Даслаць навіну
Знайсці
7
Ліцьвін металіст / адказаць
06.06.2019 / 16:29
Калі ў гэтых бамбіць, значыць слушнай дарогай ідзем спадарства
9
Нейкі чалавек / адказаць
06.06.2019 / 16:31
Няхай усе прыдуркаватыя чарнасоценцы заб'юць сябе аб сьцену.
8
LitvinM / адказаць
06.06.2019 / 16:32
Самае лепшае - не заўважаць ГАЎНО імперскае і жыць сваім жыцьцем
5
мясцовы2 / адказаць
06.06.2019 / 16:39
Выдатна, рады за гэтых імбіцылаў.
5
Палескі партызан / адказаць
06.06.2019 / 16:52
Калі гэтую нечысць так плюшчыць, то значыць, фільм будзе добры і сапраўды патрэбны беларусам.) Але, як бачым, крэмлефілы сваёй лабуды болей наздымалі і помнікаў сваім пушкіным, сталыпіным і інш. болей маюць. Пакуль.
6
Андрэй-верабей / адказаць
06.06.2019 / 17:10
Да,робята .Мы не здамося ніколі !!!
193
Гражданин России / адказаць
06.06.2019 / 17:15
Очень круто, когда белорусские деятели культуры, лет 20 назад прописавшиеся в Москве и приобретшие известность благодаря российской киноиндустрии, рассусоливают про белорусскую национальную идентичность. 
6
Niemand / адказаць
06.06.2019 / 17:22
Трэйлер прыгожы. 
А маскавіты могуць павесіцца, мне пох.
7
Мацей Бурачок / адказаць
06.06.2019 / 17:26
ооо, мракобесы забрезжали . Как же мы отстаем , такие ленты должны давно были сделаны и представлены публике...
4
Читатель / адказаць
06.06.2019 / 17:42
> Критикуют белорусское кино о белорусах
> Ожидают любви белорусов и негодуют от неоправданных ожиданий

А про "сотрудничество" с немцами - так пусть вспомнят своего небезызвестного калмыка Ульянова: от там он насотрудничал на большое количество миллионов дойч-марок.
2
Лістападаўскі Ґаспадар / адказаць
06.06.2019 / 17:46
Абавязкова пайду глядзець у кінатэатр. 
1
Нярускі / адказаць
06.06.2019 / 18:21
Гражданин России,Натуральна тое, што грамадзяне Беларусі зарабляюць грошы там, дзе іх праца патрэбна. І добра тое, што ўкладаюць грошы ў культуру свайго народу.
 Вашы Овечкіны, Малкіны. зарабляюць грошы ў праклятых для вас амерыкосаў, Але будуюць там сваё жыльлё і забіраюць у амерыкі і сваіх блізкіх. Здагадваецеся чаму? 
Параўнайце вольную ад расейшчыны Фінляндыю з суседняй расейскай Карэліяй. Вы і  самі "от родіны вдалі". Так вам лепей.
3
гыгыгы / адказаць
06.06.2019 / 18:29
Прыблуды, з-пад Нявы крывывай
Кали ж апомницесь? Кали?
10
Палкоўнік Зэман / адказаць
06.06.2019 / 18:30
Рана радавацца. Пятая калона можа забаранiць фiльм да шырокага паказу. У яе тут вялiкi ўплыў.
104
Савельев / адказаць
06.06.2019 / 18:31
...на этой же почве оголтелой русофобии, в своё время, бандеростан начали постепенно реставрировать в Украине. Соответственно, СК было бы не лишним проверить картину на предмет розжигания межнациональной розни.
2
гыгыгы / адказаць
06.06.2019 / 18:32
а вось вам яшчэ, хлопчыки и дзяучынки:

Акоў паломаных жандар, Сліўнём зарыўшыся ў нару, Сядзіць расійскі чынадрал, «Слуга оцечаству, цару».   Ён сніць былую моц і шыр: Цары, царыцы, цэрквы, трон, Пагромы, катаргі, Сібір... О Русь! Прымі раба паклон!   Табе такой служыць па гроб Не кіну я, і расцярзаць Не дам дзяржаўнасці «оплот», Цябе, «единую», о маць!   Здарма ж двуглавы твой арол Праз векі ў кіпцюрох трымаў Мільёны ўбогіх хат і сёл, Рабоў мільёны?.. Не, здарма!   У твой ланцуг былі, о Русь, Уплецены з усіх бакоў Украйна, Польшча, Беларусь І сотня іншых «языкоў».   Цяпер што бачу я кругом? Пасад маўклівы збуран скрозь... Рэспублікі?! ды з «языком» З іх лезе кожная ўсур’ёз.   А ты, о рускі мой «язык»! Мой «обшчарускі», што з табой? Табе слухмян быў мал, вялік, Быў славен ты сваёй кляцьбой.   Табой сам самадзержац цар Пісаў ланцужны свой закон, Што маці-Русь есі жандар Усёй Еўропы!.. І свой сон   Сніць далей гэты царадвор, Калі надыдзе яму дзень, Ізноў пад лёзгат царскіх шпор Свой распасцерці чорны цень.   Ён, гэты скінуты сатрап, Не знае, што ў свабодзе жыць; Яму дай вісельню, дый каб На ёй «языкі» ўсе ўшчаміць.   Не па нутру, як смерць, яму, Што беларускае дзіцё Бяжыць у сцюжную зіму У школку пазнаваць жыццё.   Спужаўся, што хлапчук ў лапцёх, Напаўадзеты вёскі сын, У роднай мове ўчыцца змог?.. О, стыдна, рускі «гражданин»!   Язык твой царскі ён табе Не выража, спакойны будзь! Цябе тваім жа у кляцьбе Ён не забудзе памянуць.   Былых не выклічаш вякоў І ты, Масквы кароннай гразь, Парваных не скуеш акоў, З якой брахнёю ні вылазь!  Я Купала
1926
Кушайце, не абляпайцеся.....
2
Усяслаў / адказаць
06.06.2019 / 19:06
Ідзіце і святкуйце свой дзень асвабаджэння Масквы ад ліцвінаў-беларусаў
1
Мік-Цвік / адказаць
06.06.2019 / 19:09
Хай зап'юць халоднаю вадою!)
30
Алесь Белы / адказаць
06.06.2019 / 19:42
А Купала сапраўды ў сялянскім асяроддзі нарадзіўся і выхоўваўся? а хто не верыць - той чарнасоценец? або вось гэта - "чарнасоценны" пасаж?

«Па-першае, калі меркаваць па трэйлеры, стваральнікам фільма не ўдалося (а можа, яны і не імкнуліся да гэтага?..) адысці ад штампаў «старога» беларускага кіно, дзе абавязкова прысутнічаюць драўляная калыска, якую люляе маці, добры дзядуля з сахой, які распавядае ўнуку пра багацце наша — хлеб надзённы і г.д. Момантаў, вырашаных у стылістыцы нацыянальнага рамантызму (хаты, буслы, студні), у фільме будзе лішак, можна не сумнявацца.
https://nn.by/?c=ar&i=231759
3
litwin / адказаць
06.06.2019 / 19:49
Отравитель - депутат. Убийца - сенатор. Вор - президент. Сегодня РФ - это не страна, а бандитское образование, добровольное проживание в котором - уголовное преступление
5
вусцішны троль / адказаць
06.06.2019 / 19:58
очень круто, когда у граждан расеи, прописавшихся в Беларуси, начинает бомбисески подгорать - что не день, то батхерт!
1
Яўген Малікаў / адказаць
06.06.2019 / 21:26
Алесь Белы, а Вы лічыце, што ў канцы ХІХ ст. пражываючыя ў сельскай мясцовасці дробныя шляхцічы карысталіся мэбляй ІКЕА, электрафікаваным водазабеспячэннем і замест старэнькага дзядулі атрымлівалі інфармацыю з інтэрнэта? Беларусь канца ХІХ ст. -- гэта сапраўды краіна, "дзе абавязкова прысутнічаюць драўляная калыска, якую люляе маці, добры дзядуля з сахой, які распавядае ўнуку пра багацце наша -- хлеб надзённы і г.д. Момантаў, вырашаных у стылістыцы нацыянальнага рамантызму (хаты, буслы, студні)". Не трэба блытаць сучасныя ўмовы жыцця ў Беларусі і традыцыйную этнаграфічную Беларусь канца ХІХ ст. Іншымі словамі -- не трэба па сёняшніх умовах пражывання ў Беларусі вымяраць ўмовы пражывання ў Беларусі 150 гадоў таму. Гэта два розных светы. І аўтары фільма гэта цудоўна разумеюць.

46
Алесь Белы / адказаць
06.06.2019 / 21:57
Беларусь ХІХ ст. можа і на 90%, умоўна, такая як Вы тут зараз апісалі, але Ян Луцэвіч нарадзіўся зусім не ў такіх умовах. Ані ягоны матэрыяльны свет, ані тым болей сімвалічна-разумовы не быў і блізка такім як тут намалявана. Ужо ў сталым веку ён пачаў гуляць у ралявыя гульні, у якіх уяўляў сябе або прынамсі хацеў каб яго ўяўлялі мужыком. Але ж гэта прыкладна як сённяшні трангендэр. Ралявая гульня а не рэальная гісторыя нараджэннядзяцінства.
1
miserecordia / адказаць
07.06.2019 / 07:50
Савельев,Как же вы ненавидите настоящих Русов,осознание комплекса неполноценности,ведь Росия это Росия,а Русь это Русь,как говорят в Одессе две большие разницы.
1
Лявон Баршчэўскі / адказаць
07.06.2019 / 09:16
Алесь Белы,

штосьці, Алесь, я вас не зразумеў. Янка Купала, хоць і паходзіў з дробнай шляхты, нарадзіўся і выхоўваўся абсалютна ў сялянскіх умовах - і ў Вязынцы, і ў Косіне, і ў Сеньніцы. Безумоўна, гэта не былі самыя бедныя халупы, але ўсё ж такі звычайныя хаты - такія, якія мелі больш-менш заможныя сяляне ў тыя часы.
10
mikola ramanau / адказаць
07.06.2019 / 10:48
Ne razumeiu-hto takija *czernasocency* ? Neikija var*jaty ?...Ci prosta nekamu ni padabaiuca a geta Prystoinyja ludzi ?
1
кінік / адказаць
07.06.2019 / 15:04
Проста розныя. Мы – інтравэрты, яны – экстравэрты. Мы – ідывідуалісты, яны “соборный” народ. Мы (рэдка) зьбіраемся разам, каб зрабіць нейкую справу (талака). Яны хаўрусюцца, каб каго-небудзь пабіць ці штосьці забраць; Яны – імпэрыялісты. Новыя тэрыторыі для іх – наркотык. Аб’ектам калянізацыі, у тым ліку і мэнтальнай, есьць усё: экалягічныя сыстэмы (“русскій лес”, “русское поле”), рыбы (“русскій осётр”), прадукты харчаваньня (“русскій сахар”), птушкі (“ русскіе дрозды” -- “певчіе ізбраннікі Росіі”) і г.д..  Мы (прынамсі большасьць) --  застаемся ў значнай ступені калянзаваным народам, г.зн., з комклексам непаўнавартаснасьці,  з вельмі ціхім голасам і слабым усьведамленьнем свайго адметнага “я” (“те же русскіе только со знаком качества”); Мы – эўрапейцы паводле нашай гісторыі (г.зн. у мінулым). Яны татара-манголы паводле сваіх базавы мадэляў паводзінаў. Мы маем прышчэпку эўрапейскай культуры. Яны маюць  мастацтва эўрапейскага ўзроўню (перадусім -- вялікую літаратура  і музыку 19 і пач. 20 стст), але дэманструюць поўную адсутнасьць культуры; Яны – эмацыйныя, схільныя да іррацыяналізму ў сваіх дзеяньнях (падраць на сябе кашулю -- легко). Мы – дыскурсыйныя, але баязьлівыя што да публічнага выказваньня і адстоўваньня сваей пазыцыі. Яны схільныя да рэлігійнага фанатызму. Рускасьць – канон унівэрсальнасьці. Усё нярускае па-за канонам. Беларусы традыцыйна рэлігійна талерантныя. Рэлігія не аб’ядноўвае беларусаў і ня есьць істотным складнікам нацыянальнай ідэнтычнасьці. Яны – эгацэнтрычныя і нарцысычныя (“Мы –русскіе. Какой восторг!” А. Сувораў). Мы даволі часта эскэйпісты схільныя да мімікрыі (“Я” – ня “я” і хата не мая”).
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера