Даслаць навіну
Знайсці
12
Перфекцыяніст / адказаць
27.08.2019 / 11:09
Znajšli kaho sluchać. Ni na adnym Miensku z niekaĺkimi prašpektami śviet klinam syšoŭsia. Na boĺšaści vulic majho haradka niama znakaŭ "50", a tam i "40" miejscami niebiaspiečna.
25
Броўка / адказаць
27.08.2019 / 11:13
Падтрымліваю пана Зісера!
18
мясцовы2 / адказаць
27.08.2019 / 11:18
Ні аб чым адказ
25
Nokia / адказаць
27.08.2019 / 11:25
Зісер адстаў ад жыцця. Трэба развіваць роварны рух. Машына - перажытак 20 стагоддзя.
11
crafter_7 / адказаць
27.08.2019 / 11:29
Спадар Зісер малайчына, але ізноў жа, глядзіць на сітуацыю як аўтамабіліст. Першае, не ўсе чытаюць знакі з абмежаваннямі, а калі ўсюды будзе 50, будуць падствядома прытрымлівацца гэтага значэння. Другое, ці быў калі-небудзь спадар Зісер на праспекце Пераможцаў у гіпсе ці інвалідным вазку, калі неабходна перайсці на другі бок, а да надземнага пераходу 300 метраў і столькі вяртацца назад? Для дасягнення высокай хуткасці набудавалі падземных пераходаў,а трэба зрабіць горад даступным абсалютна для ўсіх, а не толькі для аўтамабілістаў.
11
Той самы / адказаць
27.08.2019 / 11:31
Зіскр відавочна не вельмі добра ўяўляе сабе дарожную сітуацыю ў Нямеччыне (зразумела, што за час кароткіх наездаў гэта натуральна).

Дык вось. У Нямеччыне хуткасьць у населяных пунктах абмяжавана 50 км/гадз, але ў шэрагу спальных раёнаў хуткасьць 30 км/гадз., такая хуткасьць і сельскіх населяных пунктах, дзе людзі і найперш дзеці меньш прызвачаіліся да аўтамабільнага руху, чым у гарадах... 

Такая хуткасьць (50 км/гадз.) абгрунтавана тымі дасьледваньнямі, якія паказалі, што пры хуткасьці 50 км/ гадз. чалавек не гіне, калі трапляе пад аўто.

Больш за тое, на сучасных гарадскіх магістралях, выбарачна, дазваляецца хуткасьць 70 км/гадз.  

І яшчэ вельмі важна тое, што ў гарадах, поруч з падземнымі пераходамі, існуюць надземныя пераходы, бо не кожны сталы чалавек, а тым больш інвалід здольны ісьці ў падземны пераход. У Зах. Нямеччыне ўвогуле няма падземных пераходаў без дубліруючых іх надземных...

А Брыю Зісеру, варта думаць найперш аб тых хто не ў аўта, а  аб звычайных пешаходах... Калі ён так стане думаць, то будзе падобны на тых заходніх кіраўнікоў, якія клапоцяцца аб людзях што ідуць пешкі, і толькі потым аб тых, хто знаходзіцца ў больш камфартабельных умовах - сядзяць у аўта...
9
Евгений П. / адказаць
27.08.2019 / 12:32
Nokia, интересно как вы будете каждое утро ездить на велике из Серебрянки в Уручье. Зимой. Малолитражка с расходом 3 литра на сотню очень даже пригодилась бы. Не вижу необходимости снижения скорости на проспектах. Да и в малых городах ограничения везде 40. Заезжаешь в них и сонное царство. Плюс к этому большой вред экологии: в Минске у меня расход 9.8, в малом городе 13. Все из-за малой скорости движения и частых светофоров, каждому из которых нужно поклониться
3
Той самы / адказаць
27.08.2019 / 14:06
Евгений П., калі б вы думалі аб ахове навакольнага асяродзьдзя, вы б паставілі каталізатар на сваё аўта, дарэчы, ў Нямеччыне, без такога каталізатара езьдзіць можна, але падатак такі, што лепш пешкі хадзіць.

І яшчэ, немцы - вельмі эканомны народ, але яны на першае мейсца ставяць бясьпеку чалавека, потым ахову навакольнага асяродзьдзя. І гэта пры тым, што ў Нямеччыне, на душу насельніцтва на плошчу і г.д., даводзіцца значна больш аўто, чым у Беларусі, але яны паўсюль пасьпяваюць...

Вось, паглядзеў вынікі апытаньня, якія сьведчаць, што самі людзі не жадаюць думаць не толькі аб сабе, але і аб ахове навакольнага асяродзьдзя, маўляў - хай усё застаецца так як ёсьць... 

Ну, хай так і будзе і ПДР, і ў палітыцы... і паўсюль, мы  очань давольныя.
2
Той самы / адказаць
27.08.2019 / 14:12
Мне вось цікава, які ў нас у Беларусі падатак на аўто, якія езьдзяць без каталізатара? У Нямеччыне, пры вялікай колькасьці аўто ў гарадах і частых корках, дыхаецца лёгка, няма смога...
2
Andrei / адказаць
27.08.2019 / 16:19
Дело не только в пробках: при скорости 50км/ч у сбитого пешехода больше шансов выжить.
4
Axel Justas / адказаць
27.08.2019 / 16:27
Спадарства, дарожная бяспека - гэта сур'ёзная навука. Напрыклад, ёсць так званая Power model, якая дае сувязь паміж хуткасцю і колькасцю людзей забітых у дарожным руху (калі мяняецца толькі хуткасць, нічога больш). Дык вось, калі хуткасць рэальна зменіцца з 60 да 50км/г, дык колькасць ахвяраў знізіцца ад 30 да 40 адсоткаў, што для Мінска 12-16 спасёных жыццяў КОЖНЫ ГОД. Дык вось, няхай сп. Зісер паглядзіць у вочы сваякам гэтых людзей і раскажа яшчэ раз, чаму ён супраць.
1
Козік / адказаць
29.08.2019 / 09:09
>...при скорости 50км/ч у сбитого пешехода больше шансов выжить.

Гэта яны аб нас так разважаюць...  Жыць нам больш ці менш...  А навошта ў горадзе вы нам патрэбныя??  Ёсць аўтобусы, метро, таксі...  А вы нам навошта??  Атмасферу нам порціць?  Зараз без астановак немагчыма перайсці вуліцу.  А ў дварах што тварыцца...
Трэба тэрмінова ўводзіць падатак за язду на прыватным аўто ў межах гарадской рысы.  Месячны праязны білет.  Хочаш рассякаць на сваім аўто па горадзе - плаці падатак.  Можа трохі машын паменее і нам стане лягчэй дыхаць і мы будзем даўжэй жыць...

Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера