Даслаць навіну
Знайсці
7
микола / адказаць
22.09.2019 / 20:46
Два  националсоциалистических  режима:  Сталин - Гитлер.  Оба  по  макушку  в  крови.  Для  своей  страны  Сталин  страшнее  Гитлера.  Ошибка  истории  суда  над  ублюдком  Сталином  не  было.
5
вусцішны троль / адказаць
22.09.2019 / 20:51
“ ... насельніцтва гэтых тэрыторый папала пад нацысцкі тэрор на два гады пазней.” - гэтыя два гады насельніцтва было пад сталінскім тэрорам!
10
Непрыхвасьцень / адказаць
22.09.2019 / 20:59
Бугага. Расеюшку всегда отличал 'изысканный' стиль делать весёлую мину при плохой игре. Правда в том, что сесесер - это страна-агрессор, напрямую виновная в начале самой кровавой бойни 20 века; ненасытная пачвара, разорвавшая польшу по кусочкам и сгноившая поляков-бедолаг, попавших в жернова этой мясорубки. Очередной проплаченный тупиньки уатан возопит "дык это.. тащемта польша сама чехословакию за год до этого растащила, хитровыструганные пшеки сами с рылом в пушку". Один вопрос сомневающимся людям (уатанам хоть в глаза .. - они тут на зарплате). Вы согласились бы лучше жить в области чехии под польшей, где из изменений было разве что начальство иное или лучше жить в сесесере, в котором очутились поляки в 39, который тотально скоммуниздил весь твой нажитый трудом скарб, после этого: кого переселил, кого убил? По мнению ольгинских ощипанных куриц, косящих под орлов, вполне кошерно сопоставлять тот уровень тотального большого триндеца сесесера и максимум другие флаги и администрацию в области чехии, очутившейся под польшей. Больные censored.
5
Лях / адказаць
22.09.2019 / 20:59
Хлусня на хлуснi сядзiць i хлусней паганяе.
4
Мордехай В. / адказаць
22.09.2019 / 21:14
Так, а растрэлы ды канцлагеры пермскія - гэта таксама для павышэння абароназдольнасці.
Хто гэтым людажэрам верыць?

Кожны, чые сваякі загінулі ці пацярпелі ад рускіх акупантаў, мае права падаць на Расію ў суд. Калі гэтакіх  пазоваў набярэцца некалькі тысяч, можна будзе аб'яднаць ды арыштоўваць рускую маёмасць па ўсім свеце.
4
Палескі партызан / адказаць
22.09.2019 / 21:14
Калі рэдакцыя не супраць, пакіну спасылку на нядаўнюю прамову Гары Каспарава якраз на гэтую тэму. Лаўровы і захаравы апраўдваюць тую змову, каб новыя дыпламатычныя махінацыі і прэтэнзіі на сферы ўплыву пацвердзіць існаваннем прымальнага прэцэдэнта. Рашысцкі цынізм у дзеянні, нічога новага.
5
дзядзька Рыгор / адказаць
22.09.2019 / 21:36
Какие унылые оправдания.
2 года "готовились", потом долго отступали.
Совместный парад в Бресте МИД РФ никак не объясняет?
86
makswit / адказаць
22.09.2019 / 21:52
Ня буду камэнтаваць заяву Расійскага МЗС, бо ў ёй утрымліваецца, мяркую, крывадушнае імкненне апраўдаць захоп СССРам Прыбалтыйскіх дзяржаў. Хачу адзначыць тое, што калі б Брытанія не сарвала Маскоўскія перамовы ў 1939 аб сумесным адпоры Гітлеру Францыяй, Брытаніяй ды СССР, то Пакт Молатава-Р-па ня быў бы складзены. Увогуле я лічу Брытанію разам са Штатамі галоўнымі вінаватымі ў пачатку 2 Усясьветнай вайны. Гэтыя дзьве імпэрыі імкнуліся зьнішчыць ды зьняволіць Расію рукамі Нямеччыны ды Японіі, мяркую.
4
Ян Севярын Бакей / адказаць
22.09.2019 / 22:01
мастакі пераварочваць з ног на голаву.
 калі б не молатаў -рыбентроп, а Літвінаў падпісаў з французамі і англічанамі месяцам-двума раней , магчыма і шыкльгрубэр не рызыкнуў бы глабальную вайну разьвязаць .. аднак сталіну хацелася мір перадзяліць ("боты памыць ў Індыйскім акіяне"..), і хаўрусьнікам яму ў гэтым мог быць толькі гітлер.
