Знайсці
26.09.2017 / 16:382РусŁacБел

Беларускі бізнэс збярэцца на канферэнцыю, каб абмеркаваць хайп, эмацыйны інтэлект і правакацыі

Сёння не важна, буйны ты гулец на рынку ці не. Любая кампанія можа застацца ні з чым ці наадварот — вокамгненна праславіцца, толькі загрузіўшы відэа на YouTube. Менавіта таму важна разумець, якія трэнды зараз на ўздыме, што набярэ сілу у 2018 годзе і як гэта можна выкарыстоўваць на карысць бізнэсу.

Возьмем да прыкладу правакацыі, якімі цяпер захапляюцца шматлікія кампаніі. Постэры Burger King ужо нікога не здзівяць, але людзі ўсё роўна чакаюць працягаў і скупляюць прадукцыю сеткі. Ці можа нешта падобнае адбыцца ў Беларусі? Арганізатары канферэнцыі «Трэнды бізнэс-камунікацый 2018» запэўніваюць, што ўсё магчыма. Галоўнае — злавіць трэнд і пісьменна інтэграваць у пазіцыянаванні брэнда.

«Яркія правакацыі на трэндах не раз ўсплывалі і на нашым рынку, — тлумачыць Наталля Крашэўская, кіраўнік камунікацыйнага агенцтва «Драйв-Медыя». — Але не заўсёды яны заканчваліся чымсьці добрым для брэнда. Успомніш і хрэн ABC, і «краўцоў Марк Formelle» і апошні прыклад — вады «Слаўнай». Але калі, напрыклад, у PR-кампаніі Марк Formelle было больш за 90% станоўчых водгукаў, а продажы выраслі на 22%, то «Слаўнай» прыйшлося апраўдвацца, а паток негатыву з боку патэнцыйных спажыўцоў зашкальваў. Вось пра тое, як пабудаваць прыгожую правакацыю, прайсці па мяжы, але не зваліцца ў трэш, пошласць або безгустоўшчыну, мы і будзем казаць у адпаведнай секцыі канферэнцыі».

Арганізатары канферэнцыі плануюць аб'яднаць усе ключавыя трэнды, якія будуць вызначаць бізнэс-камунікацыі ў наступным годзе. Прычым гаворка пойдзе не толькі аб маркетынгу і PR, але і ўнутраныя камунікацыі, а таксама продажу. Асаблівая ўвага будзе нададзена камунікацыях ў сацыяльных сетках. «Мерапрыемства носіць практычны характар: спікеры не толькі пазначаць трэнды будучага года, але і дадуць інструменты, якія варта выкарыстоўваць, а таксама раскажуць, як пазбегнуць правалаў», — працягвае Наталля.

Спікерамі стануць эксперты з Беларусі і Расіі. У прыватнасці, аб хайпе ў сацыяльных сетках і сітуацыйным PR раскажа Digital Jesus скандальна вядомай кампаніі Aviasales Дзмітрый Калодзін (Расія), з новымі трэндамі ў сферы фінансаў і бухгалтэрыі пазнаёміць заснавальнік кампаніі «Бізнэс-Старт» Вольга Іваненка, пытанні развіцця эмацыйнага інтэлекту падыме ўласнік Школы бізнэс-коўчынгу Ірына Марэцкая. Новым трэндам у кіраванні персаналам будзе прысвечаны выступ Аміны Ідзігавай.

Пра тое, як брэндам заставацца актуальнымі для моладзі і правільна камунікаваць з пакаленнем Y і Z раскажа дырэктар па карпаратыўных камунікацыях PBN Hill + Knowlton Наталля Каралёва (Расія).

Таксама на канферэнцыі выступяць сузаснавальнік Terra Group Віталь Крыўко, крэатыўны дырэктар у AIDA Pioneer Group Дзмітрый Апаленіс, дырэктар па рабоце з кліентамі Webmart Group Антон Шлавенец, аўтар папулярнага блога Саша Ван Экер (Расія).

Канферэнцыя «Трэнды бізнэс-камунікацый» адбудзецца 3 лістапада ў Renaissance Minsk Hotel (праспект Дзяржынскага, 1Е). Пачатак - у 10.00.

Кантакты: тэл. +375 29 3967771 або па электроннай пошце: [email protected]

Да 30 верасня дзейнічае спецыяльны прайс — 140 Byn

* Матэрыял друкуецца на правах рэкламы

Клас
Панылы сорам
Ха-ха
Ого
Сумна
Абуральна
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
ПНАЎСРЧЦПТСБНД
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031