Даслаць навіну
Знайсці
22
Аляксандр comrade / адказаць
18.03.2019 / 15:01
Даже не знаю, кто такой Петр Кузнецов, но БРАВО!!!! Согласен с каждой буквой!
13
Уладімір / адказаць
18.03.2019 / 15:05
Усё так. Толькі грошы ня РУСКІЯ, а РАСЕЙСКІЯ... Треба таму, чыё імя мы павінны ведаць ( я ня ведаю хто гэта такі) навычыцца карыстацца адпаведнымі тэрмінамі...
 
42
алекс / адказаць
18.03.2019 / 15:07
Ахрэнець! Абірая паміж Рыгорычам і быць у складзе Расеі я асабіста абіраю Рыгорыча хоць галасаваць на дурыбары не пайду! Бо ён меншае зло. Неяк зусім нехочыцца каб беларусы гінулі ў чарговай дупе свету халера ведае за што!
57
Anticeptic / адказаць
18.03.2019 / 15:16
Што да мяне, то я — за незалежнасць, цалкам, без Расеі і яе датацый. Я не хачу жыць ні за чый кошт і каб мне выстаўлялі ўмовы.
И я так хочу, но это - утопия...

https://nn.by/?c=ar&i=227131
7
Адыкватник) / адказаць
18.03.2019 / 15:19
1000%%%%
15
Дамініка / адказаць
18.03.2019 / 15:25
Рэдакцыя, як разумець ваш лічыльнік у каментах? Было 2--0, я націскаю на негатыўны водгук, з'яўляюцца лічбы 7--1. Як гэта разумець? Гэта ж натуральнае ашуканства, калі я галасавала супраць, а дабавілася 5 галасоў "за". Рэд. 2--0 было на момант, калі вы адкрылі артыкул. Пакуль вы яго чыталі, іншыя людзі таксама галасавалі. Пасля таго як вы прагаласавалі, паказваюцца і іх галасы, і ваш. Накручваць колькасць лайкаў немагчыма.
14
Брудны / адказаць
18.03.2019 / 15:31
Згодны з аутарам на 110%. Лукашызм уладу не аддасць таму выбярэ незалежнасць. пачнуцца сварки, дзялеж, можа расейския каналы адключаць нарэшце=> усе будзе на карысць беларускай дзяржаунасци. А дзякуючы антырасийскай прапагандзе ладная частка памяркоуных нарэшце перастане руских братами личыць.
23
LitvinM / адказаць
18.03.2019 / 15:35
Няма ніякіх датацый. Рэжым зганьбаваньня Беларусі, рэжым забіваньня беларускасьці, рэжым мертвай эканомікі, рэжым халуя, усе гэтыя каналы, увесь гэты руССкі сьвет - ВЕЛЬМІ ДОРАГА КАШТУЕ. А ў Расеі грошай мала, абрабілась Расея напоўніцу з-за ўласнага нахабства, а й папросту ідыятызма. Вось і вырашыла - хопіць плаціць за маруднае зьнішчэньне Беларусі, трэба забіваць яе да канца.
Бязглузды артыкул
15
Аляксандр comrade / адказаць
18.03.2019 / 15:37
А где все Ёпрсты и гыгыгы, которые вслед за МИДом оскорбились за "бацьку"? Чет ваших дизлайков не видно
3
Юзік Крулеўскі / адказаць
18.03.2019 / 15:39
Цытата дня:


« … Як такое здарылася? Перш за ўсё Беларусь. Можна пагаджацца з тымi шматлікімі “спецыялістамі” па беларускіх справах, якія сцвярджаюць, што Беларусь дагэтуль не праявіла дзяржаватворчых сілаў, што гэты народ абыякавы i пераважна несвядомы, што ён рэлігійна падзелены на два варожыя лагеры, як да нядаўняга часу сербы i харваты, што нешматлікія правадыры, падзеленыя паміж суседнімі дзяржавамі, дагэтуль праводзяць з-за сваіх разнастайных арыентадый разнародную палітыку. Адным словам, што Сусветная вайна не выклікала ў беларускага народа творчай сілы, актыўнага дзейснага рухавіка, дастатковага для пабудовы дзяржаўнасці…” Людвіг Хамінскі, палітык, асветнік, кнігавыдавец, 1920 г.
6
mikola ramanau / адказаць
18.03.2019 / 15:45
Аляксандр comrade,!   / Kuznjacou  (gljadzi Slounik)-raseiski spyion ! A kali bez zartau -Pravilna Napisana !
40
wowenciy / адказаць
18.03.2019 / 15:52
И я согласен с каждой буквой. Только вот: " Коля, а мы не можем обойтись без шумового оркестра?" Ну и что будут делать все эти Палкин, Малкин, Чалкин и Залкинд, когда зарплаты вдруг упадут в разы? Ну да, Лукашенко не будет, но и зарплат тоже. Все за незалежность при условии по 500. А если взять будет неоткуда? Россия может и обидеться.
17
Ёпрст / адказаць
18.03.2019 / 15:54
алекс, менавіта так! Пра Лукашэнку ня трэба нічога пісаць, усё і так даўно бачна. Але нам некаторыя "рупліўцы" упарта прапаноўваюць альбо сядзець у бульбе, альбо паспрабаваць зараз скінуць яго з трона! 
Першае. Сядзець у бульбе і назіраць, як крывавая расейская імперыя захоплівае нашу дзяржаву і на кухнях жэстачайша крытыкаваць Лукашэнку? Вядома, затое потым пойдзем шчыльнымі радамі супроць ФСБ у складзе імперыі! :-). 
Другое. Паспрабаваць зрабіць рррэвалюцыю (на грошы Крамля)? Дык праз пару гадзін расейскі спецназ ГРУ і ФСБ будзе у Мінску так бараніць Лукашэнку, што яго знойдуць павешаным на гальштуке і за гэта растраляюць Статкевіча, Лябедзьку і іншых кіраўнікоў і актывістаў усіх апазіцыйных партый! Як гаварыў таварыш Пуцін, зачышчаць дык зачышчаць, каб нішто болей не вырасла!
Вось паглядіце на Аляксандра comrade, увесь час як цяцярук клякоча - самы галоўны вораг - Лукашэнка. Трэба зараз пачаць жэстачайшаю барацьбу з ім :-). На усё астатняе ня звяртайце ніякай увагі :-). Потым усё вырашым і будзе нам шчасце :-)
17
кеша коршатый / адказаць
18.03.2019 / 15:59
алекс, тутэйшый, давай перечислим ваши любимые присказки: "Лука меншае зло, кто последний будет уезжать из страны-выключите свет, работать надо, дисциплиннннааа", а при обращении помочь: "сила, упорство, настойчивость, самообразование...", вы даже дружить не умеете...(( 
4
Палескі партызан / адказаць
18.03.2019 / 16:03
Згодны на 99%, але з тэзісам пра "мы вас не трымаем" не. Трымаюць, Бабіч сюды і прысланы, каб не адпусціць. Украіну цалкам не ўтрымалі - учынілі анексію часткі тэрыторыі і агрэсіўную вайну.
16
кеша коршатый / адказаць
18.03.2019 / 16:04
алекс, а, как же я мог забыть про ваше любимое, тутэйшае "вы сами всё понимаете...")) 
18
Ёпрст / адказаць
18.03.2019 / 16:10
Вось чаму жэстачайшы змагар за Беларусь і беларушчыну маладзён АлЯксандр comrade ва усіх сваіх каментах мае сваё толькі адно беларускае слова, адно на лацініцы, а усё астатняе выключна на расейскай мове? :-) Зараз палымянна раскажы пра тое, што табе Лукашэнка па лукашэнкаўскай Канстытуцыі даў на гэта дазвол:-)
5
Жвір / адказаць
18.03.2019 / 16:14
Юзік Крулеўскі,
Людвіг Хамінскі, палітык, асветнік, кнігавыдавец, 1920 г.
https://nn.by/?c=ar&i=227131#startcomments
Гэта цытата ад паляка. Ён бачыў сытуацыю такой, якой хацеў яе бачыць сам, і хацеў, каб яе бачылі такой іншыя. У пачатку 20 ст. усе дзяржаватворчыя сілы -  гэта эліты сваіх народаў + спрыяльныя зьнешнія ўмовы, а не "народныя масы"... Тагачасныя беларускія эліты не былі слабейшымі, чым нейдзе, хутчэй наадварот. А вось зьнешнія ўмовы, зь якімі сутыкнуліся беларускія нацыянальныя эліты, былі катастрафічна неспрыяльныя. Польшча -  то быў адзін з складнікаў тых зьнешніх умоваў...

ПС. Сп. Юзік, годзе хлудзіць...
6
Жвір / адказаць
18.03.2019 / 16:26
Беларусь не існуе на расейскія грошы. На расейскія грошы існуе антыбеларускі дыктатарскі рэжым. Вось ад гэтага Кузьняцову ( і ня толькі) і трэба б адпіхвацца ў сваіх "развагах", але ён гэтага ня робіць. Ён, як і Бабіч, пхае ў сьвядомасьць усё тую ж тэзу, толькі бокам... Ня бачу розьніцы...
8
Аляксандр comrade / адказаць
18.03.2019 / 16:36
Ёпрст,  да понятна ваша позиция - обычная трусость. И я такой же - я ничем не лучше, только осознаю этот факт, а вы придумали себе достойное оправдание. Конечно, ненавидеть Путина оно безопаснее для здоровья. 
Вот поэтому украинцы и достойны уважения как нация. Они не сказали: а давайте не будем майданить, а то мало ли нас завоюют, давайте сплотимся вокруг нашего Виктора Федоровича, ведь он меньшее зло, чем Путин и будем наблюдать как он медленно загоняет страну в таёжно-братские объятия и будем очень надеяться, что малюююсенький кусочек суверенитета украинцам для Януковича старший брат оставит. Нет - они не захотели быть с Россией в союзах и именно поэтому решили прогнать в шею того человека, который их в этот союз и тянул. 
3
Трактарыст-максімаліст / адказаць
18.03.2019 / 16:41
Ёпрст,
А вы я так разумею прытрымліваецеся тактыкі якую абраў рэжым - перасядзець, перачакаць, дай бог перажывём і ўсё устаканіцца? Такую ж тактыку рэжым абраў для барацьбы з крызісам яшчэ ў 2015 годзе. Ну і што, перасядзелі крызіс? Дапамог бог перажыць? Устаканілася? Дачакаецеся да таго, што Пуцін да 2024 так апутае па руках і нагах, што і рыпнуцца не зможаце. Ну вось стварылі працоўныя групы па далейшай інтэграцыі. Лукашэнка заявіў, што не супраць нейкай адзінай саюзнай валюты з эмісійным цэнтрам у Піцеры. Ну і? Якія вашыя прапановы? Падтрымаць Бацьку у ягонай барацьбе за незалежнасць? А працоўныя групы па інтэграцыя трэба разумець як асаблівую форму барацьбы?
1
Юзік Крулеўскі / адказаць
18.03.2019 / 17:24
Жвір,

Гэты дзядзька валодаў 8 мовамі і вольна размаўляў на беларускай. Жыў каля Паставаў, меў друкарню ў Вільні.
8
гыгыгы / адказаць
18.03.2019 / 18:01
Аляксандр comrade,ну па першае я,  як правила,  не стаулю "дызлайки" аппанентам, ци "лайки" сабе. А па другое - мекраванне аутара - яно, па форме правильнае, але па сутнасци - наиунае. Украина 5 гадоу таму вызначылася абсалютна дакладна у адпаведнасци з тыми варыянтами, што прапануе аутар. И што? -  "Бабичы" сказали - "ну не -  дык не, абидна, але што ж зробишь...".   Так? 
Тыя, за каго гуляе бабич, свае высновы  ужо дауно зрабили, а вось мы - нияких. Мы, з большага, зависли недзе там, - у 2010. Дзе вайна расии з украинай сапрауды казалася трызненнем сары пэлин и к, дзе усе думали, што дастаткова выйсци на плошчу, паслухаць вумных дзязяк, пакрычаць "Жыве Беларусь" и усе, - назаутра мы прачнемся у краине нашай мары.....   
Мы зараз жывем не тое, што у иншай краине - у иншым свеце.
Расия па сутнасць пакидае выбар не беларусам, а лукашэнку - ци ен цягне краину у склад пуцинакай импэрыи самастойна, ци даводзиць справу да майдану и ужо вымушана здаецца на миласць расии, што прыйдзе са зброяй ратаваць яго ад "каляровай рэвалюцыи". Аб меркаванни беларусскага народу у бабичау гаворка не идзе увогуле - дзеля их гэта ци вырашэннае пытанне, ци увогуле - справа не вартая уваги.
И не вина мида у тым, што яго пазицыя супала з меркаваннем народа. Таму, пакуль на сення яшчэ есць хоць не вяликая але усе ж магчымасць мы павинны пакинуць лукашэнку трэцци варыянт, яки не уваходзиць у планы рассии.
Бо кали ужо апынуся удвох, няхай сабе и з ворагам, але у адной клетцы са зверам, што паспрабавау чалавечай крыви, самае глупае што можна прапанаваць - сказаць "давайце падамауляемся з людажэрам,  и адгаворым яго, каб ен нас не сажрау - скажам яму - не жадаем! - гэта нашае права!!, и ен павинен яго паважаць!!!! ага! што гэта такое!!! у канцы канцоу! и кали ен нам дазволиць - спакайненька разайдемся у розныя баки" Так. А самы гибельны варыянт - пачаць бицца адно з адным, каб самим паубивацца. А той будзе вусы аблизваць, бо пачакае, а потым спачатку сажрэ пераможцу, ну а потым и падаллю не пабрэзгуе, а што? - свежае ж!
Трэба разумець - тых кроу не спыниць, мо наадварот, бо яны ею ужо напилися па вушы, але мы павинны зрабиць усе каб яе пазбегнуць пакуль такая магчымасць яшчэ есць. И тыя, хто гэтага не разумее, у сваю чаргу дзеляцца ци то на наиуных, ци то на правакатарау. Неяк так, камрад-саня.       
4
меркаванне / адказаць
18.03.2019 / 18:10
Аляксандр comrade, пачнём з таго, што да апошняга Майдана ўсе іншыя не разганяліся сілай, нікога не кідалі за краты за палітычную дзейнасць. Саўхознік пачаў з гвалту яшчэ з дэпутатаў парламента ў 1995-м, потым былі зніклыя палітыкі, увесь час пераследвалі і кідалі за краты на гады апазіцыянераў і грамадскіх актывістаў. Што ты параўноваеш з украінцамі? Тым больш, што яны выбралі нават былога крымінальніка ў прэзікі.
6
Жвір / адказаць
18.03.2019 / 18:42
Юзік Крулеўскі,
Гэты дзядзька валодаў 8 мовамі і вольна размаўляў на беларускай. Жыў каля Паставаў, меў друкарню ў Вільні.
https://nn.by/?c=ar&i=227131
Гэта такая хвігня, скажу я Вам, мяне на гэта ня купіш... А Вы -  як сабе хочаце...
2
Трактарыст-максімаліст / адказаць
18.03.2019 / 19:18
гыгыгы,
Таму, пакуль на сення яшчэ есць хоць не вяликая але усе ж магчымасць мы павинны пакинуць лукашэнку трэцци варыянт, яки не уваходзиць у планы рассии.
І што вы там за варыянт сабраліся пакідаць Лукашэнку? Каклі ён у каго пытаўся што яму рабіць і які варыянт яму абіраць? Будзе біць у грудзі, казаць пра незалежнасць і суверынітэт, а ў кулуарах працоўныя групы па інтэграцыі будуць распрацоўваць і падпісваць адзін акт за другім. І аднойчы з раніцы па ТБ пачуеце, што аказваецца ад Беларусі застался адна толькі назва. Вось вам трэці варыянт. 


2
Грамазека / адказаць
18.03.2019 / 19:35
Можна легка жыць на рынкавых зносинах з Расияй, кали нашвя правицели зменшаць свае апэтыты.
2
Fabbro / адказаць
18.03.2019 / 20:28
"... Но в России, кажется, поняли, что бесконечно это продолжаться не может. "

То, что в России "поняли" я слышу уже наверное лет 10. А воз и ныне там...
"tps://nn.by/?c=ar&i=227131&lang=ru

3
гыгыгы / адказаць
18.03.2019 / 20:48
Трактарыст-максімаліст, тое, пра што вы написали, гэта, па сутнасци, першы вырыянт. Але ен видавочна лукашенку не пасуе. Их канечне у крэмлинау найшмат больш. Адзин, напрыклад, - чачэнски з кадыравыми. Думаю што запраста недзе ляжыць и такая "папачка". Таму, - пакуль што для нас самы просты и видавочны - дадзим яму магчымасць схавацца за меркаваннем народа, як ен любиць гэта рабиць. Ен у гэтым зараз мае интарэс, а матывацыя пакуль, што не вельми важная.
9
Ёпрст / адказаць
18.03.2019 / 20:57
гыгыгы, падтрымліваю вашая каменты на гэтую тэму. Бачыў я дзейнасць гэтых шкаляроў у палітыцы альбо крамлёўскіх троляў - вынік - параза беларусшчыны. Гэта мне вельмі нагадвае тактыку бальшавікоў - заклік толькі да лабавой атакі на кулямёты, а там разбярэмся. Мэта адна - завалім Лукашэнку, а з Беларуссю як? Ну як выйдзе! 
Хай паглядзяць на вынікі выбараў у ВС 12 склікання (тады былі адносна дэмакратычныя выбары) і пад якімі сцягамі ішлі кампаніі і вынікі для апазіцыі! Даю чатыры гарады - Мінск, Гомель, Віцебск і Наваполацк. У Наваполацку адсотак беларусаў быў ніжэйшы, Лявон Баршчэўскі можа пра гэта сказаць! І запішыце у адсотках вынікі для апазіцыі! Беня, ну што ты будзеш нам распавядаць?
0
Адыкватник) / адказаць
18.03.2019 / 22:15
Хоть автор и прав, но есть одно НО.. 
все эти споры только между политиками! Нет самого главного- Белорусского Народа!
Нет народа как субьекта права, про которого говорится в конституции! Нет народа хозяина своего будущего!

вы все только надеетесь на когото,,, то на Бабича, то на Лукашенку... ктото что то сделает... как то пасварацца и тд. Но вы сами ничего не делаете!
Возьмите власть в свои руки! и будете решать свое будущее! Иначе будут решать, Бабичи, Лукашенки, Макеи
0
Звыклы беларус / адказаць
18.03.2019 / 22:21
Бабичу сказаць дзякуй - и паслаць на ... ! у расею на кауказ пад гару на унитаз !
3
Павел / адказаць
18.03.2019 / 22:48
Калі казаць сур'ёзна, то адзіным гарантам незалежнасці для Беларусі можа быць толькі НАТА ды Еўразвяз. Алтэрнатывы няма. Беларусі трэба кардынальна мяняць арыентацыю з усходу на захад. Рабіць гэта трэба у терміновым парадку, бо можа быць позна. Гістарычна беларусы належаць да заходняй цывілізацыі. З Расеяй мы былі разам усяго трохі больш за 200 год, і то не па сваёй волі, а пасля таго як яна нас акупавала. Але, канешне, астатняе слова застаецца за беларусамі. Калі народ і далей будзе "ні рыба ні мяса", то нас Расея ізноў захопіць. І цяпер ужо канчаткова.
1
Aleh / адказаць
18.03.2019 / 23:25
Не согласен с автором.Украина была согласна платить все по мировым ценам и платила,и интегрироваться в ЕС,в итоге организовали аннексию Крыма и войну на донбассе. Так что это Лукавство когда говорят хотите строить независимое государство так стройте,только платите за все по мировым ценам.Мало платить за газ по мировым ценам надо  готовыми быть  защищать свою страну с оружием в руках.

Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера