«Мінскрэклама» распрацавала лагатыпы да 950-годдзя горада ФОТА
Лагатыпы да 950-годдзя сталіцы распрацавалі дызайнеры ГП «Мінскрэклама», паведамляюць «Мінск-Навіны».
Створана 4 віды лагатыпаў. Кожны з іх прызначаны для розных сфер прымянення.
— Нашы дызайнеры прыдумалі 12 варыянтаў лагатыпаў да юбілею сталіцы. У аснове - сіні колер, колер гарадскога герба. Усе эскізы былі перададзеныя ў Мінгарвыканкам на ўзгадненне. Абрана 4 варыянты, якія будуць выкарыстоўвацца як у вонкавым афармленні горада, так і ў гандлі, на этыкетках рознай прадукцыі, - распавядае начальнік аддзела дызайну ГП «Мінскрэклама» Сяргей Дугін.
Гандлёвыя арганізацыі для афармлення цэннікаў, бэйджаў прадаўцоў змогуць выкарыстаць вось такі лагатып:
Для сувенірнай прадукцыі, напрыклад вырабу магніцікаў, будзе варыянт з гарадской ратушай і салютам.
Створаны лагатып і ў рэтра-стылі са старым Мінскам. Ён выкананы ў двух варыянтах.