Даслаць навіну
Знайсці
10
Цынік / адказаць
16.11.2018 / 23:09
Адны гінуць, эканомячы на зімовых колах, іншыя на "незамярзайцы"... Суайчыннікі, гэта дакладна таго варта???
8
сік / адказаць
17.11.2018 / 08:54
Машына загіблага стаяла не на абочыне, а на паласе руху! Некаторыя прыдуркі вядуць сябе на дарозе як гаспадары і думаюць, што ўсе павінны іх аб'язжаць. На шляху трэба думаць і за сябе, і за прыдурка, які можа цябе падбіць. Перастрахованы жыве болей.
1
RADAR / адказаць
17.11.2018 / 09:25
РАЗВЕ МОЖНО НА ОБОЧИНЕ ДОРОГИ ТОРГОВАТЬ?! ВОТ К ЧЕМУ МОЖЕТ ПРИВЕСТИ ТАКАЯ ТОРГОВЛЯ!!! 
0
Пражэкт / адказаць
17.11.2018 / 14:04
сік, на фота , што у артыкуле машына стаiць на паласе бяспекi. Чаму на яе наехалi невядома, ДАI хай разбiраецца. Верагодна, што быў трэцi удзельнiк, якi вынудзiý машыну збiушую чалавека манеурыраваць з выездам на гэту паласу.
0
Казік / адказаць
17.11.2018 / 19:55
Дык гэта звычайная практыка, калі які-небудзь корч едзе па паласе тармажэння.  Хутчэй за ўсё так было і ў гэтым выпадку - грузавік ехаў па паласе тармажэння.  З-за малой хуткасці грузавік не мог ехаць па першай паласе не ствараючы перашкод іншым удзельнікам руху.  І вось калі знянацку перад грузавіком астанавіўся аўтамабіль і з яго пачаў выходзіць чалавек кіроўца грузавіка не зрэагаваў..
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера