«Хацела пакаштаваць, але перадумала! Агідна!» Брэнд марожанага зрабіў правакацыйную рэкламу
У інстаграм-акаўнце марожанага «Alcreme» з’явілася правакацыйная рэклама.
Подпіс пад фота гучыць так: «Дарослае марозіва — дарослыя фатаграфіі».
«Alcreme» спецыялізуецца на вырабе алкагольнага марожанага.
Гэты фотаздымак выклікаў неадназначную рэакцыю карыстальнікаў інстаграма. Хтосьці пісаў пра тое, што рэклама шыкоўная, смелая і дзёрзкая, аднак большасць карыстальнікаў пісалі, што рэклама не проста сэксісцкая, але і ганебная і мярзотная.
Зрэшты, вытворцаў марожанага гэта не засмучае.
У фотаальбоме з’явілася фота яшчэ адной голай мадэлі з ражкамі марожанага. Вытворцы здымак падпісалі так:
«Жахліва, зноў прыгожая дзяўчына. Яшчэ і голая. Фу. Ярка, сакавіта, пошла.
Мяркуючы па каментарах да апошніх пастоў мы выдатна напалохалі жаночую частку аўдыторыі. Спыняць шэраг фота мы на гэтым не плануем: паўтара месяца вялі здымкі і апрацоўку. Усяго толькі вельмі стараліся паказаць, што марожанае - не толькі для дзяцей.
У нас смачнае і стылёвае марозіва, таму і здымка адпаведная, а дзіця з ражком можна ўбачыць у 10000 іншых інстаграмаў вытворцаў.
Мы ўвесь час спрабуем новае. Таму ў нас такія продажы.
BTW [«by the way», дарэчы], на фатаграфіі дзяўчына з марожаным. Як і на папярэдніх. Усе астатняе — ваша фантазія».