зрэшты, аб чым гэта я - гэта ж тыя самыя, што "Грузію к міру прінуждалі", "Крым в родную гавань пріводілі"... зразумела, што ім пагадненьне з гітлерам - цалкам натуральны крок.
50
makswit / адказаць
22.09.2019 / 22:03
Мордехай В., ці варта чакаць мільёнаў позваў у міжнародныя суды на Брытанію за генацыд Брытаніі па ўсім амаль сьвеце цягам стагоддзяў? Тут адзін разумнік сцьвярджае, што захоп часткі Чэхаславакіі Польшчай — гэта ледзь ня добра. Нагадаю таму Беларусам, што Польшча захапіла Беларускія землі ў вайне 1919-1921, а СССР вярнуў гэтыя землі Беларусі ў 1939. Я, вядома, асуджаю бальшавіцкі тэрор. Але бальшавіцкі тэрор і блізка ня зьнішчыў столькі людзей, колькі Брытанскі каланіяльны тэрор ды тэрор вучня, мяркую, брытанскай імпэрскай ідэі А.Гітлера.
2
Карсынскi / адказаць
22.09.2019 / 22:19
Хопiць манiць. Адкрыйце архiвы i усю гiсторыю вамi выдуманную прыдзецца перапiсываць. I усе споры спыняцца, правда прыдзецца многiх i многае асудзiць.
5
Ёпрст / адказаць
22.09.2019 / 22:42
maksvit, імперская класіка, "гэта ўсё прыдумаў Чэрчыль ў васемнадцатым гаду! %-)
Для недарэкі. У СССР у 1939 годзе у прамысловасці быў уведзены ваенны стан, а у Германіі толькі у 1942 годзе! СССР нарабіў танкаў (сучасных) болей, чым у ва усёй планеты (болей за 20 000) і стварыў ПЯЦЬ паветрана-дэсантных корпусаў, якіх не было ні у якай іншай краіны свету. Рыхтаваўся для "абароны"? Танкі і дэсантнікі неабходны для наступу, толькі ідыётам самым настаяшчым гэта невядома!
53
Valadzimir / адказаць
22.09.2019 / 22:46
// makswit пісаў 22.09.2019 / 21:52  ...Хачу адзначыць тое, што калі б Брытанія не сарвала Маскоўскія перамовы ў 1939 аб сумесным адпоры Гітлеру Францыяй, Брытаніяй ды СССР, то Пакт Молатава-Р-па ня быў бы складзены. Увогуле я лічу Брытанію разам са Штатамі галоўнымі вінаватымі ў пачатку 2 Усясьветнай вайны. Гэтыя дзьве імпэрыі імкнуліся зьнішчыць ды зьняволіць Расію рукамі Нямеччыны ды Японіі, мяркую.// ........................................................Цалкам з Вамі згодны. Ізноў вельмі раю ўсім, хто хоча даведацца пра рэальную подоплёку 2 Сусьветнай Вайны, а не быць зомбячком той ці іньшай прапаганды, паслухаць знакамітага расейскага дасьледчыка і сістэмнага аналітыка А.Фурсава.У прыватнасьці, ён даказвае, што галоўнай мэтай ЗША у 2 сусьветнай вайне было іньшае - моцнае аслабленьне свайго галоўнага на той час геапалітычнага канкурэнта - ... Брытанскай імперыі, выкарыстаўшы для гэтага і Германію, і СССР. І гэтай мэты ЗША дасягнулі, хаця не ўсё пайшло па іхнаму плану.
6
alex / адказаць
22.09.2019 / 22:48
Два диктаторских режима совместно (второй раз в истории) оккупировало и разделило Речь Посполитую. 
2
Slawek / адказаць
22.09.2019 / 23:22
эта заяява для внутреннего пользования. дабы оценили старания лошадиного ведомства. как никак коллегия скоро, надо мельунуть заявлениями.
4
Лявон Баршчэўскі / адказаць
22.09.2019 / 23:42
рублёўскае МЗС "забыла" словы Молатава пра Польшчу як "уродливое детище Версальского договора"? Ці яно па-ранейшаму так лічыць?
3
Алесь Раткевіч / адказаць
22.09.2019 / 23:50
   ВЫРВАНАЯ СТАРОНКА З НАШАЙ  ГІСТОРЫІ           1939-ы – ЗМОВА ДВУХ  ВАР’ЯТАЎ.    За ўвесь час свайго існавання наша Краіна перажыла шмат трагічных часін. І адну з іх яна прыцярпела роўна 80 год таму. Гэта час-загадка, пра які савецкая ідэялогія намагалася ўмоўчваць. Перыяд 1939-1941гадоў у савецкай гісторыяграфіі   займае мізэрнае месца з тлумачэннем у некалькі сказаў: “Вызваленчая місія” ды “Яднанне Заходняй часткі Беларусі з Усходняй”. І ніякіх больш падрабязнасцей. А на самой справе, за тым “яднаннем” схавана злачынства супраць чалавецтва. 23жніўня 1939 года ў Крамлі адбылася змова Гітлера і Сталіна па сумеснай акупацыі Польшчы і не толькі яе. З той нагоды быў складзены і падпісаны гэтак званы “Пакт Молатава- Рыбентропа” з сакрэтным дапаўненнем да яго. Пасля чаго праз тыдзень (1 верасня) Гітлер распачаў акупацыю Польшчы з Захаду.Палякі спачатку адступалі па ўсяму фронту,але ўжо праз два тыдні становішча пачало нармалізоўвацца за кошт рэзерва з мабелізаваных ваеннаабавязаных беларусаў ва Усходніх Крэсах.Але каб адкінуць фашыстаў назад гэтай моцы было не дастаткова,Польшча чакала падтрымкі ад сваёй саюзніцы Францыі.А пакуль тая, важкалася дапамагаць ці не дапамагаць Польшчы,Савецкі саюз 17 верасня, праігнараваўшы (Рижский мирный договор 1921года),  з Усходу рушыў на выручку свайму саюзніку Гітлеру. Атрымаўшы ўдар з тылу,палякі не вытрымалі такога ціску.У выніку Польшча перастала існаваць як дзяржава і была падзелена паміж двума захопнікамі. Пасля чаго         Гітлер застаўся вельмі задаволеным тым, што яго “саюзнік”  Сталін умяшаўшыся ў вайну не толькі дапамог Гітлеру атрымаць перамогу,але і адкрыць прамы шлях германскім войскам на Маскву. На што тады Сталін нават не звяртаў неякай увагі.Ён святкаваў і радаваўся перамозе над палякамі не менш за Гітлера.Таму што ўрэшце рэшт здзейснілася дваццацігадовая мара тырана, адпомсціць палякам за паразу Чырвонай Арміі пад камандаваннем Тухачэўскага ў 1920годзе пад Варшавай. Пасля правядзення ў Брэсце саюзніцкага ваеннага парада перамогі над Польшчай,гітлераўская Германія  засталася пры сваіх інтарэсах (нарашчваннем ваеннай моцы),а сталінская Расея пры сваіх(галоўным чынам, спявала “Броня крепка”) і будавала сумнавядомую нікчэмную Лінію Сталіна,якая так і не скарысталася для абароны. Ды яшчэ займалася  на “аб’яднанай” Беларусі  прапагандысцкім падзелам насельніцтва..Жыхароў Заходняй часткі, пачалі называць  “палякамі”,а ўсходнікаў - “рускімі”. Вераспавяданне таксама падзялілі, каталікам вешалі ярлык паляка,а праваслаўным – рускага.Па Заходняй частцы Беларусі пакацілася хваля арыштаў незадаволеных новай уладай з дэпартацыямі і растрэламі.Так сама былі растраляныя (галоўным чынам у Катыні пад Смаленскам) ваеннапалонныя Войск Польскага,сярод якіх апынуліся тысячы беларусаў.  Распачатая 1 верасня ДСВ на тэрыторыі СССР не спынялася,яна мела працяг.Улада ваявала з сваім народам,раздзяляла яго на сваіх і чужых, што і  адгукнулася негатыўнымі наступствамі пад час вайны.Якой магло бы і не быць, калі б Сталін у 1939годзе пераламаў бы ў сабе імперскія амбіцыі і астудзіў бы сваю кроў горца, адносна Польшчы, за паразу РСЧА пад Варшавай у далёкім 1920 годзе і падпісаў саюз не з фашыстскай Германіей,а з Польшчай і яе саюзніцай Францыяй, то Другая сусветная вайна не распачалася б. Такім саюзам  гітлераўскую армію разграмілі бы ўшчэнт за тыдзень  на яе ж тэрыторыі. І Савецкі Саюз не пазнаў бы вайны,не быў бы зруйнаваны, не былі б загубленыя дзясяткі мільёнаў чалавечых душ і столькі ж пакалечаных. І сёння СССР выглядаў бы мацнейшай краінай Свету.  Але… Здарылася тое,што здарылася.Амаль два гады,пачынаючы з 23 жніўня 1939 года і па 22чэрвеня 1941года з гісторыі Беларусі выкрэсленыя. А тысячы беларусаў-змагароў з фашызмам і не толькі, апынуліся ў забыцці. Шмат гадовы аднабока-стандартны  падыход да трагічнага мінулага не зусім правельны адносна тых загінулых нашых землякоў, якія адны з самых першых, яшчэ задоўга да пачатку Вялікай Айчыннай, даведаліся і напоўніцу адчулі на сабе, хто такія фашысты. А тое, што яны ваявалі супраць фашыстаў у форме польскіх жаўнераў, не павінна кампраметаваць іх гераізм. Дый у Войска Польскае яны былі мабілізаваныя не па сваёй волі. А таму  што, згодна з Рыжскай палітычнай дамовай паміж савецкай Расіяй і Польшчай, апынуліся па іншы, польскі бок мяжы.А акрамя гэтага нашы землякі ў тым далёкім 39-м годзе,волей лёсу, ваявалі і гінулі не толькі на фашыстскіх франтах,але і іншых. У тым ліку на фінскіх.   Па гэтаму  гістарычныя хібы павінны быць выпраўленыя і імёны нашых землякоў- змагароў, менавіта ў Другой сусветнай вайне,  былі вернутыя з забыцця. Гэтым намаганнем мы аддадзім ім сваю даніну памяці,а для Беларусі  разгорнем амаль двухгадовую не справядліва закрытую старонку нашай гісторыі ў прыклад нашым нашчадкам і дзеля іхняй будучыні. Каб нашы дзеці і ўнукі выразна разумелі і бачылі, што ў нас ніхто не забыты і нішто не забыта.
 Па гэтаму патрэбна ўшаноўваць памяць загінулых  не толькі рускіх і французаў у вайне 1812 года, ды рускіх з кайзераўцамі ў Першай сусветнай, але сотні і мільёны рускіх і палякаў з беларусамі  ў Другой сусветнай вайне. Гістарычная справядлівасць павінна адрадзіцца і падзеі  1939-1945гадоў заняць сваё дастойнае мейсца не толькі на архіўных паліцах,але галоўным чынам  уключаны больш падрабязна ў школьных праграмах.
14
Алесь Раткевіч / адказаць
22.09.2019 / 23:59
Valadzimir, Так! Так! Амерыка тады дасягнула сваёй мэты,каб аслабіць двух крывавых монстраў,марыўшых аб сусветным панаванні,яна іх сутыкнула ілбамі. Што і дало магчымасць Амерыцы адной панаваць ва ўсім свеце і дыктаваць свае правелы. Даляр таму доказ!
4
счётчик Гейгера / адказаць
23.09.2019 / 00:06
дзядзька Рыгор, Совместный парад в Бресте МИД РФ никак не объясняет?
https://nn.by/?c=ar&i=237798

Как Вы чётко подметили ! Может парад - это такая "изюминка" в многоходовой операции по введению в заблуждение немецкого противника....
2
Niemand / адказаць
23.09.2019 / 00:06
А ў гэтых недаразвітых чаго не краніся, заўжды "а-другова-выхада-небыла". Пачынаючы з часоў "андрюшыбагалюпскава", праз "саньканефскава", далей праз усіх гэтых смярдзючых падардынцаў "ванек-васек №№ 1-4", праз Вялікі Патоп, праз усіх "пітрушек-катек-нікалашек" усіх нумароў і памераў, "ільічей-віссаріонычей" і ажна да вайны з Україною гэтае племя не магло супакоіцца, пакуль не знаходзіла самую смярдзючую купу лайна і не скочыла туды з усім сваім задавальненнем і "удалью".
15
Брыдкая пачвара / адказаць
23.09.2019 / 00:25
Непрыхвасьцень,—Класіка прапаганды. Нашто мы ваевалі з немцамі, калі зараз германцы жывуць лепей. Навошта Заходнюю Беларусь вярталі да Усходней, калі Польшча зараз у фаворы. Только пытанне, Ці былі тады беларусы на свеце , альбо былі рабамі бюргераў, парабкамі ў паноў, бязграматным, тупым, бясправовым выдали. Ніхто не ведае куды паедзе кола гісторыі, а так брахаць гэта ганьбіць загінуӯшых у вайне.
20
Брыдкая пачвара / адказаць
23.09.2019 / 00:30
alex, толькі рэжым Рэчы Паспалітай сам жадаў чужые землі, веў агрэсіўную палітыку, за што атрымаў . Толькі за гэтых дзеянняў польскіх уладароў загінулі мільёны людзей.
2
счётчик Гейгера / адказаць
23.09.2019 / 00:33
alex, уточнение : не 2 , а 4 раз : 1772, 1793,1795, 1939....
3
Максим / адказаць
23.09.2019 / 03:38
Согласен с МИД. Вторая Речь Посполитая мешала СССР напасть на Германию.
7
Максим / адказаць
23.09.2019 / 03:40
alex, Им нужна была общая граница. Они хотели напасть. друг на друга. И СССР просто вынуждена был это сделать, ибо шансов нападения на Германию, при существовании Речи Посполитой не. было никаких.
2
Degen1103 / адказаць
23.09.2019 / 06:19
У якім сэнсе "адцягнуць"? Гэты пакт зрабіўся трыгерам да хуткага пачатку Другой Сусьветнай!
1
stvoll / адказаць
23.09.2019 / 06:34
Палескі партызан, Прывiтанне, пакiнь спасылку, калi ласка...
17
КРЕМЕНЬ / адказаць
23.09.2019 / 07:09
Понабежали гисторыки и сведки тых падзей. Любого нашего змагарика можно сразу ставить деканом исторического факультета не глядя.
1
Патомак ВКЛ / адказаць
23.09.2019 / 08:26
Алесь Раткевіч, а против Финляндии кто начал войну---вы тоже не помните? И Прибалтов кто силой принудил к =добровольному= вступлению в СССР?
3
metsavend / адказаць
23.09.2019 / 08:35
Это каким же образом "были спасены сотни тысяч жизней"? Уж не тем ли, что тысячи жителей на оккупированный территориях Западной Беларуси, Украины, стран Балтии ещё до нападения Германии на СССР были депортированы в Сибирь, где многие погибли? Или тем, что почти  22 тысячи поляков отвезли в Катынский лес и расстреляли? Зато спасли их от нацистского террора. Ах, какие молодцы коммуняки Сталина! Уже давно миру известно, что пакт Молотова-Риббентропа - преступный сговор двух агрессоров - Германии и СССР, о в Кремле всё пытаются обернуть этот людоедский договор в красивую упаковку. Это, вероятно, сойдёт для своего рабского населения, отягощённого скрепами и ежегодными вспышками весеннего обострения - победобесия. Для остальных очевидно, что СССР  был  преступным  режимом  похлеще гитлеровской Германии. 
9
Алесь Раткевіч / адказаць
23.09.2019 / 09:32
Патомак ВКЛ, Безумоўна памятаю!  Фінляндыя - гэта  працяг "вызваленчай" бальшавіцкай місіі. А на конт умяшання Амерыкі ў развязванні ДСВ спрэчкі могуць працягвацца без конца,калі не быць аб'ектыўным. Як не круці і як не вярці,а факт застаецца фактам. Не звяла б Амерыка двух монстраў крывавых ілбамі,то тыя улічваючы іх акупацыйны апетыт,сумесна  дабраліся бы і на Амерыканскі кантынент. Але пасля ўсё адно паміж сабой самі развязалі бы вайну. І вось тады то ўжо дакладна згінуў бы ўвесь Зямны шарык. Амерыка гэта ўсё разумела,таму паступіла так як паступіла.  Вось такія мае меркаванні,магчыма на першы погляд і ВАР'ЯЦКІЯ,але....
2
не для комментария,а для редакции. / адказаць
23.09.2019 / 09:36
И так "умацавала абароназдольнасьць краiны",што з Мiнску зьбеглi 28 чэрвеня. А партыйныя  кiраунiкi  яшчэ раней. I беглi аж да Масквы. Усе усё ведаюць i разумеюць: два крывавыя рэжымы.
2
Снова Йа / адказаць
23.09.2019 / 10:34
makswit, товарищ прапорщик, а кто инициатор войны 1919-21гг. Что ркка делала под Варшавой и чем это закончилось?... Ладно Зап. Беларусь и Украина, а Прибалтика и Бессарабия? Тоже исконно руЦкие земли?
2
Непрыхвасьцень / адказаць
23.09.2019 / 10:58
Брыдкая пачвара, вопрос есть. При чем вообще возможная судьба советских граждан, очутись они в лапах второго усатого немецкого маньяка, к тому факту: насколько свирепо и беспощадно разделывались с поляками начиная с 39 года, очутившимися в лапах вусатага маньяка джугашвили? Оперирование историей, у вас, батенька, на уровне "в огороде бузина, а в киеве - дядька". Сесесер открыто напал на независимое государство Речь Посполитая будучи в сговоре с гитлером, разорвал на куски это государство, тысячи добропорядочных поляков лишил имущества, убил, выселил, а ты, уатан, кудахчешь тут: 'были бы парабками бургеров'. Так-то джугашвили был не против того, чтобы 'свободный социалистичесуий дружественный народ польши' был парабками бургеров, когда будущий вусаты 'освободитель яуропы от ноги бургера' совместный парад с нацистиками в брест-литовске проводил в 39?
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера