продажы крам. LPP рабілі ўсё, каб закрыць гэтыя крамы і не развіваць бізнэс як франчайзінгавы партнёр.

Павялічыць выяву

Кампанія «ТДМ-імпарт» развівала два брэнды — House і Cropp. З House супрацоўніцтва пачалося яшчэ ў 2006 годзе, калі брэнд не ўваходзіў у партфель LPP. З 2016 года ў беларускай кампаніі ўдалося дамовіцца з LPP аб куплі франшызы.

— Абсталяванне трэба было закупляць у польскіх вытворцаў, прытым што аналагі іншай вытворчасці можна было купіць і танней. Кантроль перад запускам таксама павінны былі ажыццяўляць толькі польскія спецыялісты. Усе ўмовы па франшызе мы трымалі, — распавядае кіраўнік «ТДМ-імпарт».

Два брэнды ад «ТДМ-імпарт» былі прадстаўлены ў ТРЦ ​​Galleria Minsk. House працаваў яшчэ ў Гродне і Брэсце. Але далей чатырох магазінаў развіццё не ішло.

«Сумняваюся, што мы маглі б зрабіць так у Польшчы»

Кіраўніцтва кампаніі «ТДМ-імпарт» тлумачыць, што вясной у 2019 годзе прадстаўнікоў беларускай кампаніі запрасілі ў Гданьск на сустрэчу з віцэ-прэзідэнтам LPP. Тады паступіла прапанова выкупіць у Мінску крамы каля «ТДМ-імпарт», пасля абмяркоўваліся ўмовы. А ўжо ў жніўні LPP перасталі пастаўляць тавар і даслалі паведамленне аб скасаванні дагавора франшызы. У выніку крамы, якія адкрываў «ТДМ-імпарт» у Мінску, LPP таксама не выкупіў.

- У апошні момант LPP па надуманых падставах скасавалі дамовы. Мы ўкладвалі вялікія грошы ў адкрыццё крам, у нас быў заключаны кантракт на пяць гадоў. А атрымалася так, што за кошт нас і «рапы» LPP «прамацалі» беларускі рынак без фінансавых рызык.

Павялічыць выяву

Цяпер з крам House і Cropp у ГЦ Galleria Minsk знялі шыльды, але яны ўсё яшчэ працуюць

Кіраўнік кампаніі кажа: калі польскі бок пераканаўся ў тым, што ім цікава развіваць свае брэнды ў Беларусі, яны скасавалі дамовы з франчайзі.

— Асадак застаўся непрыемны, у нас вялікія фінансавыя страты. Замежныя кампаніі могуць так паступаць, але я сумняваюся, што мы маглі б зрабіць так у Польшчы. Па дамове, усе спрэчныя пытанні вырашаюць у судзе Гданьска. Зараз мы кансультуемся з юрыстамі, як будзем паступаць у гэтай сітуацыі.

Што кажа кіраўніцтва LPP?

Дырэктар па развіцці і інвестыцыях LPP Ян Грунт распавёў, што каментаваць закрыццё партнёрскіх магазінаў у Мінску ў кампаніі не гатовыя.

— Магу пацвердзіць, што наша кампанія зацікаўлена і будзе адкрываць уласныя крамы ў Беларусі ў найбліжэйшы час. Мы ўжо ў кантакце з буйнымі гандлёвымі аб'ектамі, — сказаў кіраўнік. Ад іншых каментароў ён устрымаўся.

Мая Кахно, Tut.by

7
Усяслаў / адказаць
18.11.2019 / 23:31
Лепей буду набываць адзенне ў турэцкіх крамах, чым у гэтых так званых братоў-славянаў. Трэба прасачыць пад якім брэндам яны замаскіруюцца
0
Максим Дизайнер / адказаць
19.11.2019 / 09:38
Бизнес по польски. С другой стороны, будет урок. Производить самим всегда лучше, чем купи-продай.
0
Максим Дизайнер / адказаць
19.11.2019 / 09:41
Из трех последних маек CROPP - у двух облезла вся черная краска после второй стирки. Еще у одной, до этого - до дыр протерлись подмышки через месяц носки. И это майки по 15 баксов, а не тот хлам, что любительницы свекольного супа для бедных покупают своим ручным полковникам на базаре. Но одежда, безусловно, не для наших колхозников. Местами очень стильная.
Паказаць усе каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ JavaScript пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ...
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
2018 2019 2020
ПН АЎ СР ЧЦ ПТ СБ НД
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31