Знайсці
28.04.2017 / 00:206РусŁacБел

Маркетолагі: Беларусы аддаюць перавагу рэкламе на беларускай мове

Інфармацыя аб акцыях і скідках, пададзеная на беларускай мове, выклікае ў жыхароў Беларусі большую цікавасць, чым на рускай мове. Да такой высновы прыйшла кампанія Picodi.com, якая пратэсціравала адпраўку e-mail паведамленняў сваім карыстальнікам на беларускай і рускай мовах.

У выніку пасля пераходу ў e-mail паведамленнях на беларускую мову колькасць людзей, якія чытаюць лісты з купонамі і промакодамі, вырасла ў сярэднім на 12%, а колькасць клікаў на купоны — на 18%.

Клас
Панылы сорам
Ха-ха
Ого
Сумна
Абуральна
Каб пакінуць каментар, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера
Каб скарыстацца календаром, калі ласка, актывуйце JavaScript у наладах свайго браўзера