Маркетолагі: Беларусы аддаюць перавагу рэкламе на беларускай мове
Інфармацыя аб акцыях і скідках, пададзеная на беларускай мове, выклікае ў жыхароў Беларусі большую цікавасць, чым на рускай мове. Да такой высновы прыйшла кампанія Picodi.com, якая пратэсціравала адпраўку e-mail паведамленняў сваім карыстальнікам на беларускай і рускай мовах.
У выніку пасля пераходу ў e-mail паведамленнях на беларускую мову колькасць людзей, якія чытаюць лісты з купонамі і промакодамі, вырасла ў сярэднім на 12%, а колькасць клікаў на купоны — на 18%.
Каментары
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
Адкуль Сахашчык чэрпае інсайды пра ядзерную вайну? Яны супадаюць з допісамі канспіралагічнага тэлеграм-канала
 27
Рускі народны сабор на чале з патрыярхам Кірылам абвясціў вайну з Украінай «свяшчэннай»
 45
«Прадала стары дом па частках і ашчадзіла $5000». Беларуска падзялілася карысным лайфхакам, які можа спатрэбіцца ў жыцці
 5
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера