Даслаць навіну
Знайсці
23.03.2019 / 19:44 9

Ля Нарвегіі ў круізнага лайнера ў непагадзь спыніўся рухавік. Ратавальнікі эвакуююць 1300 чалавек

Ля Нарвегіі ратавальнікі пачалі эвакуацыю з круізнага лайнера «Вайкінг Скай» (Viking Sky), у якога спыніўся рухавік ва ўмовах дрэннага надвор'я. На борце судна знаходзіліся 1300 чалавек, паведамляе BBC.

У выратавальнай аперацыі задзейнічаны верталёты.

«Вайкінг Скай» знаходзіцца за 4—5 кіламетраў ад узбярэжжа правінцыі Мёрэ-ог-Ромсдал, якое лічыцца адным з самых небяспечных участкаў нарвежскага берага.

У момант падачы сігналу бедства лайнер дрэйфаваў у бок берага, аднак затым камандзе ўдалося запусціць адзін рухавік і адвесці судна ад берага.

1
Жвір / адказаць
24.03.2019 / 17:15
Inger, дзякуй за станоўчыя навіны. Я так разумею, што Вы ці не зь месца падзеяў інфармуе ? Наважуся спытаць (не прыміце за настырства), вандруе ?
0
Inger / адказаць
25.03.2019 / 07:15
Жвір,naviny z nrk.no, aftenposten.no, vg.no, a tam navat online jos'c' :-) Dareczy, kali Vy tak cikaviciesia, najbol'sz imaviernymi pryczynami czamu ruchaviki zatrymalisia , pakul' szto nazvany abo zbiantezhannie asadu ú filtrach paliva, jakoje tamu niedachodzila da ruchavika, abo pavietra ú systemie chladzennia, jaki pracuje na marskoj vadzie. Milaha dnia!
0
Жвір / адказаць
25.03.2019 / 20:24
Inger, о ! дзякуй за інфармацыю. :) І за пажаданьне добрага дня. Ён у мяне быў і добры, і плённы. :)

Што да праблемаў з рухавікамі, дык і першае, і другое малаімаверныя (калі рухавікі там працуюць на мазуце, альбо на салярцы) прычыны. На борце як мінімум 2 пурыфаера, таму сладж ня можа быць нагодаю, асабліва ў выпадку з саляркай. Якасьць самога паліва -  можа быць прычынаю, але ў пасажырскіх судаходных кампаніях гэтага здарыцца ня можа. Выкарыстаньне паліва пачынаюць толькі пасьля атрыманьня вынікаў лябараторных аналізаў. Дзеля гэтага адмыслова адбіраюцца пробы цягам усёй бункероўкі, па кропельцы. Яны накіроўваюцца звычайна ў адпаведную лябараторыю Амстэрдама, якая й пацьвяржае, ці можна пачынаць карыстацца палівам. Запаветрыць першы контур ахалоджваньня рухавікоў таксама яшчэ нікому не ўдавалася (я такога ня чуў нават ад аксакалаў). На маю думку, праблемы маглі ўзьнікнуць у електроніцы, якая забясьпечвае ўвесь працэс работы рухавіка, альбо паліўную сыстэму рухавіка. А перавод на ручное кіраваньне, альбо на аварыйнае, патрабуе часу...

Во, як шмат літараў напрынтаваў. :))
Паказаць усе каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ JavaScript пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ, пїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ
пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ...
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
2018 2019 2020
сакавік красавік май
ПН АЎ СР ЧЦ ПТ СБ НД
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30