Даслаць навіну
Знайсці
59
makswit / адказаць
06.11.2019 / 13:29
Юджын, Другая Усясьветная вайна распачалася праз злачынныя ды наўмысныя дзеянні кіруючага магнацтва Брытаніі ды Штатаў, а не з прычыны Пакту Молатава-Рыбэнтропа, лічу.
5
vovik21.12 / адказаць
06.11.2019 / 13:29
В точку, по всем фронтам.
39
Чеснок / адказаць
06.11.2019 / 13:37
Официальный Минск совсем запутался. Войны "не наши", а победы - "наши".
4
ivannagrigoreva / адказаць
06.11.2019 / 13:44
не плохой репортаж, что вообще странно для белорусского телевидения. немного пафосно, но все же разделяю позицию. новость из ничего. 
7
Мiця Выкручанскi / адказаць
06.11.2019 / 13:52
...совсем дохленький "театр" для простаков !... на КОГО рассчитан ?...при встрече обнимутся и поцелуются !...НЕ ВЕРИМ !
9
Чебаркуль / адказаць
06.11.2019 / 14:01
А где Захаренко, Гончар, Красовский, Завадский? Мне ближе этот вопрос, а не прошлые войны. Пусть ОНТ на это ответит.
43
Адыкватник) / адказаць
06.11.2019 / 14:05
ну и комментаторы у НН )) хоть в БРСМ записывай))!
у вас идея одна...абы против Расеи... вы даже тогда с красно-зеленым полотном пойдете на плошчу))
нет у вас четкости и последовательной позиции
страну продали, язык уничтожили... но главное чтобы против Расеи поболбатали... самоцель.........смешно
1
ooo / адказаць
06.11.2019 / 14:30
Про ВКЛ ничего не сказано.
2
Walkman / адказаць
06.11.2019 / 14:40
Адыкватник), "I жаба у вадзе сядзiць, хоць не рыба." Верагодна Ваш выпадак на стужцы.
30
Черная Русь / адказаць
06.11.2019 / 14:41
стыдобища.. и кто сказал, что Путин этого не заметит
1
Walkman / адказаць
06.11.2019 / 14:46
Малайцы, бо: "Захацеушы сабаку выцяць, кiя знойдзеш".
1
Геннадий / адказаць
06.11.2019 / 14:56
Особенно четко про полицаев и декоммунизацию. Можно было бы еще упомянуть двуглавого орла и триколор.
8
шлёма / адказаць
06.11.2019 / 15:13
Вот интересно, доложат Медведеву об этих комментах? Или из россиян здесь никто не читает?
2
Валентин_Ничипорук / адказаць
06.11.2019 / 15:38
Разумное и толковое разъяснение.
0
Усяслаў / адказаць
06.11.2019 / 17:24
Трэба паглядзець на Ютубе
0
Орк / адказаць
06.11.2019 / 17:45
Какую задачу БелТВ спустят сверху то они и вещают и у них иногда это неплохо получается
20
Черная Русь / адказаць
06.11.2019 / 18:21
не для комментария,а для редакции.,  посчитай сначала наших бедных, а потом помечтай  о том, как амеры дадут по зубам Москве.. а многим они дали? особенно после того , как им навешали вьетнамцы.. амеры  всех только предавали.. вот и курдов.. потом украинцев, потом поляков, потом и немцев предадут ради своей выгоды.. 
3
Topsa / адказаць
06.11.2019 / 18:33
Полностью согласна и поддерживаю телеканал!!! Нужно простите отделять мух от котлет )))
1
шлёма / адказаць
06.11.2019 / 19:26
Посмотрим что получится 8 декабря. Ведь, Беларусь теряет уже более пол миллиарда дол. из-за налогового маневра и отмены перетаможке. Что еще будет за свободные высказывания?
0
Палескі партызан / адказаць
06.11.2019 / 19:43
Паглядзеў-ткі. Дзеля чаго да ваеннай тэмы прыплялі 7 лістапада - незразумела. Расіяне накідвалі сталёвыя петлі на шыі помнікаў - Дзяржынскага, Сталіна, - і тут я з імі салідарны. А ў нас што ні назва вуліцы, то чырвоны кат. Таму ж Феліксу бюсты ў школах ставяць - маразм! І, сказаўшы Б і В, трэба было б сказаць А, а менавіта - якім чынам сталася, што войны Расіі сталі нібыта "нашымі". Тут прыйшлося б успомніць падзелы Рэчы Паспалітай, Брэсцкі і асабліва Рыжскі мір, дзе дзяржаву беларусаў разадралі на кавалкі. Прыкра і непрэстыжна быць паліцаям? Абаронцы Курапатаў, анархісты, удзельнікі экалагічных пратэстаў маглі б болей расказаць, ёсць цяпер паліцаі ў Беларусі ці няма. Ніводны "гаспадар жыцця" ў чорнай форме з дубінай на баку не выглядае прыгнечана... Таму за ідэю плюс у карму, а па рэалізацыі - ёсць яшчэ над чым працаваць
38
Вован number one / адказаць
06.11.2019 / 20:17
Ребятушки, во времена всех описываемых событий Беларуси (как государства) не было. Была Российская империя. Так что войны эти, все без исключения-наши!
14
Эхо / адказаць
06.11.2019 / 21:41
Как в коммуналке не могут конфорки на газовой плите поделить так и тут уже, общие (когда-то, совсем недавно, все помнят) окопы оказываются тесными. Лицемерие, фальш, рано или поздно должны были вылезти наружу. Вот и вылезли. И обнажилась правда. Сколько беларусов защищало Брестскую крепость?  Процентный состав беларусов от численности Западного фронта? Кто же в действительности, в подавляющем большинстве, два месяца (пока вермахт оккупировал Беларусь) сидел в окопах защитников? Беларусский ли это "живой щит"? И щит ли вообще? 700 км с боями за 2 месяца - это похоже на блицкриг. Безграмотные редакторы ОНТ могут и не знать, что вторжение германских войск в СССР планировалось не 22, а 15 июня 1941 года. И не "боевые беларусы" спасли Москву, а совсем другие патриоты, совсем в другом месте. А если ещё вспомнить, тем же редакторам ОНТ, что освобождали Беларусь не 2, а 10 месяцев, "триумфальную" роль в этой "бешеной скорости" здешнего  "партизанского движения" (что было в Минске, после удачного покушения на гауляйтера Кубе?), то упоминание о "каждом третьем жителе", это то же ханжество, но уже  вперемешку с кощунством.
 Совет здешним прикорытникам - не лезьте в историю. Выглядит смешно, нелепо, мерзко.
1
bell / адказаць
06.11.2019 / 21:56
Ці была б рэакцыя ўвогуле, каб гэта сказаў не Мядзьведзеў, а Пуцін?
14
Valadzimir / адказаць
06.11.2019 / 23:51
// Вован number one пісаў 06.11.2019 / 20:17  Ребятушки, во времена всех описываемых событий Беларуси (как государства) не было. Была Российская империя. Так что войны эти, все без исключения-наши! // .................................Цалкам з Вамі згодны, акрамя апошняга сказу. Аўтары "гераічэскай" антымедзвядзёўскай прапагандыскай БУРБАЛКІ, агучанай ОНТ, і ўсе тыя, хто прыйшоў ад яе ў восторг, на маю думку, забыліся пра адзін прынцыповы момант. "Разменнай манетай" у вялікай палітыцы можа быць толькі нейкі суб'ект, (як правіла гаворка йдзе пра дзяржавы), які зьяўляецца вымушаным удзельнікам нейкай "гульні", і якога іньшыя, значна мацнейшыя супернічаючыя палітычныя гульцы (суб'екты) выкарыстоўваюць, як аб'ект, ў сваіх мэтах. Але "беларусы" - гістарычны народ-новодел , які "ўзьнік" пасьля зьнішчэньня ВКЛ, - ў трох згаданых войнах, с пункту гледжаньня суб'ектнасьці, былі НІКІМ (НИКЕМ)! Яны былі проста насельніцтвам пэўнай тэрыторыі (адмінстратыўна-тэрытарыяльнай адзінкі) Расейскай імперыі і СССР, і ўдзельнічалі ў гэтых войнах толькі як "гарматнае мяса" на тым ці іньшым баку. І таму для "беларусаў" ўсе гэтыя тры вайны мелі, ў той ці іньшай ступені, характар грамадзянскай вайны, і значыцца ніяк не былі "наши". Узьнікла вялікае падазрэньне, што гэты, на першы погляд, сур'ёзны інцыдэнт, на самой справе зьяўляецца... чарговым расейска-беларускім междусобойчиком, і ён быўнаўмысна справакаваны Главой РБ для таго, каб... пачаць "разагрэў" нацыянал-апазіцыйнай публікі згодна з магчымым, часова супадаючым, "крамлёўска"-"заакіянскім" сцэнарам. Тое, што ён дакладна супаў з абнародваньнем скандальна-правакацыйнага фільма NЕХТА пра Главу РБ, таксама накіраванага на "разагрэў" публікі (нацыянал-лохапатрыётаў), як здаецца, абсалютна невыпадкова.Мяркую, тут будзе ведьмі дарэчы нагадаць словы Главы РБ, сказаныя у... 2010 годзе (калі Мядзьведзеў быў прэзідэнтам РФ) за паўгода да "Плошчы-2010" - тады, як бачна, сітуацыя была амаль такая самая, як і зараз. «Россия была и остается нашим главным стратегическим партнером и союзником, Да, в наших отношениях не все гладко. Порой какой-то мелочный прагматизм и сиюминутная выгода затмевают собой здравую логику и долгосрочные перспективы... Не надо искать, что мы с президентом России в клинч вошличто у нас какая-то драка и так далее. Мы договорились, что в конце этого месяца или в начале будущего встретимся с президентом России и обсудим все вопросы». 
3
Лявон Баршчэўскі / адказаць
07.11.2019 / 01:12
Вован number one,
быў беларускі народ. Які ваяваў па розных баках у гэтых войнах (напрыклад, у напалеонаўскай вайне прыкладна 50 на 50%). Вымушана, бо кіравалі ім не беларусы.
Імпэрыі маюць адну якасьць: усе яны развальваюцца. Рана ці позна. Адна ўсё яшчэ ніяк да канца не разваліцца...
Адна якасьць ёсьць станоўчая ў Лукашэнкі: у яго выказваньнях мінімум мілітарызму, хоць ён часама сябе выяўляе. І блытаніны ў галаве таксама хапае.
2
Ізя Кацман / адказаць
09.11.2019 / 00:16
Шаноўныя каментатары, памятаеце пра мой спіс ботаў БРСМ?
https://nn.by/?c=ar&i=238756#startcomments
Мінулы раз я іх быццам адпужнуў, цяпер змаўчаў, і вось вынік, адзначыліся:
Настасся Я (пакуль лідар па колькасці каментаў)
Зорка*
Олька
ivannagrigoreva (ганаровае 2-е месца)
Topsa

Вельмі карыснай працай займаецца БРСМ. Чотка. Красаўчыкі!
З пачынам, беларускае "вольгіна" ўжо не міф.

0
Ale / адказаць
10.11.2019 / 07:50
Афігець. Пры гэтым: наколькі слушная "крытычная" частка, настолькі кульгавая "сьцьвярджальная". Ідыёты ўжо зразумелі, ува што ўляпаліся, але пакуль відаць не гатовыя адмовіцца ад заката над балотам і іншай хрэні, уся функцыя якой - апраўдваць царскую ўладу ППРБ.
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера