Даслаць навіну
Знайсці
3
Ягор / адказаць
11.07.2018 / 19:02
Ну ё маё. Як можна усур'ёз успрымаць парады чалавека, якi блытае калорыi i кiлакалорыi? Хвiлiнка асветы: "кал" - калорыя, "ккал" - кiлакалорыя, цi 1000 кал (адна тысяча калорый).
0
Юры з-пад Дворышча / адказаць
11.07.2018 / 22:29
Рагнеда кожны дзень сілкавалася адным, літаральна, цукрам, і зьдзіўляецца, скуль + 2 кг.
1
Олег / адказаць
11.07.2018 / 22:31
Хахахаха!!! Рекомендации фитнес тренера))) А откуда ему знать, что правильно?))) кошмар
2
Nala / адказаць
11.07.2018 / 23:35
О,точно.В этом году тоже заметила,что мой животик после,казалось бы,разгрузочного дня с ягодами-фруктами заметнее,чем после дня обычного,даже достаточно насыщенного,рациона.Думала,что только у меня такая особенность организма.А оно вон как.Но при этом,мне кажется я не слишком-то много и ем этих ягод.Или пол литровая банка,например,черешни за один раз это много? Какая все-таки несправедливость(
0
Грамазека / адказаць
12.07.2018 / 07:36
А яшчэ корка арбузная сдымае галауны боль
1
Гость / адказаць
12.07.2018 / 07:56
"Все барышни, сидящие на диете, с нетерпением ждут лета." А когда оно наконец придет ? На дворе ужЕ июль, пора липе цвести :-)
3
Гость / адказаць
12.07.2018 / 08:00
Суточная потребность человека 2000-4000 килокалорий, что эквивалентно 10 тоннам этих диетических арбузов !
0
Алена / адказаць
12.07.2018 / 12:42
а бацюхна, ну што гэта за жыццё, кавуна баяцца! набралі 2 кг, скінулі! у чым праблема?
0
Telegram-канал cybulinka. / адказаць
15.07.2018 / 15:58
Фруктоза не так моцна, у параўнаньні з глюкозай, павышае ўзровень інсуліну ў крыві. Таму чалавек можа зьесьці нечага яшчэ болей. Некалі ладзілі дасьледваньне: дзьве групы ахвочых, адны пілі напоі з фруктозай, другія з глюкозай. Потым удзельнікам досьледу сканавалі мозаг і паказвалі малюнкі са смачнай ежай. У выніку жаданьне "перакусіць" было большым у тых, хто спажываў фруктозу. Аднак гэта не актуальна для садавіны і гародніны, бо там фруктоза трапляе ў арганізм чалавека са значнай колькасьцю цэлюлёзы. Цэлюлёза арганізмам не засвойваецца і рушыць далей у тоўсты кішачнік разам з фруктозай. То бок фруктоза мінуе страўнік і, адпаведна, не засвойваецца арганізмам. Таму не зусім зразумела, якім чынам фруктоза з тоўстага кішачніку "перашкаджае працэсу спальвання ліпідаў" і "блакуе ўтварэнне гармонаў" (якіх?), улічваючы той факт, што фруктоза метабалізуецца пераважна ў печані (там фруктоза пераўтвараецца ў глюкозу). Кавун ўсё-ткі мае энэргетычную каштоўнасьць большую за "20 калорый": ад 25 ккал на 100 г. прадукту. Да таго ж ў гэтай колькасьці прадукту шмат вады, каля 5.8 г. вугляводаў і пэўная колькасьць целюлёзы, куды ж без яе.
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера