Даслаць навіну
Знайсці
3
Inger / адказаць
23.03.2019 / 20:12
Brrr... nadvorje tam sionnia takoje, szto na mapu zhach hliadziec', TIRy i autobusy z darohi znosic'!
4
Жвір / адказаць
23.03.2019 / 20:14
Бывае...
3
Мік-Цвік / адказаць
23.03.2019 / 20:23
Мо-"ля Нарвегіі"?!
3
metsavend / адказаць
23.03.2019 / 21:26
Да, сильный ветер, волны 6-8 метров  и сплошные рифы - это серьёзно. 
2
Зміцер Хіцер / адказаць
24.03.2019 / 10:38
На якой мове гэта ўсё напісана?
1
Inger / адказаць
24.03.2019 / 12:56
Nu dziakuj Bohu usio skon'czylasia dobra: evakuovna 463 asoby, akola 10 hadziny evakuacyju spynili bo nadvorje paliepszylasia i napravili czastku ruchavikoú, lajner svaim chodam pajszoú u Mold i spadziajucca szto pryjdzie tudy a 14 hadzinie (narveskaha czasu). :-)
1
Жвір / адказаць
24.03.2019 / 17:15
Inger, дзякуй за станоўчыя навіны. Я так разумею, што Вы ці не зь месца падзеяў інфармуе ? Наважуся спытаць (не прыміце за настырства), вандруе ?
0
Inger / адказаць
25.03.2019 / 07:15
Жвір,naviny z nrk.no, aftenposten.no, vg.no, a tam navat online jos'c' :-) Dareczy, kali Vy tak cikaviciesia, najbol'sz imaviernymi pryczynami czamu ruchaviki zatrymalisia , pakul' szto nazvany abo zbiantezhannie asadu ú filtrach paliva, jakoje tamu niedachodzila da ruchavika, abo pavietra ú systemie chladzennia, jaki pracuje na marskoj vadzie. Milaha dnia!
0
Жвір / адказаць
25.03.2019 / 20:24
Inger, о ! дзякуй за інфармацыю. :) І за пажаданьне добрага дня. Ён у мяне быў і добры, і плённы. :)

Што да праблемаў з рухавікамі, дык і першае, і другое малаімаверныя (калі рухавікі там працуюць на мазуце, альбо на салярцы) прычыны. На борце як мінімум 2 пурыфаера, таму сладж ня можа быць нагодаю, асабліва ў выпадку з саляркай. Якасьць самога паліва -  можа быць прычынаю, але ў пасажырскіх судаходных кампаніях гэтага здарыцца ня можа. Выкарыстаньне паліва пачынаюць толькі пасьля атрыманьня вынікаў лябараторных аналізаў. Дзеля гэтага адмыслова адбіраюцца пробы цягам усёй бункероўкі, па кропельцы. Яны накіроўваюцца звычайна ў адпаведную лябараторыю Амстэрдама, якая й пацьвяржае, ці можна пачынаць карыстацца палівам. Запаветрыць першы контур ахалоджваньня рухавікоў таксама яшчэ нікому не ўдавалася (я такога ня чуў нават ад аксакалаў). На маю думку, праблемы маглі ўзьнікнуць у електроніцы, якая забясьпечвае ўвесь працэс работы рухавіка, альбо паліўную сыстэму рухавіка. А перавод на ручное кіраваньне, альбо на аварыйнае, патрабуе часу...

Во, як шмат літараў напрынтаваў. :))
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера