Даслаць навіну
Знайсці
0
Scooter / адказаць
18.03.2013 / 16:57
Ага, вось толькі ці будзе існаваць гэты самы Эўразьвяз праз 20-25 гадоў...
0
LMI / адказаць
18.03.2013 / 17:11
Можна і паспрачацца наконт Беларусі калі фунтаў не шкода.
0
я / адказаць
18.03.2013 / 17:47
через 20-25 лет Евросоюза не будет уже лет 10-15 как
0
резонный / адказаць
18.03.2013 / 17:48
Через 20-25 лет - не вызывает интереса. Даже при сохранении ну нас бесплатной медицины мало кто из ныне живущих дотуда доживёт, а значит какая разница? Похоронят в еврогробу по евростандартам разве что?
0
Дзядзька Самасвяд / адказаць
18.03.2013 / 18:28
........ Праз столькi гадоу зямны сьвет будзе значна зьменены (i далёка не ва усiм да лепшага) але(скарыстаушы вядомую фразу), гэта будзе ужо зусiм iншая гiсторыя ........
0
літвінка / адказаць
18.03.2013 / 18:39
Гадоў 5 - і Беларусь у Еўразвязе! Хай гэта будзе слоганам палітычнага аб'яднаньня 5-я калёна. Хутчэй, спадарства, стварайма рух за далучэньне да Еўразвязу!!!
0
Мiмаходзь / адказаць
18.03.2013 / 22:29
Тое, што будзе праз 20-25 год можа прагназаваць толькі несур`узны і безадказны чалавек, ці той, хто хоча выдаць жадаемае за сапраўднае. Лес Беларусі вельмі цяжка вызначыць: нашае геаграфічнае размяшчэнне - гэта наша шчасце і наша бяда. Але, бадай, хучэй бяда
0
Анатоль Сідарэвіч / адказаць
18.03.2013 / 23:06
Спадзяюся, што гэтая бюракратычная структура -- ЕЗ -- доўга не працягне.
0
askrealp@lesapark / адказаць
19.03.2013 / 00:53
Цалкам абгрунтаваны прагноз, амаль аптымістычны . Калі празахадная Эстонія далучылася да ЭЗ у 2004, падлічыце, што ёй патрабалася 13 гадоў адданасці еўрапейскім каштоўнасцям пасля савецкай акупацыі і падрыхтоўкі да сяброўства ЭЗ + адаптавалі еўра 7 гадоў пазьней = 20 гадоў да ЭЗ. Астатнія 5 ці 50 гадоў у беларусаў залежуць ад таго, як хутка вы зразумееце пра ангельскае выказванне "мець торт ( ці пірог) і з'есці яго" пра які Цімаці вам тут паспрабаваў растлумачыць. Крытэрыі на тое й крытэрыі, каб падвясці ўсе краіны-чальцы да сваіх еўрапейскіх адзіных стандартаў, а не да расейскіх. Гуляць з абодвума бакамі, па ўкраінскай мадэлі, ды яшчэ без стратэгічнага мора, і марыць пра Еўропу - абсурдна.
0
Litwin-BIELARUS / адказаць
19.03.2013 / 07:11
<> Ci nawuczyc` nas HISTORYJA?!
0
мясцовы беларус / адказаць
19.03.2013 / 14:07
" ну і казачкі ну і казачнік" 10 год таму ва Вроцлаве казалі " ЕэС цягнік які выцягне усю васточную Эуропу" Спытал " калі к гэтаму цягніку прывязаць цялегу з лошадзью што з німі здарыцца ?" Абазвалі скэптікам якой не бача перспіктыу...
0
? / адказаць
19.03.2013 / 14:24
askrealp@lesapark напiсаў(ла) ======================= А хто марыць аб той Эвропе?
0
askrealp@lesapark / адказаць
19.03.2013 / 15:04
?, Вашае пытанне "аб той" Эўропе ці "хто марыць"? Аб той, якая будзе праз 20-25 гадоў я не ведаю, а хто марыць - ці не з руху "Эўрапейскя Беларусь" першае, што прыйшло ў адказ? Таму і ў не першы раз гаворыцца, нават праэўрапейскімі асобамі як містар Aш, што надзеі саннікаўцаў праз 5 гадоў апынуцца ў ЭЗ пакуль што не рэалістычны.
0
! / адказаць
19.03.2013 / 16:00
askrealp@lesapark напiсаў(ла) Ну так. Мараць тыя, хто зьехаў. Што спадзяваўся, тое и пачуў.
0
тормаз / адказаць
19.03.2013 / 18:15
Шо та я не зразумеўшы.. Дык пазнякоўцы нават і не мараць аб далучэньні Беларусі да Еўразвязу??? А як жа лёзунг "Беларусь у Эўропу" ???? Ніякіх плянаў не распрацоўваюць.. Капец... Няўжо самі паверылі, што дрэнныя палітыкі? Не здавайцеся ж!
0
гаспадар лiтоускi / адказаць
20.03.2013 / 14:04
Быць у Эўразьвязе ці не?Нават праз 10-15 год пытаньне рытарычнае!? Думаю,што гэтага часу будзе замала каб вырашыць крызісныя праблемы ўсяго эўрапейскага поўдня .Тут улічваючы нават сенішнія фінансавыя магчымасьці эўразоны,будзе вельмі складана для эўра. А ў прынцыпе Беларусі ў Эўропе быць наканавана лёсам, і з часам гэта вырашыцьца ,.але толькі не ў зоне эўра!
0
Satan / адказаць
21.03.2013 / 02:56
> Паколькі Азія з’яўляецца не краінай, а паловай чалавецтва, вы не можаце казаць пра азіяцкае стагоддзе, як можна было казаць аб амерыканскім ці брытанскім стагоддзі. Это вопрос терминалогии всего-лишь. Китая, Япония и East Asian Tigers - это Азия. Естественно, среди них выделяется Китай, который сам по себе со своим 1,3 млрд. и являет основную часть той половины человечества. Но конкретно я бы не употреблял термин "столетие Китая". Да, и его вообще редко кто-то употребляет. > Заняпад Амерыкі з’яўляецца адносным, а не абсалютным. Все в этом мире относительно... А Эйнштейн даже относительную теорию относительности создал.) Однако, например, тут очень наглядно показано в какой относительной опе Америка. http://www.infowars.com/40-ways-that-china-is-beating-america/ Ну а через 20-25 лет... это даже не смешно. Мир за прошлых 25 лет поменялся до неузнаваемости и он продолжает меняться. Хай Глоба прогнозирует, ему можно.
0
Satan / адказаць
21.03.2013 / 03:12
С таким же успехом я могу ща тут предсказать, что через 25 лет Беларусь, Украина, Литва (да, и Польша вместе с ними чо там) объединятся и возродят ВКЛ. Причем, если рассматривать тенденции и предположить, что эти 20 лет деградация ЕС и России будет прогресссировать, то мое предсказание имеет вероятность большую)))
0
Richtigman / адказаць
21.03.2013 / 09:23
Usiaki zwiaz dlia nas - z Europaj: Zaslaniu` lukawy toustaj swaioj ..op aj!
0
Мы эўрапейская нацыя. / адказаць
21.03.2013 / 10:41
Праз 20-25 год Эўропа зьменіцца!? Так, яна зьменіцца. Толькі вось Беларусь, па вашаму, мяняцца не будзе. Няшчасны лукашэнка, колькі яму яшчэ цяжка кіраваць і красьці вы часу адводзіце. Гэта, што, беларуская бездапаможнасьць?
0
Mužyckaja praŭda / адказаць
21.03.2013 / 12:25
Наконт тэрмінаў - нашую краіну ў Эўропу, ці мы эўрапейцы і г.д. зусім не адпавядае - мы эўразвязаўцы, гаворка пра культурны, эканамічны, геополітычны кірунак, прыклады розных адносін эўрапейскіх краін з ЭЗ - глядзіця навіны, мапы ды інш. Будуйма сваю Краіну, дарэчы, па легітымнай Канстытуцыі - дзаржава нашая трымаецца нэўтралітэту.
0
ортодокс / адказаць
21.03.2013 / 12:44
satan (переводится как враг - no comment). Я под столом..Честное слово...Польша и Украина в составе Вяликага Княцтва Литоускага через 20 лет. Жжешь..Гыгыгы..Особенно поляки. Откройте тока рот пошире ВКЛовцы.. Они ваше ВКЛ так прессанут, что жижа с вас и потечеть и запаха не останется... А Россия даааа! конечно!!! так оддеградирует, что и поляки скоро завоют...Всем домой в Империю...А кто не захочет - того за рога поведут..Факт..И даже не через 20 лет...А раньше..Гораздо раньше... Это не я так думаю..Это просто реальное будущее..И я тут не причем, не шипите...
0
Так далей эўрапейскага хлява не пасунемся. / адказаць
21.03.2013 / 12:47
Mužyckaja praŭda - гэта таксама тэрмін?
0
бульбавец / адказаць
21.03.2013 / 13:01
С таким же успехом я могу ща тут предсказать, что через 25 лет Беларусь, Украина, Литва (да, и Польша вместе с ними чо там) объединятся и возродят ВКЛ. Причем, если рассматривать тенденции и предположить, что эти 20 лет деградация ЕС и России будет прогресссировать, то мое предсказание имеет вероятность большую))) Соглашусь с Вами, пожалуй это единственное решение способное предатворотить катастрофу в Центральной Европе и обламать зубы восточному монстру. ВКЛ+Польша альтернативы пока не видно. Вместе с 1410 года, проверено историей.
0
Mužyckaja praŭda / адказаць
21.03.2013 / 13:04
Да таго хто лічыць сябе ў еўрахляве: у дадзеным выпадку, гэта нік-імя; а што тычыцца памкненняў туды або сюды, альбо назад, як прапануюць артадаксальныя імперцы, яшчэ раз - Канстытуцыя прадугледжвае неўтралітэт і пакуль усё, што хацелася нагадаць. Альпійскія і Скандынаўскія прыклады неўтралітэту, самое эўрапейскае таксама.
0
бульбавец / адказаць
21.03.2013 / 15:00
Альпійскія і Скандынаўскія прыклады неўтралітэту, самое эўрапейскае таксама. Нейтралитет это круто, но если посмотреть на карту, и сравнить где находиться Скандинавия и где Беларусь, то понятно, что это не реально. 1.Мы находимся в центре Европейского континента, а не на периферии как Норвегия или Швейцария со Швецией, у нас нет гор которые любым захватчикам приходилось и приходиться принимать во внимание. 2.Все более менее крупные военные конфликты прокатившиеся по континенту по оси Восток -Запад/ Запад-Восток прошли по нашей территории. Опять напрашиваються сравнения. 3.Пока существует зубастый, агрессивный монстр на востоке, надеяться на нейтралитет смешно. 4.Нам не надо создавать концепцию тихой, нейтральной, безъядерной Швейцарии, аля -шушкевич, это бред. 500 последних лет истории этому подтверждение. 5. Нам нужна концепция неприступной крепости аля-Израиль или проверенная историей ВКЛ+Польша (9 млн.белорусов, 50 украинцев, Литва 3 млн, Латвия 2 млн,)=64 млн + 40 млн.поляков=100 млн. 6. Пора выломать монстру зубы.
0
Mužyckaja praŭda / адказаць
21.03.2013 / 15:40
Да бульбаўца ды інш. - згодзен з накірункам думкі, але я нагадаў, што запісана у асноўным законе. Наконт гістарычнай праверкі хаўруса з Польшчай, больш пытанняў, чымсьці упэўненнасці ў гэтым плюсу, што раней, што зараз - дзяржавы эгаісты па-сутнасці, і пакуль коўдра не парвецца, усё на сябе цягнуць будуць...А вось моцная дзяржава, у любых геаграфічных межах (сёння гэта відавочна, тэхналогіі 21ст.), напрыклад з тым жа духам ВКЛ часоў Альгерда-Вітаўта, з самастойнай політыкай, якую на сёння дазваляе сусветная глабалізацыя - згодзен на міл'ён адстокаў, і тамака ужо, жадаеш неўтралітэт, хочаш зубы выламвай монстрам... Вось дзеля гэтага нацыянальны канцэпт пад бела-чырвона-белым, мо і з крыжам як у ВКЛ - пакуль самы жыццяздольны, гэта ужо гістарычны факт.
0
Satan / адказаць
21.03.2013 / 17:13
> А Россия даааа! конечно!!! так оддеградирует, что и поляки скоро завоют...Всем домой в Империю... Если вы про усиление власти в России, то это совсем не признак усиления позиций страны. Смотреть надо на экономику. СССР крут был не по причине авторитаризма и тоталитаризма - производство, наука, массовая разработка месторождений ресурсов и т.д. и т.п. (какими методами это достигалось не столь важно). В случае с Россией современной мы ничего этого не видим. Россия остается сырьевой страной, причем, новые месторождения почти не разрабатываются, 25 лет и посмотрим, что от них отстанется... Наука в полной опе, IT технологии и Сколково - это даже не смешно. Пусть Путин сколько угодно усиляет свою власть, но если не будет серьезных подвижек в экономике, то через 25 лет лучший вариант для России, который ее ждет - это вариант Северной Кореи. Хотя скорее всего, если не через 25, то через 40 при таком развитии, Россия просто распадется на части. По поводу ВКЛ. Это была шутка. Просто оба предсказания - пальцем в небо. Мир нестабилен. Нельзя прогнозировать сколь-нибудь точно. Хотя я согласен с бульбавцом и ко - вариант, конечно, был бы "вкусный"))))
0
Muyckaja prada 2 / адказаць
21.03.2013 / 17:25
Наконт гістарычнай праверкі хаўруса з Польшчай, больш пытанняў, чымсьці упэўненнасці ў гэтым плюсу, што раней, што зараз - дзяржавы эгаісты па-сутнасці, і пакуль коўдра не парвецца, усё на сябе цягнуць будуць. Согласен, но так было всегда и везде. Вопрос в балансе сил. Россия 144 млн. с одной стороны (9 млн.белорусов, 50 украинцев, Литва 3 млн, Латвия 2 млн,)=64 млн + 40 млн.поляков=100 млн. Позволяет достичь некоторого равновесия. Хотя равновесие условное, надо оружие массового поражения, чтобы остановить монстра. Я против долговременных союзов с кем либо, но краткосрочная коалиция жизненного необходима для всех. Потомки улуса Джучиева агрессоры по своей природе, они будут атаковать пока их не остановишь, пока не сломаешь им хребет. В одиночку этого не сделать, тут тактика облавы на крупного зверя только может сработать. Зверя надо убить, а потом каждый пусть идет в свою сторону.
0
Valkyrija / адказаць
23.03.2013 / 02:52
2 Satan напiсаў(ла) 21 сакавiка 2013 у 17:13 ----------------- Талерантнасць ваша годна Воланда, калі такое каментуеце... =))))) Як разумееце, ваш прагноз для мяне, як цукерка, але цукеркі не заўсёды карысны... У пабудаваную "сатанінскую" мадэль ўкліньваюцца дадатковыя фактары, напрыклад, зацікаўленасць еўрапейскіх "гульцоў", якія гістарычна заўсёды прысутнічалі ў Расеі... Вось паглядзім, калі цяпер наладзяць якасную вытворчасць Сітраенаў, то гэта такі "камень" "брукаванай дарогі", па якой пойдзе еўрапейскі капітал... На колькі еўрапейцаў задаволяць пуцінскія ўмовы, пытанне для аналізу... Безумоўна, зборачная вытворчасць - гэта не навука... Навуковая выніковасць стагодзямі выбудоўваецца... Здаецца, у Расеі ўзроставы паказнік навукоўцаў не лепшы за наш, але, калі ёсць грошы, праблема хутчэй вырашаецца... Так што расеякі пакуль па калена ў зямле... На днях паслухала расейскіх "правадыроў" - змагароў з жыдамасонскімі, буржуйскімі і іншымі змовамі... нуууу гэтыя будуць капаць "катлаван", каб потым закапаць... вар'ятня! Фактар годны ўвагі.. Як раз прагноз наконт ВКЛ (у зусім ІНШАЙ мадыфікацыі) больш рэальны... толькі для гэтага "моск" патрэбна змяніць... =) Як нікуды не праваліцца Расея (пакуль не распадзецца), так і Польшча, Літува і Ўкраіна будуць побач... і ніякія прарасеякі гэтага не зменяць!!! Так што і пальцам у небе можна нешта зачапіць... )))))
0
Valkyrija / адказаць
23.03.2013 / 06:37
Satan напiсаў(ла) 21 сакавiка 2013 у 17:13 СССР крут был не по причине авторитаризма и тоталитаризма - производство, наука, массовая разработка месторождений ресурсов и т.д. и т.п. (какими методами это достигалось @не столь важно@). -------------------------------- ВЕЛЬМІ важна якімі метадамі!!! Бо ад гэтага залежыць стаўленне грамадзян да ўлады, стаўленне да працы, ініцыятыва ў розных кірунках жыцця... Апафігізм пачаўся з тых часоў... вялікая частка саўка ўвогуле не працавала, а атрымлівала пасобіе ў выглядзе зарплаты...
0
бугага / адказаць
23.03.2013 / 09:37
На днях паслухала расейскіх "правадыроў" - змагароў з жыдамасонскімі, буржуйскімі і іншымі змовамі... нуууу гэтыя будуць капаць "катлаван", каб потым закапаць... вар'ятня! ================ Люстэрка не трэсне?
0
ортодокс / адказаць
23.03.2013 / 13:32
Бульбавец..Это же вы все время пишите Раша гудбай? Тулово отдельно и руки и ноги отдельно? НЕТ! Специально для вас : родись на Руси ( в нашем случае Белой), живи в Руси и ради Руси! Умри за Русь ( святую триединую). Царская Империя Русов. Треттий Рим..А четвертому не бывать...FOREVER!!!!!
0
райцэнтр / адказаць
23.03.2013 / 14:29
Ортодокс, мне з вамі не даюць сабачыцца.:-) хіба што ў вас блат які на НН?:-) Не было трэцяга Рыму. Не было. Гэта штамп(п прапусціла - штамм!) прапаганды. Прачніцеся ўжо. Ад гэтага вірусу ўжо не паміраюць - толькі хварэюць і такім чынам адмаўляюцца ад здаровага ладу жыцьця.
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера