«Арарат» прэзентаваў у Мінску мабільны дадатак, які распазнае вашыя эмоцыі ФОТЫ
09 лістапада 2017 года ў адным з утульных кіназалаў Falcon Club гасцей запрасілі здзейсніць незвычайнае падарожжа на прэм'еры фільма «Забойства ва ўсходнім экспрэсе». Удзельнікам мерапрыемства прадставілі ўнікальную трохбаковую распрацоўку — мабільны дадатак «ARARAT. Heart to Heart», здольны распазнаваць эмоцыі.
Распрацоўка з'яўляецца вынікам трохбаковага супрацоўніцтва АРАРАТ, IT-кампаніі Synpatic (NeoSound) і шклозавода «Нёман», пры ўдзеле рэкламнага агенцтва NEF\TBWA (Беларусь).
На прэм'еры фільма «Забойства ва ўсходнім экспрэсе» госці атрымалі эксклюзіўную магчымасць першымі выпрабаваць дадатак на смак.
Для гэтага спатрэбіліся ўсяго тры складнікі: спецыяльна распрацаваныя беларускімі спецыялістамі шклозавода «Нёман» куфлі, грані якіх ідэальна адлюстроўваюць 3D-галаграмы, планшэт з аперацыйнай сістэмай IOS або Android і, вядома, легендарны каньяк 10-гадовай вытрымкі «Ахтамар», які схіляе да душэўных гутарак.
«Мы ўпэўненыя, што наша ідэя выкарыстоўваць распазнаванне эмоцый і навучальныя алгарытмы выкліча водгук не толькі ў Беларусі — гэта тое, што прыйдзецца па гусце і на іншых рынках, таму што новыя тэхналогіі — будучыня, якая аб'ядноўвае нас з тымі, хто выбірае АРАРАТ незалежна ад краіны або рэгіёна», — адзначыла падчас прэзентацыі праекта Карын Мадэлье, дырэктар па маркетынгу і продажах Ерэванскага каньячнага завода.
Алгарытм працы дадатка просты: праграма распазнае тры віды магчымых актыўнасцяў (гутарка, прагляд фільма і праслухоўванне музыкі), счытвае эмоцыі, якія ўзнікаюць пры гэтым у карыстальніка, і адлюстроўвае іх у форме аб'ёмнай 3D-галаграмы ў самым сэрцы келіха АРАРАТ. Такім чынам, 130-гадовыя традыцыі легендарнага АРАРАТ і сучасныя інфармацыйныя тэхналогіі аб'ядналіся ў адным келіху.
«У рамках глабальнай кампаніі «Ад сэрца да сэрца», пабудаванай вакол важных слоў і фраз, якія суправаджаюць значныя моманты нашага жыцця, мы распрацавалі ўнікальны дадатак, здольны распазнаваць эмоцыі — «ARARAT. Heart to Heart» і эксклюзіўныя келіхі да яго. Выкарыстоўваючы сучасныя тэхналогіі, мы хочам нагадаць пра тое, што ў свеце, дзе кожны з нас акружаны рознымі гаджэтамі, няма нічога больш каштоўнага, чым цеплыня чалавечых зносін. Дзякуючы дадатку «ARARAT. Heart to Heart» падзяліць моманты зносін з блізкімі стане значна цікавей», — адзначыла Ануш Амбарцумян, дырэктар па маркетынгу Pernod Ricard (Minsk).
Крэатыўны дырэктар міжнароднага агенцтва NEF\TBWA Іван Панамароў заклікаў прысутных як мага больш актыўна выкарыстоўваць дадатак: «Модуль, які ўбудаваны ў дадатак, становіцца больш дакладным з кожнай вашай гутаркай, таму я прашу пампаваць, усталёўваць дадатак і гутарыць з ім. Кожны такі момант будзе павышаць дакладнасць вызначэння эмоцый. Акрамя таго, ужо цяпер вы зможаце загрузіць у ваш келіх важнае фота ці тост».
Дадзены дадатак з'яўляецца першым падобнага роду праектам, які аб'яднаў намаганні беларускіх IT-спецыялістаў з сіліконавай даліны, класічнага шклянога вытворцы і міжнароднага алкагольнага брэнда.
Па словах Таццяны Туравай — аўтара ўнікальных куфляў АРАРАТ, — прапанова ўдзельнічаць у дадзеным праекце стала персанальным чэленджам.
«Я даўно працую са шклом, аднак тут нам трэба было зрабіць не проста келіх, а паўнавартаснае інжынернае рашэнне. Агулам мы вырабілі 12 ітэрацый з формай, каб знайсці ідэальныя прапорцыі крыштальных келіхаў, кожны з якіх выдзімаецца ўручную. Асобным дызайнерскім дасягненнем варта назваць магчымасць пакласці келіх на любую з граняў».
Дадатак даступны для запампоўкі ў AppStore і Google Play бясплатна.
Унікальныя куфлі АРАРАТ можна набыць з 10 лістапада 2017 года ва ўсіх крамах сеткі Vino-Vino, «Армянскія каньякі», а таксама ў буціку АРАРАТ.
Халодныя лістападаўскія вечары створаны для цёплых зносін «ад сэрца да сэрца» — з келіхамі АРАРАТ і легендарнымі армянскімі каньякамі яны стануць яшчэ прыемнейшымі.