Instagram запусціў канкурэнта TikTok
Сацыяльная сетка Instagram запусціла аналаг кітайскага сэрвісу TikTok для абмену кароткімі відэа, паведамляе TechCrunch. Новая функцыя, якая дазваляе запісваць 15-секундныя ролікі і накладваць на іх музыку і эфекты, убудаваная ў фармат Stories. Яна даступная ў праграмах Instagram для iOS і Android, але пакуль што толькі бразільскім карыстальнікам.
Мяркуецца, што кароткія відэа будуць віртуальна распаўсюджвацца на вялікую аўдыторыю ў раздзеле Top Reels — гэтак жа, як гэта адбываецца ў асноўнай стужцы TikTok і ў раздзеле чэлендж сэрвісу.
Цяпер, паводле амерыканскай даследчай кампаніі Sensor Tower, аўдыторыя TikTok налічвае 1,5 млрд карыстальнікаў штомесяц, у тым ліку 122 млн — у ЗША.
0
0
0
0
0
0
Шляхам Ціханоўскага: рэдактарка раёнкі і лукашэнкаўскі блогер так захапіліся праблемамі Барысава, што прыйшлі да крамольных высноваў
 
Каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
Беларускія вытворцы адзення квітнеюць на фоне санкцый
 2
Што за Калаўр са Століна, якога будуць завочна судзіць
 2
У Варонежы прагучалі выбухі, пасля іх пачаўся пажар
 2
Брытанскі інвестар, у якога забралі найбуйнейшую сонечную электрастанцыю ў Беларусі, узяўся судзіцца з беларускім урадам
 3
«Давайце яшчэ гуляць у цэлак». Бондарава назвала Прыдыбайлу заднепрывадным лабістам палавых дэвіяцый
 18
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера