Даслаць навіну
Знайсці
14
Белачупакабра / адказаць
26.09.2019 / 14:54
Такая ж пазіцыя як у Зянона. Нейкае разумнае зерне ў гэтым ёсць.
16
Соломія / адказаць
26.09.2019 / 14:55
А вось тут Марзалюк праў, і ягонае меркаванне на 100% супадае з меркаваннем Пазняка.
Калі спадар Марціновіч энд кампанія так занепакоеныя, што гістарычныя парэшткі будуць ляжаць не ў межах сучаснай Рэспублікі Беларусь, то чаму б спачатку не вярнуць Максіма Багдановіча з далёкага і чужога Крыму ў родны і любы яму Мінск?
Заклікаючы не хаваць Каліноўскага ў Вільні, мы адмаўляемся ад беларускасці Вільні, вызнаючы яе чужым для нас замежжам!
Усё. Цяпер можаце закідаць мяне каменнем... )
17
Devil / адказаць
26.09.2019 / 15:01
І ў яго бываюць разумныя думкі=)
41
Танчык / адказаць
26.09.2019 / 15:20
Прабачце, але навошта НН пытаецца меркавання ў такога персанажа?? Мне здаецца, што ніводны гісторык так сябе не скампраметаваў, як гэты. Але - не, есць яшчэ "лепшы", з якога гэты бярэ дурны прыклад.
"Вільня наша". Дзе былі беларусы, калі ў ніх Вільню адрэзалі? За тое і паплаціліся.
А цяпер зноў паўтараюць тую ж памылку - адмаўляюцца ад Каліноўскага. Самі. Ніхто не прымушае. Нейкую "сакральнасць" сабе прыдумалі і лічуць, што гэта аргумент. А там, дзе яны жывуць і дазваляюць хамства, невуцтва, нахабства - там "сакральнасці" няма. Калі ўжо хоць хтосьці прыйдзе і зробіць ім сакральнасць. Усе чакаюць на балоце.
Хутка могуць без краіны застацца, зноў рабамі стануць - не могуць жыць без рабства, без чужога бота над тварам і бізуном на спіне, але - не, не трэба нам Каліноўскі. 
19
не для комментария,а для редакции. / адказаць
26.09.2019 / 15:21
Поддерживаю 100%. Каждое его слово.
26
Яўген з Гародні / адказаць
26.09.2019 / 15:29
Давайце у Гародню!
6
меркаванне / адказаць
26.09.2019 / 15:31
Пераказаў, як сумеў, меркаванне Пазьняка, але вельмі шматслоўна, відаць, згодна важнай пасады.
16
Нават / адказаць
26.09.2019 / 15:32
Марзалюк нясе ахінею,калі этнас падмяняецца рэлігіяй.Што Каліноўскі- біскуп ці папа Рымскі,рэлігійны дзеяч,ці ўсё ж кіраўнік паўстання,нацыянальна-вызваленчага ? Каму ён служыць,Марзалюк?
8
Жвір / адказаць
26.09.2019 / 16:02
Ня варта зьвяртаць увагу на тое, што вярзе гэты дзеяч.
5
шлёма / адказаць
26.09.2019 / 16:02
Я выразил его мысль двумя словами. Перезахоронять его не надо, если считать белорусским героем. Вильня тоже был белорусским городом, он и погиб в Беларуси, где и похоронен.
1
меркаванне / адказаць
26.09.2019 / 16:26
Нават, мазайке. 
9
ЛІтвін серамоўскі / адказаць
26.09.2019 / 16:26
Згодзен з ТАНЧЫКАМ поўнасцю. У Марзалюка прымітыўны роздум пра згубленае далёкае прошлае, а не пра свой народ за свабоду якога змагаўся і загінуў Каліноўскі.
13
Туш / адказаць
26.09.2019 / 16:28
Ого. Марзалюк выдаў някепскі спіч. Згодзен.
7
Кажыма праўду / адказаць
26.09.2019 / 16:42
КАСТУСЬ БУДЗЕ ПАХАВАНЫ НА БЕЛАРУСІ, У ВІЛЬНІ

Абсалютна правы як тыя, хто за пахаванне нац. героя на Беларусі, так і тыя, хто за пахаванне ў Вільні.

Бо Вільня гэта Беларусь (у шырокім сэнсе). Канец спрэчкам.
12
Бліскавіца / адказаць
26.09.2019 / 16:47
Раз на год і Марзалюк выдае слушныя меркаванні. 
Згодны, што Вільня - беларускі горад, гэта як калі б Каліноўскага павесілі б у Гародні, а потым вырашылі б пахаваць у Менску, а не ў Гародні.
І вельмі слушная ідэя з Багдановічам. Чаму Максіма не перапахаваем?
3
bell / адказаць
26.09.2019 / 17:36
Адзінае, што трэба зрабіць, дык гэта каб не было мяжы з Літвой. Каб беларусы маглі свабодна ездзіць і рабіць бізнэс там. 
22
ugo / адказаць
26.09.2019 / 17:39
Пры чым тут каталіцызм, унія, праваслаўе і іншая ахiнея. Беларусы яны і ёсць беларусы, што ў Гродне, што ў Гомлі, што ў Віцебску. Вільня гэта наша гісторыя, але цяпер нам ніхто не дазволіць мяняць мяжы (якія ўсталявалі бальшавікi), каб Вільня стала нашай. І калі мы пакінем Каліноўскага там, то нас ужо нічога не звязвае з нашай гісторыяй, з гісторыяй ВКЛ (якую прысвоілі жмудзі): ні тэрыторыі, ні нашы героі, якія раптам сталі "літоўцамі", ці палякамі. Нас не будзе звязваць ні-чо-га. Мы дурныя людзі, якія туляются па свеце, нічога не ведаючы пра сябе. Дурны чалавек Мерзалюк і мянушка ў яго гідкая.
7
reis / адказаць
26.09.2019 / 19:06
на мой погляд няхай Каліноўскага хаваюць у Вільні. а мы будзем ездзіць туды. У нас яго магілу будуць рэгулярна апаганьваць, як сталася с Жызьнеўскім
5
Vals / адказаць
26.09.2019 / 19:11
 Пагаджуся з ugo! Хіба можна было чакаць ад Мерзалюка іншага?!!
3
Цетка Алена / адказаць
26.09.2019 / 19:15
Каталiцызм тут пры чым ? У 19м стагодззi веравызнанне - гэта была iстотная рэч , а у 21м ? А калi б раптам Калiноускi быу права слауным , то што ?
3
Slawek / адказаць
26.09.2019 / 19:25
да- да, этот дипломированный историк как всегда прав. по нему так источник смуты должен остаться за границей, иначе католики и униаты получат большой козырь с роздачи. озвучена т.зрения властей.
5
Vals / адказаць
26.09.2019 / 19:25
  На жаль, Кастусь не пазначыў, дзе хацеў бы знайсці спачын. Але, упэўнены, яго воля была б застацца з народам, дзеля якога ён АДДАЎ ЖЫЦЁ. Вялікі Шапэн памёр у Парыжы, а паводле яго тэстамэнту (завяшчання) сэрца спачывае на Радзіме, у Варшаве... Гідка думаць, што беларусам не патрэбны Каліноўскі... Хочацца вымыць рукі, бо чытаючы такіх разумнікаў, здаецца, што трапіў у бруд...
1
litwin / адказаць
26.09.2019 / 19:36
чаму пра кобу не сказаў ? які не толькі В. алеж і Гародню да Ліду падараваў Літувісам
4
HENRIK KWINTA / адказаць
26.09.2019 / 20:00
Мерзалюк пачынае па троху разумнець?
4
Valadzimir / адказаць
26.09.2019 / 22:20
Вільня назаўсёды будзе для беларусаў недасяжнай марай, толькі не ў тэрытарыяльна-палітычным сэнсе, а ў метафізічным. Таму што Вільня ніколі не была "беларускай", і, адпаведна, ніколі "ізноў" не стане "беларускай". Не належыць Вільня і "балтам" ліетувісам, фальсіфікатарам гісторыі, якія не толькі яе нахабна прысабечылі, а яшчэ і абазвалі "Вільнюсом".
Вільня метафізічна была і ёсьць сталіцай Вялікай Літвы-ВКЛ, дзяржавы літвінаў - народа, які фальсіфікатары гісторыі з розных бакоў сцёрлі, як яны лічаць, з твару зямлі, але які абавязкова адродзіцца. І Вільня йзноў будзе іхнай, літвінаў, сталіцай.
3
бульбон / адказаць
26.09.2019 / 23:45
Акрамя нападак на каталіцызм, ва ўсім астатнім ён мае рацыю.
2
8888 / адказаць
27.09.2019 / 12:45
Рэдкі выпадак, калі з Марзалюком можна пагадзіцца (калі абстрагавацца ад яго правінцыйных усходнебеларускіх забабонаў адносна каталіцызму і уніі).
0
Міхась Глыба / адказаць
28.09.2019 / 13:27
Ды не, якраз вельмі добра ён сказаў. Усё па палічках паставіў. Хіба ён што дрэнная сказаў пра каталікоў?
0
Міхась Глыба / адказаць
28.09.2019 / 13:37
бульбон, дзе вы ўбачылі якія знявагі католікам? Няўжо для Вас навіна, што існуе плынь нацыянальна свядомых каталікоў-беларусаў. А ёсць і праваслаўные патрыёты і іх значна больш чым вас.
0
мясцовы2 / адказаць
30.09.2019 / 15:23
Тэрмінова патрэбна пазіцыя сп. Марзалюка па т. зв. "карце паляка".
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера