Беларускі брэнд выпусціў калекцыю адзення для эліты і хатніх хлопчыкаў
Мінскі стрыт-фэшн брэнд ELPNK DZGN (Electropunk Design) прадставіў новую калекцыю адзення «Metal Underground 2018» для ўсіх, хто ўлюбёны ў начное жыццё і электронную музыку.
Брэнд вядомы тым, што робіць адзенне для электронных музыкаў накшталт Pixelord ці Mustelide. Але ёсць у іх рэчы і для паўсядзённага, не сцэнічнага вобразу.
Напрыклад, у новай калекцыі ёсць асобны блок з базавым адзеннем: шкарпэткі, джынсы, спартыўныя нагавіцы, плашчы і бомберы. Прадстаўленая таксама лімітаваная серыя швэдраў ручной вязкі «Homeboys» і элітныя рэчы з вялікай колькасцю скуры і футра. «Нам хацелася раскрыць брэнд з розных бакоў», — тлумачаць дызайнеры.
0
0
0
0
0
0
«Усёй Беларуссю скідваліся на рэкламу»: Ксенія Сабчак рэкламуе беларускі гель для броваў коштам 6 рублёў
 13
Каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
Лукашэнка звольніў Косінца з пасады свайго памочніка
 1
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера