H&M абвінавацілі ў расізме праз дзіцячы швэдар ФОТАФАКТ
Шведскі брэнд H&M змясціў на сваім сайце фотаздымак цемнаскурага хлопчыка, апранутага ў худзі з надпісам: «Самая крутая малпа ў джунглях». Інтэрнаўты адрэагавалі імгненна і абвінавацілі кампанію як мінімум у некарэктнасці, а як максімум — у расізме.
. @hm, have you lost your damned minds?!?!?! pic.twitter.com/EYuCXLZtv3
«Вы страцілі розум?», — звярнуўся да кампаніі ў твітары аглядальнік The New York Times Чарльз Блоў. Яго допіс рэтвітнулі ўжо шэсць тысяч чалавек.
Карыстальнікаў абурыў яшчэ і той факт, што дакладна ў такую ж мадэль худзі, але іншага колеру і з надпісам «Эксперт па выжыванні», апранулі дзіця са светлай скурай.
So the black kid gets to wear the H&M sweater with "Coolest monkey in the jungle" and the white kid with "Survival expert". This is beyond disgusting. It's a projection of your neocolonial thinking. You won't see me anywhere near your shops these days @hm. pic.twitter.com/Gl7OtdVw4p
«Гэта прыкмета вашага неакаланіяльнага мыслення», — адрэагаваў нідэрландскі журналіст.
Кампанія ўжо выбачылася за гэтыя фотаздымкі і выдаліла іх з сайта.