Ад Маладзечна да літоўскай мяжы пусцілі электрацягнікі
У электрыфікацыі ўчастка чыгункі брала ўдзел кітайская кампанія.
На станцыі Пруды прайшла цырымонія адкрыцця руху цягнікоў на электравознай цязе на ўчастку Маладзечна-Гудагай-Кяна, перадае карэспандэнт БелТА.
Беларускай чыгункай электрыфікаваны ўчастак Маладзечна-Гудагай-дзяржмяжа працягласцю 84 км. АТ «Літоўскія чыгункі» электрыфікаваны ўчастак дзяржмяжа — Н. Вільня працягласцю 27 км. Будаўніча-мантажныя работы былі пачатыя ў верасні 2015 года.
Работы праводзіліся ў адпаведнасці з дамовай будаўнічага падраду, заключанага паміж БЧ і Кітайскай кампаніяй па экспарту і імпарту электраабсталявання (CUEC). Кітайская кампанія ажыццяўляла комплексную пастаўку абсталявання, арганізавала працу субпадрадных арганізацый, выканала працэдуры метралагічнай паверкі вымяральнага абсталявання, правяла навучанне персаналу БЧ. Праект фінансаваўся за кошт крэдытных рэсурсаў Экспартна-імпартнага банка Кітая, а таксама ўласных сродкаў БЧ і інавацыйнага фонду Мінтранса.
Аб'ём выкананых работ склаў $ 72 млн. «Асабліва важна адзначыць, што беларускімі будаўнічымі арганізацыямі аб'ём аказаных паслуг, пастаўленага абсталявання і матэрыялаў склаў $ 41 млн, або 57% ад агульнага аб'ёму выкананых работ. Аб'ём будаўніча-мантажных работ, выкананых беларускімі прадпрыемствамі, у цэлым па аб'екту — 97%», — удакладнілі ў БЧ.
З увядзеннем у эксплуатацыю ўчастка Маладзечна-Гудагай-дзяржмяжа доля грузаў, перавозяцца па электрафіцыраваных участках БЧ, вырасце з 40% да 60%.