Даслаць навіну
Знайсці
8
Nokia / адказаць
21.05.2019 / 11:13
Калі ты сам круты чэлік, то табе і на хутары ці ў вёсцы будзе несамотна. А калі ты тушны дык і ў Нью-Ёрку не будзеш ведаць як час правесці))
55
мясцовы2 / адказаць
21.05.2019 / 11:27
Дааа, цяжка геям на Беларусі
34
Белачупакабра / адказаць
21.05.2019 / 11:33
Ну і каго цікавяць тыя музеі? Для 90% турыстаў гэта ні аб чым. Чаму ездзяць у Львоў? Музея паглядзець? Гарод паглядзець? Не! Танна і смачна есці і піць.

Мінск - вельмі цікавы горад. У 100 разоў цікавей правінцыйная Вільні і нічым не горш за Варшаву. Проста сітуацыя такая, што ініцыятыву душаць. Зменіцца ўлада і Мінск яшчэ атрымае сваіх турыстаў.
4
Туш / адказаць
21.05.2019 / 11:43
Згодны, што нашыя гарады не канкурэнтныя. Не таму, што кепскія самі па сабе, а таму што іх аднаўленнем ад першай і другой сусветнай вайны дзяржава не займалася, пакінуўшы на самацек. Дзесяткі беларускіх гарадоў маглі бы скласці канкурэнцыю еўрапейскім гарадам. Той жа Нясвіж ці Наваградак, адбудаваны, мог бы выглядаць на ўзроўні Каунаса. Гародня з лёгкасцю пераплюнула бы Вільню. Віцебск з лёгкасцю стаў бы сусветна вядомым месцам прыгожа і з густам адпачыць, Шагал і Малевіч зрабілі за нас амаль усю справу, але мы ўсё прасралі. Мне падаецца, што адбудова старых нашых гарадоў, гэта адна з асноўных будучых задач, бо інакш -мянтальная і эстэтычная бяда. Яна, гэтая бяда і сёння ёсць, але яе стрымліваюць старыя нашыя драўляныя дамкі ў вёсках і мястэчках, таксама дарэчы брэнд якога нідзе няма, але і дамкі гэтыя пусцеюць ці абшываюцца сайдынгам, знікаюць. Таму, толькі якасная адбудова страчанай спадчыны ў гарадах, і ніякія аргументы менскіх мажорных архітэктараў пра "навошта навабуды" мяне не пераканаюць. Бо гэтыя архітэктары самі з задавальненнем пруцца вечарам у стары горад, дзе кожны другі будынак адбудаваны.
1
Дзядзька / адказаць
21.05.2019 / 11:49
Пры гэтым рэжыме было зруйнавана нават тое, што не зруйнавау савок.
27
Максим Дизайнер / адказаць
21.05.2019 / 12:04
Не, Вить. Это ты по Австриям и Швейцариям погонял. Москву лучше, чем моя знакомая, которая тут больше 5-и лет живет знаешь. Ты - образованный. А большинству простых людей "Мир" покажется сказкой. Особенно под чарку в автобусе. Костер, да, хорошо. Но компанию, алкаоголь и девок(жен, подруг, у кого как) ни один замок на самой высокой Австрийской горе не заменит.
2
Зьмiцер / адказаць
21.05.2019 / 12:42
Як чым заняцца? Скавытаць, як многія тут скавычуць.
28
Satan / адказаць
21.05.2019 / 12:58
Белачупакабра,Минск цикавы горад? Ахахаха. И чем же он интересный? Какие-то уникальные улицы, районы есть? Нет. Шикарные парки? Нет. Может ботанический сад офигенный или зоопарк? Нет. Ну, или может чист потусить круто в Минске? Нет. Минск целиком и полностью унылый. Меняйте уладу хоть писсот раз, никому этот Минск не будет нужен. По крайней мере тем, кто выезжал дальше Вильни и Варшавы. Ибо эти два города, конечно, тоже довольно унылые. Но в той же Вильне бывает занятно пройтись по старому городу, по маленьким улочкам, посмотреть на живых евреев с пейсами.... само собой накатить пиваса в пабе да наливочки к пивасу... А че в Минске? Зыбицкая, Революционная и Комсомольская штоле? Да, нууу нафиг. Или по Раковской может предлагаете полазить? И че там интересного? Ну, кроме Бровара. А или по Серебрянке и Шабанам экскурсию устроить? Да, там может быть интересно. Поздним вечером особенно.
Всё правильно Марцинович написал. Из интересного в Беларуси только леса, палатки и комары.
4
Andre / адказаць
21.05.2019 / 13:07
Кстати, в Киеве был много с десяток раз, но так и не смог понять, а почему все так прутся от крещатика, вообще рядовая застройка. только что "бренд"? Наш проспект Независимости, времен когда он был, хотя бы Скорины, т.е. зеленый, без кемпински, библиотеки, не говоря уже об дана-моле и прочих маяках минска, куда как интереснее.

