Даслаць навіну
Знайсці
3
Žvir / адказаць
08.02.2018 / 11:59
Zanadta šmat knopak dy roznych džojscikaū.
0
LMI / адказаць
08.02.2018 / 12:05
ЗАТО - хай так завецца
11
Дзядьзька ў Вiльнi / адказаць
08.02.2018 / 12:07
250 кiлометраў? Я ад Мiнска жыву у 120. То бок, я вырашу дзяцеў у якi цырк завезцi, па горадзе крыху пакручуся, то мне да хаты крыху не хапае; я мушу 45 хвiлiн чакаць на электразапраўцы? 
Тэарэтычна, якраз перад мною на запраўку можа заехать другi беларусаўскi электранедадзелак; ён таксама будзе запраўляцца 45 хвiлiн. Ды што, марнаваць 90 хвiлiн?
А праз пару год ёмiстасць акумулятара ўпадзе. А ўзiмку... Не, я свайго пыжыка калi й замяню, то на другога пыжыка. Далейшых поспехаў роднаму аўтапрому.
1
Пётр / адказаць
08.02.2018 / 12:12
За такие деньги, в Беларуси данные авто "нужны" единицам.
10
столінскі / адказаць
08.02.2018 / 12:16
не тэсла, канешне, але таксама добра.
0
pb82 / адказаць
08.02.2018 / 12:18
Hяма часу тлумачыць. Зараз мусім адну машыну запусьціць у космас пад песьні Саладухі.
7
Стэпка / адказаць
08.02.2018 / 12:38
Направление развития крайне перспективное, но только не с китайским качеством!
17
Туш / адказаць
08.02.2018 / 12:40
Нармальныя аўто, асабліва седан. Абсалютнай большасці беларусаў 250 (на Онлайнеры пазначана 300 км) будзе хапаць з галавой. А незадаволеным прапаную падумаць колькі ТЫСЯЧ даляраў яны сэканомяць на бензіне, маслах і абслугоўванні, бо электрамабіль не патрабуе гэтага. Карацей, былі бы грошы, узяў бы. А свае падтрыманая прапуканыя пыжыкі сабе пакіньце.
3
Канстанцін з-пад Оршы / адказаць
08.02.2018 / 12:40
Для такіх аўта нам бракуе станцый зарадкі,з часам гэта можа змяніцца,як і прабег без зарадкі так сама павялічыцца,прагрэс нестаіць на месцы,сумнеўна толькі якасць кітайскага аўтапраму.
0
Юрась Беларус / адказаць
08.02.2018 / 12:42
Кошт на двухмеснае аўто яўна завышаны прыкладна ў 3 разы. "Джэнэрэл Моторз" ужо выпусціў двухмесныя электрамабілі за 5000 даляраў, пакуль толькі для Кітая с запасам ходу ў 155 км.  
https://ecotechnica.com.ua/transport/2595-general-motors-vypustila-elektromobil-za-5000-poka-tolko-dlya-kitaya.html
Ёсць і аўто з дастаткова вялікім прабегам на 310 км і на 4 чалавек. Выпускаюцца ў Кітаі. Кошт - прыкладна той самы, як і ў нашага будучага седана - ад 22000.даляраў. 
https://ecotechnica.com.ua/transport/2587-kitajskij-elektrokrossover-ge3-poluchil-bolshoj-zapas-khoda-i-nizkuyu-tsenu.html
7
:) / адказаць
08.02.2018 / 12:43
Как бы интересно. что электромобиль. но неинтересный дизайн, что просто какое-то проходное и не стало и вряд ли станет каким-то эталоном стиля. да еще для белорусов. Как бы электромобиль - это определенный двигатель. определенный стиль в автомобилестроении.  а внешне никак. 
2
ласло / адказаць
08.02.2018 / 12:45
Дорого, аккумуляторы долго не служат, это как с  прінтерами, сам принтер должен быть дешевым. а картрджи дорогими
0
Чэлентана / адказаць
08.02.2018 / 13:05
Прапаную назву ZLOTYE! Бо кошты неадэкватныя!
1
Хром / адказаць
08.02.2018 / 13:18
Дадзеныя так сабе, а калі улічыць той факт, што з зарадкай усё кепска, а плюс абслуга, плюс беларуская якасьць, якая жадае лепшага, карацей падсумаваушы усе я вырашыу паездзіць на сваім старэнькім фардзе яшчэ пяток гадкоу
3
Павал / адказаць
08.02.2018 / 13:24
Хопiць ужо электробусау
0
... / адказаць
08.02.2018 / 13:27
Z for Zianon! Zянон вяртаецца!

0
хамса / адказаць
08.02.2018 / 13:32
>Zянон
хто з чым кладзецца спаць) а я бачу NN)
2
Iгарок / адказаць
08.02.2018 / 13:47
Стэпка я вам по секрету скажу, что китайское качество в разы лучше беларусского
8
аёй / адказаць
08.02.2018 / 13:48
...,куды ён вяртаецца, твой "Zянон"? Ён сядзіць тамака, дзе ён сядзіць 21 год. І нікуды не зьбіраецца вяртацца. Ані пешшу, ані на белым кані, ані на дэльтаплане або дырыжаблі.  Супакойся!
3
Мулла Омар / адказаць
08.02.2018 / 13:50
Вот что может получится из китайской швейной машинки с электроприводом если к ней приделать колёса.
0
Боўціла / адказаць
08.02.2018 / 14:13
электрычны Z - гэта        Заскок!
0
Алесь / адказаць
08.02.2018 / 14:15
Чуть снизить цены, чуть увеличить емкость, кол-во мест заправки, приемлимые кредитные условия и, со временем, можно подумать... 
2
Гость / адказаць
08.02.2018 / 14:18
Дзядьзька ў Вiльнi, дизель/бензогенератор в багажнике поможет.
0
paleshuk / адказаць
08.02.2018 / 14:29
Будзе 8-10 тыс. можна думаць, а так - дорага.
1
папагена / адказаць
08.02.2018 / 14:40
Нэймінг варты прыза ў студыю..
Купляй "За тыя"! А за гэтыя?
2
Серебристый БМВ / адказаць
08.02.2018 / 14:43
Если мобила разрядилась, то достаем зарядку и решаем проблему. Можно сразу и позвонить или в интернет выйти . А если такое чудо разрядилось? Пол дня заряжать надо и сразу никуда не поедешь. Да и на дальнюю поездку ехать боязно на этом "вытокотехнологичном" китайском ведре. Это очевидно. А вот под эту марку цены на топливо повышают только идиоты, в надежде, что толпа повышение цен в очередной раз пропустит мимо ушей, читая такие опусы.
0
Redo / адказаць
08.02.2018 / 16:29
У нас любое дело стараются "завалить". Завалят и это...
0
jagor / адказаць
08.02.2018 / 20:24
Яшчэ адзін "народны"... Восемь гадоў ня есьці і ня піць. 
0
Мулла Омар / адказаць
08.02.2018 / 20:38
Гость,за дизель-генератор в багажнике зачот! 
0
Саша / адказаць
08.02.2018 / 20:54
Жадаю каб атрымалась, але такое адчуванне што зноў праляцім.
–першае: кошт
–другое: рынкі збыта
3
Максим Дизайнер / адказаць
09.02.2018 / 09:11
Мелкий - ничего такой. Но за такие логотипы нужно сразу бить толстой деревянной линейкой по рукам.
0
Сэнс / адказаць
09.02.2018 / 09:22
Цо-то-е -  адным словам....
0
Гойко Митич / адказаць
09.02.2018 / 10:07
Сейчас ещё Джыли с тремя аккумуляторами под капотом подоспеет.
1
Анатоль / адказаць
09.02.2018 / 12:21
Зноў чарговы пралёт. Адны панты…, ніякай эканомікі, Народныя грошы на вецер.
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера