Даслаць навіну
Знайсці
10.07.2019 / 15:30 12

Рэклама на канале «Нехта» правісела 15 хвілін, перад тым як рэкламадаўца «адумаўся» і папрасіў яе зняць

Дзіўная сітуацыя адбылася з тэлеграм-каналам Nеxta. Пра яе «Нашай Ніве» паведаміў ягоны аўтар, блогер Сцяпан Святлоў.

 Павялічыць выяву

Справа ў тым, што букмекерская кантора «Парыматч» замовіла ў канале рэкламны пост, але правісёў ён усяго 15 хвілін, перад тым як нешта пайшло не так і беларускі менеджар папрасіў Сцяпана выдаліць рэкламу. 

Павялічыць выяву

«Ад самага пачатку я прыняў рашэнне берагчы рэпутацыю канала: нi за якiя грошы не публiкаваць рэкламу сумнеўных кантор накшталт форэкс-брокераў, нелегальных букмекераў, «трэнiнгаў асабiстага росту», крыптавалютчыкаў i iншых «лахатронаў», а таксама порна i пiрацкага кантэнту. Так, iх шмат, i яны прапануюць гiганцкiя сумы за доступ да 140-тысячнай беларускай аўдыторыi, але рэпутацыя i давер чытачоў важнейшыя. А «Парыматч» — якраз прыстойная кантора з добрай рэпутацыяй і афiцыйнай рэгiстрацыяй, цалкам адпавядае гэтым патрабаванням. Перамовы з беларускiмi рэкламадаўцамi наогул справа складаная, надта ўжо яны баяцца дзяржавы. Але здавалася, што з «Парыматч» усё будзе прасцей — усё ж мiжнародная букмекерская сетка. Спачатку так i было — поўнае ўзаемапаразуменне. Але, як высветлiлася, запанiкаваў беларускi фiлiял «Парыматч» — менеджар па рэкламе напiсала мне, што быццам бы з iмi «не ўзгаднiлi размяшчэнне». А потым яна дадала, што «мы пазiцыянуем сабе як абсалютна апалiтычная кампанiя i iмкнёмся не размяшчацца нi ў прапрэзiдэнцкiх, нi ў апазiцыйных СМI», — расказаў Сцяпан. 

Аказалася, што рэкламу замовіў і аплаціў украінскі офіс букмекерскай канторы. 

І гэта не зразумеў беларускі бок. 

«Парыматч Беларусь» не з'яўляецца замоўцам дадзенага рэкламнага паведамлення. У выніку маніторынгу мы ўбачылі гэтую публікацыю, і гэта стала для нас сюрпрызам. Мы, як прадстаўнікі брэнда, былі вымушаныя звярнуцца да адміністратара з просьбай выдаліць публікацыі. Усе рэкламныя праекты, звязаныя са згадкай брэнда на тэрыторыі Беларусі, павінны праходзіць толькі цераз лакальны офіс і не могуць размяшчацца без нашага ўзгаднення. У прыярытэце для размяшчэння спартыўныя рэсурсы, тэлеграм-канал «Нехта» такім не з'яўляецца», — патлумачыла «Нашай Ніве» прадстаўніца «Парыматча» Хрысціна Шабанава. 

Варта дадаць, што сам блогер схільны бачыць у гэтым гульні КДБ.

NN.by

0
romantic8343 / адказаць
11.07.2019 / 10:09
Если не удается справиться с непокорным блоггером привычными методами, можно попробовать подмочить его репутацию нестандартный путем, например через заказ сомнительной рекламы.
0
Алёна К. / адказаць
11.07.2019 / 11:08
Грошы ж не забралі, спадзяюся)))не збяднеюць...
0
Лявон Баршчэўскі / адказаць
11.07.2019 / 20:53
вася чэсных,

паводле вашай перакручанай лёгікі, спартоўцы, акторы, матскі таксама дапамагаюць абкрадаць зьбяднелае насельніцтва - калі на іх спаборніцтвы, спэктаклі, выставы прадаюць білеты. І тыя, хто піша і прадае кнігі - таксама. І тыя, хто замест чорнага хлеба выпякае салодкія булачкі сюды ж уваходзяць...
Любы тавар нясе ў сабе пасланьне: "не падабаецца ці шкадуеш грошай - не бяры".
Іншае пытаньне, калі прадпрыемствы загадамі зьверху змушалі выкупляць білеты на эўрапейскія гулі. Вось пра тых начальнічкаў-ідэолягаў і трэба пісаць, а не пра блёгера Сьвятлова.
Паказаць усе каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ JavaScript пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ...
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
2018 2019 2020
ПН АЎ СР ЧЦ ПТ СБ НД
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31