Взять бы ручки архитекторов, что бавят бал в минске последние десятиление-два, да [Рэд. - выдалена]. Даже советские так город не поганили.

11
Satan / адказаць
21.05.2019 / 13:11
А во Львов... я конечно, не знаю - может вы едете туда, чтобы просто попить и поесть. Но таки у меня знакомые обычно едут во Львов за атмосферой, а не просто побухать дешево. А побухать дешево... лучше в Мьянме. И девочки там красивые и дешевые.
0
Усяслаў / адказаць
21.05.2019 / 13:35
Каб нашыя гарады выглядалі годна, трэба шмат аднаўляць (і не толькі дзеля развіцця турызму)
11
Максим Дизайнер / адказаць
21.05.2019 / 14:14
Сама большая проблема Беларуси - не замки и музеи. АСамая большая проблема Беларуси - люди. Борщ...ки с блеском в галазах при виде иностранца, полковники на стакане от воздержания и одиночества, толпы трезвенников и ЗОЖников,питающихся соевыми сосисками, и живущие в бетонных гетто, где на каждом шагу стресс. Атеисты, у которых дзен - это настругать себя любимого, и попрыстраивать всех подальше от дома. Бабы, для которых личная жизнь на пятом месте, после путешествий, собаки, брата, подруги и работы по 500, в поисках на все готовое. Пустые проспекты, не умение дружить, люить и отдыхать. Один знакомый съездив на соревнования в глушь одной балканской страны, где тоже нет никаких замков и музеев, только природа, рассказала, что "люди там живут, а у нас - х/п что". Каждый вечер выносят из дома столы, бухают, закусывают, в центре поселка - сцена, там то дети поют, то взрослые, то танцуют. А у нас даже если афиши по всему городу развесят, ходят, как полуживые, токасириозные отношения, не пью, не курю, не живу, бегом в бетонную норку на Каменной горке, мечать о путешествиях и заграницах.
7
ўўў / адказаць
21.05.2019 / 14:23
Згодны, няма "разынкі" акрамя бадай чарнобыльскай зоны але на гэтым ці на лясах касу не зробіш. Слушная думка што калі будзе танна ды смачна дык глядзі і пацягнуцца.
0
Казік / адказаць
21.05.2019 / 14:35
Максим Дизайнер, ён пра замежнікаў з еўроп кажа. Мясцовым і так норм, зразумела
1
Анцiк / адказаць
21.05.2019 / 15:15
лес. на беларуси летам трэба ездзиць у лес. што сам раблю и астатним раю
9
Мірон / адказаць
21.05.2019 / 17:17
Слухайце, ну пагартайце падручнік маркетынгу. Трэба сесьці за маркетынгавую стратэгію і паглядзець хто і як да нас можа прыехаць. Можа і ніхто, бо слушна напісана, глядзець нема чаго. Менск непрыгожы, неўтульны і рабіць там турысту нема чаго, як нема чаго рабіць у Варшаве. Праездам на палову дні, хіба. А з маркетынгавай стратэгіі ісьці да маркетынгавых мерапыемстваў. Але покуль за выспяка гарадавому турыстаў затрымоўваюць - ніякай стратэніі рэалізаваць не атрымаецца.
0
Фасон Брыля / адказаць
21.05.2019 / 17:35
Адказ на пытанне пісьменніка, здаецца, ясны: не трэба танцаваць перад замежнікамі, зацікаўліваць.
Трэба добра рабіць для сябе. Іншыя пачуюць, што добра, ды й пад'едуць.
0
Усяслаў / адказаць
21.05.2019 / 19:19
ўўў, уладкуйцеся на працу ў кафэ афіцыянтам за 150$, будзе танна і смачна замежным турыстам)
3
Усяслаў / адказаць
21.05.2019 / 19:22
Марціновіч праў, калі выбіраць куды выдаткоўваць дзяржсродкі: на развіццё турызма ці на развіццё навукі, то адказ відавочны, лепш на навуку
3
Максим Дизайнер / адказаць
21.05.2019 / 19:23
Казік,

Ну, так я о том же. Нет атмосферы у нас. И замки с музеями тут не причем. Один из самых красивых санаториев в стране. "Плисса". Внешне - дворец, вокруг - умопомрачитальная природа. Но внутри - работаю беларусы. Конченный директор экономит на массажистках, наняв двоих на 300 отдыхающих. И сократив состав медперсонала. Конченный шеф повар подает в обед салат из капусты, а на ужин - тушеную капусту из обеденных отходов. Конченный менеджер на просьбу добавить на шведский стол дешманского омлета через пол часа после начала завтрака, отвечает "больше нету". Конченные технологи продолжают кормить своих же земляков "вареной колбасой", х/п из чего сделанную, как и 90% беларуских "балыков", "с/к, с/в колбас",засыпанных в хлам солью глютаматом и араматизаторами. А на просьбу людей дать поварам из санатория п., третий год никакой реакции. Замки есть, природа есть. Мычащее, тупорылое было с мечтами урвать по больше за короткий промежуток времени и свалить за границу, правда, тоже есть
7
Максим Дизайнер / адказаць
21.05.2019 / 19:25
Казік,

Поверьте на слово, ЛЮБОЙ иностранец, променяет все замки Беларуси на веселую компанию, пьянку и девок. Они это давно поняли. А мы все целок из себя строим со стаканом в обнимку. 
3
ВЛКСМ / адказаць
21.05.2019 / 20:19
Как же до омерзения забавен зашкалиаающий снобизм понавыехавших, неважно куда -из страны в МосПрагоВаву или из Олшмян в Менск. Ну все прям таакииие знатокиии и ценители - от бырла до баб и ботанических садов с замками и комарами)))
4
koti / адказаць
21.05.2019 / 21:21
Зноў крытыка свайго беларускага. Калі мы ўжо навучымся хваліць  родныя музеі, замкі, гарады і краявіды.  Яны нашы і таму самыя лепшыя! Любі сваё, шануй сваё, рэкламіруй сваё, знайдзі разынку, раскажы легенду, як гэта робяць у іншых краінах, тады і замежнікі зацікавяцца! 
2
Максим Дизайнер / адказаць
21.05.2019 / 21:22
Анцiк,

И сидеть там в избе, как в своей норе бетонной в городе, прятаться от мира сего. 
0
хамса / адказаць
21.05.2019 / 21:26
хы.. музеі.. малы кажа, што ва Ўладары пярсцёнкаў усякі непатрэбны ў гаспадарцы хлам (шлемы, мячы і т.п.) завецца мусам.. а музеі - мусамныя звалкі )
Марціновіч назваў адну з двух нашых каштоўнасцяў і багаццяў.. а другую не назваў, але намякнуў) гэта нашы людзі
матэр'яльнае - яно ўсё наноснае.. часовае.. сёння ёсць, а заўтра няма, а заўтра зноў ёсць) а прырода і людзі вечныя.. пад месяцам і пад сонцам)
2
Туш / адказаць
21.05.2019 / 22:17
Усяслаў
Марціновіч праў, калі выбіраць куды выдаткоўваць дзяржсродкі: на развіццё турызма ці на развіццё навукі, то адказ відавочны, лепш на навуку
А вам у галаву не прыходзіць, што можна выдаткоўваць і туды, і туды ? У Фінляндыі ведаеце, спадчыны матэрыяльнай у разы гэтак тры меней, чым у нас, але туды едуць мільёны турыстаў і з навукай там нармальна. 

https://nn.by/?c=ar&i=230819#startcomments
3
Satan / адказаць
21.05.2019 / 23:02
ВЛКСМ,Это не снобизм. Это опыт и сравнительный анализ. К сорокету он обычно приходит. А с инфантильностью я завязал еще в 14 лет.
7
Satan / адказаць
21.05.2019 / 23:05
koti,Знавал я одну бабу... и был у неё мужик, а у мужика был ну совсем маленький, прям рекордно маленький писюнчик. И вот пичаль, хоть был он свой и родной, но бросила та баба того мужика. Такая вот история. Мораль сами поищите.
2
Сямён / адказаць
21.05.2019 / 23:11
Віктар, усё ў нас ёсьць, і ўлетку, і ўзімку. 
Глядзі Instagram, incredible.belarus
А правінцыйныя комплексы можна трымаць пры сабе.
0
Satan / адказаць
21.05.2019 / 23:12

0
Бел / адказаць
22.05.2019 / 06:52
"палац Сапегаў у Ружанах (хто-небудзь, дарэчы, ведае, куды падзеўся старажытны драўляны герб з уваходнай брамы?" драўляны герб экспануецца ў музеi Ружанскага палацу
1
хамса / адказаць
22.05.2019 / 12:47
наша нiука такi варыянт прапаноувала у апытанцы Вы лічыце Мінск прыгожым горадам? - не бывае непрыгожых гарадоў. Бываюць гарады, дзе ты ніколі не кахаў (64 - 7%).. такi адказ лiчу адзiна правiльным.. калi ты закаханы (а любiць моцна можна не толькi чалавека, а горад, краiну, яе добрых людзей), то на свет глядзiш iншымi  вачыма
можна шчэ прыдумаць гульню, як я.. шукаць якiя-небудзь знакi, якiя каму хочацца.. б-ч-б, напрыклад.. яно паусюль - у адзеннi людзей, дызайне i т.п.... трэба толькi бачыць.. я вунь учора сардэчка знайшла у рысунку мазаiчнага бетона) а на наступным этажы знайшла яго у ручках двупольных дзвярэй - яны так выгнутыя.. пэуна ж наумысна)
дарэчы, гэта Марцiновiч прапанавау колькi  год таму разглядаць нумары на машынах.. тыпу яны не проста так.. я паслухалася i па ходу даiгралася)
можна проста разглядаць дызайны - у рэкламе,  ва упакоуцы.. дызайн робiцца усё лепш.. вось сёння рэкламу новага часопiса (первый женский журнал сканвордов) разглядала у метро.. чизкейки "подшофе")
хто шукае прыгожае, то i знойдзе прыгожае, а хто бруд, то - бруг.. гэта ж дауно вядомая iсцiна

2
Белачупакабра / адказаць
22.05.2019 / 15:18
Satan, а я лічу, што Мінск - патэнцыйны турыстычны хіт, нам сапраўды не хапае атмасферы, свабоды для ініцыятывы, а таксама лаўкостаў і іншых танных шляхоў сюды без віз. Нашы паркі не горш чем Цэнтрал Парк у НЙ ці Гайд Парк у Лондане. Батанічны сад у нас слабы, але гэта пытанне фінансавання і турыстычнага патоку. Калі б я быў замежнікам, я б абраў для Візіта не Вільню ці Рыгу, а менавіта Мінск.
2
Tatti / адказаць
22.05.2019 / 17:03
Проблема в людях. Таких как Мартинович. Которые хаяли и будут хаять свое, родное. Эти люди всегда пытаются даже восторженным туристам (а таких после посещения Беларуси не так уж и мало) доказать какая плохая и унылая у нас страна.
Кроме того, господин Мартинович почему-то не говорит о том, что беларуский народ на своей земле не хозяин (сколько уже столетий?) и прав у современных беларусов гораздо меньше, чем обязанностей. Если бы 15-20 лет назад людям дали возможность делать здесь, в Беларуси, бизнес без угрозы его "отжатия" в любой момент в доход государства, дали право собственности на землю (помним, что вся земля у нас государственная?), не душили обременениями тех, кто посмел выкупить разваливающиеся усадьбы и дворцы - была бы совсем другая история.
И вообще, сложилось впечатление, что Мартинович имеет слабое представление о действительно чудесных местах Беларуси. Беларусь наполнена ускользающей, мистической красотой. Только чтобы это увидеть нужно оторвать попу от гламурных диванов в кафешках Вильнюса или Варшавы (как они уже надоели!), открыть сердце и глаза и выехать, наконец, за пределы треклятой "линии сталина". 
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера