Даслаць навіну
Знайсці
10
Ягор / адказаць
22.05.2018 / 18:55
Ржака-сумны вусень =)
4
а ф ь л А / адказаць
22.05.2018 / 19:00
нормальный, хотя немного похож на игрушечный.
6
Вера / адказаць
22.05.2018 / 19:24
Што нам ваш Мінск. Мы на ПАЗіках ржавых ездзім.
10
Зміцер з Вiльнi / адказаць
22.05.2018 / 19:38
Зноу кувалдаю дый баннiкам збіраюць?
1
ЯНКА / адказаць
22.05.2018 / 19:42
🚌 Між тым больш пацешна выглядаюць «электробусы асабліва малое ўмяшчальнасьці». Во такі цуд я спаткаў кагадзе https://ibb.co/cSpxvo
3
макс / адказаць
22.05.2018 / 20:13
WHY??? ;-(
3
Поўная скрыня / адказаць
22.05.2018 / 20:19
Добрая справа, паказальны факт, што дбае пра Белкамунмаш гараджан. Абласныя цэнтры таксама былі б у захапленні ад такой тэхнікі.
Наступным крокам па вяртанні чыстага паветра ў горад павінны быць захады ўладаў па адкрыцці вялікай колькасці станцый для хуткай падзарадцы электрамабіляў. Гэта будзе старт для замены сёняшняй безлічы смярдзючых і грымячых аўто і матацыклетаў на сучасныя мадэлі.
2
Перфекцыяніст / адказаць
22.05.2018 / 20:22
Удалы рэстайлінг. Засмучае толькі надпіс Vitovt.
4
Пасажыр / адказаць
22.05.2018 / 20:30
Слухайце, ды якая розніца, які ў гэтых беларускіх людавозаў дызайн! У іх летам спёка, а зімой холад! А чаму? А таму што не прадугледжаны нармальныя люкі. У новых тралейбусаў увогуле зверху люкаў няма, у мазаўскіх аўтобусаў праз тыя амаль "касмічныя" люкі нічога не праходзіць. Кандыцыянераў для лета няма. А зімой эканомяць на ацяпленні. Дык нафіга той дызайн? У Варшаве з аўтобуса летам вылазіць не хочацца, так там утульна.
1
Слава / адказаць
22.05.2018 / 20:45
Трэба не Vitovt, а Vitaut. 
4
Ржавый Гарри / адказаць
22.05.2018 / 21:00
Судя по 3D-модельке, в этом электробусе будет как в теплице - окошки открываемые не предусмотрены, а про то, как кондиционеры у нас включают - все знают. В автопарке водителю скажут - экономь топливо, тот кондей и не включит, в итоге народ парится и тухнет. В прошлой модели троллейбуса Витовт такая самая проблема.
1
Віктар / адказаць
22.05.2018 / 22:03
Усё мне тут падабаецца, акрамя аднаго: што гэта за Vitovt? Ну няўжо цяжка было назваць Vitaut?
1
Northbelarusan / адказаць
22.05.2018 / 22:51
Слава, маеш рацыю! Дык маем расейскія назвы «Витовт», «Горизонт», «Витязь», «Луч» і г.д. Як быццам нам забаранілі даваць назвы па-беларуску, то бок на мове продкаў. Адкуль нясьвядомыя работнікі “Белкамунмашу” ведаюць пра Вітаўта? Я зьдзіўляюся. Калі яны ведаюць пра яго, дык хай клічуць па-беларуску. Што тут замінае? Не разумею.
1
Northbelarusan / адказаць
22.05.2018 / 22:54
Ржавый Гарри, паколькі міністры едуць на ўласных аўта. Ім усё роўна.
6
ИП Шамякин, УНП xx5763xxx / адказаць
22.05.2018 / 22:59
Какая разница, если динамики всё равно ревут так, что на улице за квартал слышно, не говоря о бедолагах-пассажирах (наушники бесполезны). Многим из которых эта ерунда бьёт по мозгам от получаса и больше в один конец. Не, уж лучше старые добрые Икарусы, но чтоб ехалось в спокойной обстановке!
9
Александр / адказаць
22.05.2018 / 23:03
Транспорт в городах в беларуси супер медленный. Черепахи. Ни в какое сравнение с Москвой Питером Парижем Берлином Барселоной не идет. Кстати там конструкция (на западе) позволяет и снижает пол (ступеньку) при остановке!!!! У нас корыта жаркие или холодные как черепахи.
3
Valadzimir / адказаць
22.05.2018 / 23:59
Назва аўтобуса "Vitovt" - дэманстратыўна-зьдзеклівае глумление белоруссов над гісторыяй Вялікай Літвы!  
2
Илля / адказаць
23.05.2018 / 01:27
сумны вусень и гэта яшчэ добра прамоуленна як па мне гэта нагадвае лакаматыу цягника што выраблялися сискамасиськи пры Брэжневу
6
Колька / адказаць
23.05.2018 / 02:13
отличный дизайн
2
Common Sense / адказаць
23.05.2018 / 03:03
BYD кітайскія электробусы яшчэ горш. Трэба патрымліваць свайго вытворца чым карміць чужога. http://www.latimes.com/local/lanow/la-me-electric-buses-20180520-story.html?outputType=amp
6
Элтон Макс / адказаць
23.05.2018 / 04:18
100% собрано в Беларуси из 100% импортированного из Китая металлолома. Лучше бы коней пустили с повозками а экскорт лкшнк на ослах, а то сам ездит на немецких картежах за деньги народа а народ на Китайском металлоломе.
3
Northbelarusan / адказаць
23.05.2018 / 06:23
ИП Шамякин, УНП xx5763xxx, Ікарусы моцна смярдзяць і зімою вельмі холадна! Ня трэба нам.
2
Гарадзенец / адказаць
23.05.2018 / 07:56
Nice!
1
Мянчук / адказаць
23.05.2018 / 08:08
Гэта вельмі добра, што зьявяцца. Але першае: трэба і рэгіёнам таксама сучасны транспарт, другое: назву маглі б і па-беларуску зрабіць - Vitaut.
2
Anarkisto / адказаць
23.05.2018 / 08:50
Яшчэ б Vitautas напiсалi, манкурты
3
Anarkisto / адказаць
23.05.2018 / 08:51
А за МКАДам калiнебудзь з'явiцца хоць адзiн электробус? Цi там людзi не жывуць i электрычнасьць яшчэ не вынайшлi?
2
Centurion / адказаць
23.05.2018 / 09:08
Anarkisto, y Магілёве ёсьць. 
2
Spadar / адказаць
23.05.2018 / 11:35
А чаму не чырвона-зялены, ці гэта брыдка выглядае?
2
Вожык з крывіі... / адказаць
23.05.2018 / 15:23
А ў рэгіёнах калі?
0
Anarkisto / адказаць
23.05.2018 / 18:24
Centurion,
Да? I колькi iх у тым Магiлёве, а галоунае адкуль яны там узялiся? 
0
Юрась Беларус / адказаць
23.05.2018 / 19:15
ЯНКА, калі мы гаворым аб грамадскім транспарце, дык такія маленькія электробусы насамрэч выглядаюць смешна. Але, калі мы гаворым аб міжгародніх перавозках, дык электрамаршруткі з аднаразавым ходам да 400 км насамрэч вельмі патрэбныя.
2
Цьфу / адказаць
23.05.2018 / 22:43
Нешта падобнае знешне ўжо бегае ў Мінску па рэйках - трамвай. У якім страшна падумаць ік у летнюю гарачыню ездзіць давядзецца. Мабыць толькі ад безвыходнасці, з гора. Думаю, што і ў гэтых электробусах падобны ж здзек з людзей будзе гарантаваны. 
1
Канстанцін з-пад Оршы / адказаць
24.05.2018 / 12:16
Удалы дызайн і тэхніка перэспектыўная ,але шмат не закончанага ,вентыляцыя салона сьпекай сапраўды слабая ,ну а назва мае быць vitaut .
0
Vital NY / адказаць
01.06.2018 / 16:15
Няхай яшчэ google translate выкарыстуюць - напдпiс на дзверах "entranSe" - хаця б ужо ENTER як ва усiм свеце б напiсалi. NN - я вам дасылау гэтае фота - калi ласка дапамагiце нашаму iмiджу краiны :)
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера